Translate

Popüler Yayınlar

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Rest En İyi: 2011 Griffin seçtikleri


LittleBigPlanet 2
Nasıl uydurma olduğunu Yıl listenin Joystiq s Game benim son katkı için, benim bir numaralı tercihi Top 10 ihlal değil sahip acı acı öğrenmelidir LittleBigPlanet 2 orijinal üzerine geliştirilmiş -. Şimdiden tüm zamanların en sevdiğim oyunlardan biri - akla gelebilecek her şekilde, oyun tarihinin en kullanıcı dostu, büyüleyici UGC sistemlerinden birini sunuyor. O LBP2 düşündüm ettik hiçbir şey yoktur oluşturmak mümkün değildi ve bu konuda bir düzeyi içerir yıldızlararası tavuk kaçırma .

Eden Çocuk
Eden Çocuk şimdiye kadar oynadığım en unutulmaz oyunlarından biri olmayı hiçbir çıktı, ve - benim düşünceme göre - Kinect için ilk killer app. O bir yıldız müziği ve derinden güzel görseller ile komple yeni bir Mizuguchi opus, sahip olmak yeterli olurdu ama Kinect gerçekten oyuncu yakında unutmayacağım bir deneyim bu unsurları tarafından absorbe edilmesi için fırsat verir.

Star Wars: The Old Republic
Ben yaklaşık iki hafta boyunca bu oyunu oynarken edilmiştir ve kesinlikle bunu gömülür ım daha ne kadar zaman dehşete ediyorum. İlk defa, gerçekten de benim MMO karakteriyle yatırım ediyorum - Onun istatistikleri değil. BioWare tüm hikaye atlamak için seçeneklerin dahil edilmesi için bilinen bir ortam içine çok hikaye tanıtan büyük bir kumar yaptı. Neyse ki onlar için, bu kumar ödedi.

Süper Çöp Adam Golf
Sen akıllı telefon / tablet bu oyunu olması gerekir ve daha sonra üç arkadaş olması gerekir, ve sonra onları da indirebilirsiniz olması gerekir. Bu sudan ucuz, ve o hiç cep telefonunuzun sıkmak olacak en çok eğlencelidir.

The Legend of Zelda: Skyward Kılıç
Iyi bir 15 saat bu şişirilmiş macera kazınıyor olsaydı, kolayca 2011 'un bir Joystiq listesinde tepesinde yer olurdu. Yine de, hatta backtracking ve anlamsız sidequesting ile Skyward Kılıç Nintendo Wii için uygun bir kuğu şarkısı olarak hizmet verebilir keskin hareket kontrolleri yanında franchise tarihinin en unutulmaz kampanyalardan biri, sunmaktadır.

Uncharted 3: Drake Kullanıcı Deception
Sadece bu nedenle Yılın bizim 2009 Oyunu olması oldu franchise, en son oyun yapısına biraz yakından yapıştırılır. Bir bütün biraz cansız, Uncharted 3 Naughty Dog yıkımı için gerçekten doyumsuz bir iştah var vurgulamak bazı seçkin anları olduğu gibi bu gerçeği kampanya yaptım.

Call of Duty: Modern Warfare 3
Bu çok oyunculu, hala çocuklar çok sıkı.

Fruit Ninja Kinect
Benim kavrayamayacağı nedenlerle, Fruit Ninja Kinect benim mütevazı meskeni de sosyal toplantılar sırasında go-parti oyunu haline gelmiştir. Oyun sonsuz oynanabilir, basit rekabetçi ve meyve rastgele ve efsanevi bir çalışma içine düşük skorlama vadede kapatmak muz power-ups nedeniyle çünkü Belki bu kadar. Arkadaşlarım sadece üretmek nefret çünkü Belki bu kadar.

Dans Merkez 2
Bkz: Fruit Ninja Kinect, sadece "meyve kesme" yerine "utanmaz dans ediyor." Bu Dans Merkezi 'zaten gülünç eğlenceli formülü katlanarak eş zamanlı çok oyunculu eklenmesi ile geliştirilmiş olacağını hiç sürpriz olmamalıdır. Sadece dönem "Dance Battle" rahatsız edici doğru olmasın diye size, sizin ve rakip arasında yeterince boşluk olduğundan emin olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder