İster derinden orijinal aşık, çılgınca düştü LittleBigPlanet , onun zaman zaman belirsiz denetimleri tarafından kapalı olup olmadığını, ya da - platformers için belirli doom vaat zaaf - o Media Molecule büyülü bir şey yarattı inkar etmek zor. Bu ayak ucuna kadar çekiciydi ki, kullanıcı tarafından oluşturulan içerik dikkat benzeri görülmemiş bir miktar yer değil sadece. Onun toplumun en ateşli, aktif üye oyunun gerçek sevinç yazarı, daha ziyade, oyuncu olmaktan değil geldi ama anladım. Diğer bir deyişle, oluşturma araçları, oyun için bir iltifat değildi: Onlar ana ders vardı.
Ancak, BA 'nin usta mimarlar tarafından çırpılmış kreasyonlar bazı aksi takdirde beni ikna etmesine rağmen, oyun araçları her şeyi yapmak için kullanılan olamazdı. Bu one-up başlık için zaman geldi Media Molecule açıkça sürpriz bu eleman sayıyordum. At GDC geçen yıl , stüdyo kurucularından Alex Evans, söyleyerek, Henry Ford, alıntılanan "Ben ne istediklerini sordum, onlar daha hızlı bir at dedi olurdu. Ama onları bir araba verdi."
Hatta alıntı kullanılan edildiği yarı şaka bir şekilde, bir video oyunu geliştiricisi gelirken kibir gibi görünüyordu otomotiv yenilik dedelerinin bir gerekçe düşündüm. Şimdi bir hayal edilemeyecek kadar genişledi araçlara sahip olduğu LittleBigPlanet 2 elimin altında, ben öldü, öldü yanlış olduğuna inandırdım.
Bu açılımların en belirgin ile başlayalım: Yeni power-ups hangi Sackboy - kim neredeyse sadece daha cinsiyet nötr lakabı "Çuval Thing" bu sefer tarafından atıfta bulunuyor - ellerinde olabilir. Creatinator (Çuval kafasına bir mermi ateş olanak sağlar), Grabinator (Çuval nesneleri kaldırıp atmak sağlar) ve Borda Kancası (bir kanca olan) her oyuna derinlik dikkate değer bir miktar ekleyin, yansıyan hangi biber Story modu Zeki bulmacalar bir dizi.
Tüm oyun bir ikinci (Veya üçüncü! Veya dördüncü!) Oyuncu ile tartışmasız daha eğlenceli olmasına rağmen, maskaralık kooperatif oyuncular bu yeni cihazların neredeyse sonsuz kullanarak içine alabilirsiniz. Sizin veya Player İki yaramaz bir çizgi varsa, size ölüm birbirlerine fırlatan zaman bir çoğunluğu harcarsınız, ya da ölüm için birbirleriyle uğraşmak-sürükleyerek, ya da dev kek ile yüzü birbirlerine ateş ölümcül olmayan ama aşağılayıcı (ve keyifli) yine.
Orada yaratıcıları davranışları ve estetik niteliklerinin çeşitli programlayabilirsiniz Sackbots dahil yanı yüzeyin altında daha fazla, oldukça belirsiz değişiklikler, - ama LittleBigPlanet 2 's tarz-bükme yeteneklerini sorumlu Ayrıca (eşit gülünç adlı) bir Controllinator. Bu yeni araç yaratıcıları onunla etrafında müdahalesi başlayıncaya kadar anlamak zor olabilir olasılıklar çok sayıda açılır DualShock, düğmeler için çeşitli oyun-fonksiyonlar atamanızı sağlar.
Neyse ki, oyunun etraflı (ama yorucu değil!) Öğretici süreci kısaca size ipleri gösteren büyük bir iş yapar. Güdümlü, Stephen Fry sesli ders yaklaşık bir saat sonra, serinin ilk taksitte yaratabilecek şey toz yutturuyor olacak karmaşık kreasyonları kırbaçlanan olacak. Bu kapılar vardı varsayarsak, olmasıdır.
Neredeyse ilk oyunu oluşturma araçları tüm tamamen çok daha akıcı düzeyde tasarım süreci için izin elden edilmiştir. Bu sizin ansiklopedik bilgi araçları 'iç çalışma kaybetmek olduğunu söyledi anlamına gelmez - yerine, sadece bir zamanlar imkansız olduğu kreasyonlar artık mümkün olduğunu, ve bir kez mümkün olsaydı kreasyonları şimdi inanılmaz derecede basit olduğu anlamına gelir.
Burada eylem bu yeni tasarım Ethos iyi bir örnek: orijinal LittleBigPlanet olarak, oluşturma hareketi bir nesne, bir çapa ve bir kasnak veya vinç arasında bir etkileşim gereklidir. Netice olarak, bu çok somut bir değişimi kendi çekirdek aşağı haşlanmış olmuştur: Oyuncular nesnenin yaratıcısı dilemesiyle herhangi bir yönde gibi giden dedi, şimdi herhangi bir nesne için bir "Taşıyıcı" ekleyebilirsiniz hangi kolayca göndermek için manipüle edilebilir. Bir kez hesaplama dakika aldı Şimdi ne sadece saniyeler gerektirir - ve bu felsefenin yanı sıra, tasarım neredeyse her yönü için geçerlidir.
Bu yeni araçları ve etkileşim içinde akıcı şekilde pek çok etkileri anlamak için gereken tüm LittleBigPlanet 2 's Story modunda bir playthrough olduğunu. Çok orijinal gibi, Create modu neler yapabileceğini göstermek için tasarlanmış, ancak orijinal aksine, öncelikli bir şekilde ilgi çekici bir başına bir ürün içine gösteri yapıldı dönüm.
Story modu, kısa bir süre, bol tatmin edici zorluklar ve parlak bulmaca sahip - ve Oluştur modunda mevcut yeni oyun mekaniği muazzam sayısı sayesinde, bu göz kamaştırıcı bir hız ile türler arasında hareket eder. Her düzey, oyuncular birbirlerine kaldırıp atmak hangi yukarıdan aşağıya bir ırk, bir yan kaydırma tetikçi veya basketbol bir dostluk maçı, olsun, yeni bir oyuncak, bulmaca veya oyun tanıttı. (Bu gerçek hayatta kabul edilebilir bir davranış olsaydı sporun çok daha büyük bir hayranı olurdum.)
İdeal olarak, LittleBigCommunity yürüyüşe tüm yeni özelliklerinden yararlanmak için bir şans olmuştur uzun süre sonra, çıkışından sonra bir yıl kadar kadar bu inceleme kapalı koymak mümkün olacaktır. Beta zaten bazı gerçekten olağanüstü sonuçlar üretti - özellikli yaratıcıları zaten seviyeleri kadar çırpılmış olduğunu (alet beta tamamlanmamış seti kullanarak, daha az) kalite ve zeka bakımından Media Molecule gelenler rakibi. Yine de, bu yazarlar gibi sadece LBP2 neler sunabileceği yüzeyinde çizik var gibi görünüyor.
Sonra tekrar, bu ölçmek için zor bir şey. Ne kadar LittleBigPlanet 2 teklif var mı? Eh, sonsuz, sanırım, ama bu haksız klinik geliyor. Evet, kategorik ve katlanarak selefi üzerinde geliştirilmiş inanılmaz bir Platformer, ama sen delişmen birkaç akşamları alabilir çok daha büyük bir resim var, serbest mimarlık keşfetmek. LittleBigPlanet 2 sadece büyük bir platform değil, gerçek bir kutlama var yaratıcılık.
Ve daha fazlası, çok daha akıllı - - hepimizden bir serinletici oyunlar bu tür, son derece nadir iken, hala gibi tutkulu geliştiriciler tarafından alınıyor olduğunu hatırlatma var.
Ancak, BA 'nin usta mimarlar tarafından çırpılmış kreasyonlar bazı aksi takdirde beni ikna etmesine rağmen, oyun araçları her şeyi yapmak için kullanılan olamazdı. Bu one-up başlık için zaman geldi Media Molecule açıkça sürpriz bu eleman sayıyordum. At GDC geçen yıl , stüdyo kurucularından Alex Evans, söyleyerek, Henry Ford, alıntılanan "Ben ne istediklerini sordum, onlar daha hızlı bir at dedi olurdu. Ama onları bir araba verdi."
Hatta alıntı kullanılan edildiği yarı şaka bir şekilde, bir video oyunu geliştiricisi gelirken kibir gibi görünüyordu otomotiv yenilik dedelerinin bir gerekçe düşündüm. Şimdi bir hayal edilemeyecek kadar genişledi araçlara sahip olduğu LittleBigPlanet 2 elimin altında, ben öldü, öldü yanlış olduğuna inandırdım.
Bu açılımların en belirgin ile başlayalım: Yeni power-ups hangi Sackboy - kim neredeyse sadece daha cinsiyet nötr lakabı "Çuval Thing" bu sefer tarafından atıfta bulunuyor - ellerinde olabilir. Creatinator (Çuval kafasına bir mermi ateş olanak sağlar), Grabinator (Çuval nesneleri kaldırıp atmak sağlar) ve Borda Kancası (bir kanca olan) her oyuna derinlik dikkate değer bir miktar ekleyin, yansıyan hangi biber Story modu Zeki bulmacalar bir dizi.
LittleBigPlanet 2 sadece büyük bir platform değil, yaratıcılık gerçek bir kutlama var.
Tüm oyun bir ikinci (Veya üçüncü! Veya dördüncü!) Oyuncu ile tartışmasız daha eğlenceli olmasına rağmen, maskaralık kooperatif oyuncular bu yeni cihazların neredeyse sonsuz kullanarak içine alabilirsiniz. Sizin veya Player İki yaramaz bir çizgi varsa, size ölüm birbirlerine fırlatan zaman bir çoğunluğu harcarsınız, ya da ölüm için birbirleriyle uğraşmak-sürükleyerek, ya da dev kek ile yüzü birbirlerine ateş ölümcül olmayan ama aşağılayıcı (ve keyifli) yine.
Orada yaratıcıları davranışları ve estetik niteliklerinin çeşitli programlayabilirsiniz Sackbots dahil yanı yüzeyin altında daha fazla, oldukça belirsiz değişiklikler, - ama LittleBigPlanet 2 's tarz-bükme yeteneklerini sorumlu Ayrıca (eşit gülünç adlı) bir Controllinator. Bu yeni araç yaratıcıları onunla etrafında müdahalesi başlayıncaya kadar anlamak zor olabilir olasılıklar çok sayıda açılır DualShock, düğmeler için çeşitli oyun-fonksiyonlar atamanızı sağlar.
Neyse ki, oyunun etraflı (ama yorucu değil!) Öğretici süreci kısaca size ipleri gösteren büyük bir iş yapar. Güdümlü, Stephen Fry sesli ders yaklaşık bir saat sonra, serinin ilk taksitte yaratabilecek şey toz yutturuyor olacak karmaşık kreasyonları kırbaçlanan olacak. Bu kapılar vardı varsayarsak, olmasıdır.
Neredeyse ilk oyunu oluşturma araçları tüm tamamen çok daha akıcı düzeyde tasarım süreci için izin elden edilmiştir. Bu sizin ansiklopedik bilgi araçları 'iç çalışma kaybetmek olduğunu söyledi anlamına gelmez - yerine, sadece bir zamanlar imkansız olduğu kreasyonlar artık mümkün olduğunu, ve bir kez mümkün olsaydı kreasyonları şimdi inanılmaz derecede basit olduğu anlamına gelir.
Burada eylem bu yeni tasarım Ethos iyi bir örnek: orijinal LittleBigPlanet olarak, oluşturma hareketi bir nesne, bir çapa ve bir kasnak veya vinç arasında bir etkileşim gereklidir. Netice olarak, bu çok somut bir değişimi kendi çekirdek aşağı haşlanmış olmuştur: Oyuncular nesnenin yaratıcısı dilemesiyle herhangi bir yönde gibi giden dedi, şimdi herhangi bir nesne için bir "Taşıyıcı" ekleyebilirsiniz hangi kolayca göndermek için manipüle edilebilir. Bir kez hesaplama dakika aldı Şimdi ne sadece saniyeler gerektirir - ve bu felsefenin yanı sıra, tasarım neredeyse her yönü için geçerlidir.
Bu yeni araçları ve etkileşim içinde akıcı şekilde pek çok etkileri anlamak için gereken tüm LittleBigPlanet 2 's Story modunda bir playthrough olduğunu. Çok orijinal gibi, Create modu neler yapabileceğini göstermek için tasarlanmış, ancak orijinal aksine, öncelikli bir şekilde ilgi çekici bir başına bir ürün içine gösteri yapıldı dönüm.
Story modu, kısa bir süre, bol tatmin edici zorluklar ve parlak bulmaca sahip - ve Oluştur modunda mevcut yeni oyun mekaniği muazzam sayısı sayesinde, bu göz kamaştırıcı bir hız ile türler arasında hareket eder. Her düzey, oyuncular birbirlerine kaldırıp atmak hangi yukarıdan aşağıya bir ırk, bir yan kaydırma tetikçi veya basketbol bir dostluk maçı, olsun, yeni bir oyuncak, bulmaca veya oyun tanıttı. (Bu gerçek hayatta kabul edilebilir bir davranış olsaydı sporun çok daha büyük bir hayranı olurdum.)
İdeal olarak, LittleBigCommunity yürüyüşe tüm yeni özelliklerinden yararlanmak için bir şans olmuştur uzun süre sonra, çıkışından sonra bir yıl kadar kadar bu inceleme kapalı koymak mümkün olacaktır. Beta zaten bazı gerçekten olağanüstü sonuçlar üretti - özellikli yaratıcıları zaten seviyeleri kadar çırpılmış olduğunu (alet beta tamamlanmamış seti kullanarak, daha az) kalite ve zeka bakımından Media Molecule gelenler rakibi. Yine de, bu yazarlar gibi sadece LBP2 neler sunabileceği yüzeyinde çizik var gibi görünüyor.
Sonra tekrar, bu ölçmek için zor bir şey. Ne kadar LittleBigPlanet 2 teklif var mı? Eh, sonsuz, sanırım, ama bu haksız klinik geliyor. Evet, kategorik ve katlanarak selefi üzerinde geliştirilmiş inanılmaz bir Platformer, ama sen delişmen birkaç akşamları alabilir çok daha büyük bir resim var, serbest mimarlık keşfetmek. LittleBigPlanet 2 sadece büyük bir platform değil, gerçek bir kutlama var yaratıcılık.
Ve daha fazlası, çok daha akıllı - - hepimizden bir serinletici oyunlar bu tür, son derece nadir iken, hala gibi tutkulu geliştiriciler tarafından alınıyor olduğunu hatırlatma var.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder