Translate

Popüler Yayınlar

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Best of the Rest: 2011 için tüyo


 
Battlefield 3
Ben geçirdim zamanı Battlefield 3 , bu yıl sadece ben Skyrim gizli taciz ejderha geçirdim pek çok saat bested edilir. Yavaş yavaş bir ağır korunan amaca yönelik inching, ya da büyük, cep, metal sürücü koltuğundan bir düşman üssü üzerinde bulunan şarj yol, kapak yangın sağlamak için takım arkadaşlarının bağırdı ederken BF3 ile saat Bununla birlikte, açıkça daha yoğun olduğu Ölüm kutusu.

Onun tarafından çok mevcut en iyi multiplayer shooter deneyim, çünkü Battlefield 3 bizim top 10 listesinde olmadığından bir suç, ve kesinlikle var bu yıl (bir Infinity Ward tarafından geliştirilen CoD başlık dahil olmak üzere birçok tür girişleri ile henüz bir yıl, en iyi ). Ana kampanya emin, çok iyi değil, ve co-op daha az etkileyici ancak "Battlefield Moments ™" Eğer paketin eksikliklerini telafi fazla multiplayer deneyim olacak. Eğer çok uzun zamandır bekliyorum ve rekabet mümkün olmayacaktır? BF3 destek sınıfları ile bu azaltır, Her türlü oyuncu katılmak için izin endişeli. Takım Kadro kadar [JOY]!

Jack Bilmiyor

Çocukluktan birşey bunun var pembe anıları kadar yaşar zaman şaşırtıcı değil mi? Belirli bir şey güllük gülistanlık anılar dedi ötesinde ve beklentileri aştığı zaman daha iyidir. Sabiti yeniden yapar ve yeniden bültenleri ve HD-ni oluşturmak bir çağında, yeniden doğuşunun Jack Bilmiyor ... biraz endişe verici. Neyse ki, bir önceki oyun (Jellyvision) dikkat bolca aynı harika millet konsol sürümü için yıllar sonra geri döndü ve onlarla bakımı aynı seviyeye getirdi.

Siz evet, Jack bir quiz oyunu Bilmiyorum, ama daha önemlisi, komik var. Gülüyorsun-biraz komik, çünkü yüksek sesle gülüyor gibi, arkadaş grupları içinde şakalar başvururken, yanlışlıkla cevap vermiyor. Benim gibi asosyal yazar ahbaplar gerçekten çok sevdiğim oyun türüdür, ama çok da pop-kültür olmayan oyun kuzeni takıntılı yok. Ve haklı nedenle, YDKJ formülü olarak daha sonra bir on yıl içinde yine harika.

LittleBigPlanet 2

İlk LittleBigPlanet beğenmedi. Ben bir LBP savunucusu değilim, ben dizi 'güçlü takım platforming olmadığını itiraf etmek ilk olacak. LittleBigPlanet 2, Media Molecule gerçeği keşfetmek gibiydi ve yerine yaratıcılık için bir platform daha da içine oyun dönüşüm üzerinde duruldu.

Ana kampanya - sevimli olmanın ötesinde, doğal - oyun-düzenleme araçları ile hazırlanmış olabilir çeşitli oyun türleri kapalı gösteren, çok eğlenceli. Ve her şey LBP2 gibi, ana kampanya inanılmaz bir online topluluk beslenir oyun oluşturma araçları, beslenir LBP.me . It LBP2 üst oldukça cesaret olacak çünkü, Media Molecule sonraki bizim için mağaza vardır ne görmek ilginç olacak.

Jetpack Joyride

Hala Eylül'de şekilde başlatılan olmasına rağmen, benim iPhone her geçen gün Joyride Jetpack oynuyorum. Hayır, bu deyimi hiçbir abartma yoktur, ben gerçekten her gün oynamak. Ve bir el için şaşırtıcı derecede derin tecrübe çünkü aynı zamanda (yardımcı olduğunu da) benim telefon var sırf değil ama. Justin McElroy önümde 1.500 metre civarındadır ve o ezilmelidir çünkü o da var. Hayır, ezilmiş olacak.

Forza Motorsport 4

Ben sevdim olurdu gibi ben neredeyse kadar Forza 4 oynamadı. LittleBigPlanet 2 ve Skyrim gibi, Forza 4 vaat eden ve muazzam bir, esnek, son derece özelleştirilebilir kampanya, sağlam bir online topluluk (gerçek bir müzayede evi ve ekonominin tüm kendi doludur) ve bazı gerçekten düzgün Kinect özellikleri sunan, tehlikeli derin.

Açıkçası, ben sadece ne yazık ki ben onunla zaman bir ton harcamak vermedi demek İsterdim ki Forza 4 için zaman, yok, ama onunla benim kısa zaman hemen keyifli oldu. Belki 2012 sessiz ilk aylarında onunla biraz zaman geçirmek için bir şans alırsınız? Oh .... Sağ . Tamam, belki de değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder