Translate

Popüler Yayınlar

17 Temmuz 2012 Salı

Ford istemektedir, buluttan nem alan feely, iç kalite robot, RUTH 2.0

Ford wants you to meet its touchy, feely interior development robot, RUTH 20

Bu RUTH var. In the end, she really amounts to a big robot arm with six joints, but Ford clearly has a soft spot for the faceless employee. Sonunda, o gerçekten büyük bir tutarındaki robot kol altı eklemlerde, ancak Ford açıkça yüzsüz işçi için bir zaafı var. First utilized in Europe, the Robotized Unit for Tactility and Haptics is currently at work helping to tweak the interiors of the company's 2013 Fusions, turning data collected from customers across the world into the hard to define concept of "quality," touching the trim, pushing buttons and turning knobs in the interior of the vehicle, in order to help provide what Ford says is, "the same type of quality they might feel if they were to buy a high-end luxury car." Öncelikle Avrupa'da kullanılan, hassasiyet ve Haptik için Robotize Birimi, Döşeme dokunmadan "kalite" kavramını tanımlamak için sabit içine dünya çapında müşterilerine toplanan veriler dönüm, şirketin 2013 Fusions bir iç tweak yardımcı iş şu anda düğmelere basarak, Ford ne diyor sağlanmasına yardımcı olmak amacıyla, aracın iç ayar düğmesi, "onlar bir high-end lüks araba satın almak için olsaydı onlar hissedebilirsiniz kalitesi aynı tip" dir. The version of the arm dubbed Ruth 2.0 is currently being used by Ford alone in North America, and the company has extended her quality checking to include seat comfort in the vehicles. Ruth 2.0 adlı kolunun sürümü şu anda Kuzey Amerika'da Ford başına tarafından kullanılıyor ve şirket araçlarında koltuk konforu dahil kontrol onun kalitesini genişletti. Check out a video of the long arm of the car company after the break. Aradan sonra otomobil şirketi uzun kolunda bir video göz atın.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder