Translate

Popüler Yayınlar

24 Temmuz 2012 Salı

Proje Holodeck ve Oculus Rift $500 için her oyun 'VR rüya kickstart umuyoruz(video)

Proje Holodeck ve Oculus Rift Kickstarter video yoluyla her oyun 'rüya 500 $ gerçeğe dönüştürmek için umut
Star Trek: The Next Generation bazı izniyle yakında oturma odaları geliyor olabilir Blu-ray yeni sıcak presleme , ama bu dizi gösterilen teknolojinin en ilgi çekici parçalarından biri hala sürüncemede kalır: holodeck. Yakında Proje Holodeck sanal bir nezaket içine bizim ilk deneysel adımlar yapım olabilir, çünkü güneş aşağı alamadım. Bu USC Sinema Sanatları Okulu yanı sıra Mühendislik Viterbi Okulu'nda devam etmekte olduğunu ve proje Oculus gözlük ile başlar. John Carmack, tıka basa görünümü geniş, gerçekten üstün bir alan sunmak gözlük içine 1,280 x 800 ekran başkası E3'te kapalı gösterildi Bu camlar. Bir ile, o çift PlayStation Move kafa takibi için ve bir Razer Hydra denetleyici ve uygun bir sanal gerçeklik ortamında başlangıçlar var.
Vahşi Skies: mola, Proje Holodeck için tasarlanmış ilk oyun için bir manevi ilham denilebilir Arcadia Skies, bir dizi eyleme kişilik bir çift sonra bulunabilir gibi komple bir sistem hissedebilirsiniz erken bir kavram. İçinde iki kişi "pilot yüzen adaların egzotik bir dünyada büyük bir hava gemisi" - onların Dreamcast öncekiler gibi kawaii bakmak ister görülecek olsa. Aslında sistem üzerinde ellerini almak olabilir zaman da bilinmez, ancak bulmacanın tek parça, Oculus Rift gözlük, artık herhangi bir gün Kickstarter isabet söyleniyor - 500 dolar, beklenen bir fiyat. Worf ile dışarı Workin'for Bat'leth ve kopya dahil değildir.


KAYNAK:SlashGear Project Holodeck



Hepimiz VR için kullanılacaktır biliyorum. Bu 2 VR karakterler 1. ve 2. tabanı üzerinden almak mümkün olabilir, ama evde başlığı 3. yuvarlama başladığında ne olur?
Büyük iş. Tek başına HMD ileri dev bir adımdır. Onu bayıltır İnsanlar ekler daldırma anlamıyorum. Okuduktan sonra, heyecanlandım. Video izledikten sonra, ben hayal kırıklığına uğradım. Arcadia oynarken Skies video daha iyi olur muydu? Holodeck noktası size basmakalıp dönemi parçalık kıyafetler dışında herhangi bir şey GİYİM olmadığıydı. Tipik olarak, Sherlock Holmes ya da Shakespeare. Ayrıca, holodeck en malfunctioned gemi üzerinde tek bir aygıt idi. Cidden, şey Starfleet sadece normal insanlar gibi mastürbasyon ya da normal insanlar gibi iyi bir kitap okumak onların Starfleet personel söyledim olurdu düşünmek istiyorum, çok karmakarışık gitti. Bunun yerine, sabitleme tutulur ve sonra, yıkmak Moriarty tarafından tahrip edilmesi ile gemi tehdit veya kabarık bunnies öfkeli ya da bazı tehlikeli vahşi batı kötü küfürleşme, basmakalıp kötü batı alıntı android benzeri hologramlar dolu bir holodeck ile patlak sahip olan kuvvet alanları ve nefret kirişler ile güçlendirilmiştir.Ama holodeck mutlak en önemli parçası sadece bu tek şey şuydu: Bunu sağlamak için yüzünüze bir şey giymedi. Bu, bir holodeck değildir. Ben adını hatırlayamıyorum bazı VR gösterisi benziyor. Veya kız herhangi bir fiili kullanım engellemek için inşa edilmiş gibi görünüyor yavaş-mo GUI park 3d temsil çeşit keşfederek Unix hack olan Jurassic Park'ta sahne . Bu Sanal Boy seviyesinde emer. Ama zihin-Sundering kırmızı tüm olmadan.20 dolardan az Custom Search Dreamatorium yaptırılmıştır.
Düzenleme: Tamam, daha çok Oculus Rift kulaklık hakkında daha çok temel fikir ilgileniyorum okuyorum. Video Yukarıda tamamen saçmalık ve konsept imo ancak kulaklık kendisini potansiyel harika ses satmak için hiçbir şey yapmaz. Ben en azından kulaklık geliyor ne görmek istiyorum.
Not: kendi görüşümle yakın mesafelerde, ekran gözlerimden oturuyor olacak mesafe tür korkunç olduğunu ancak çünkü Ayrıca, aynı zamanda ... yani ben istemiyorum bunu takdir etmek mümkün olurdu emin değilim Aslında ilk etapta resmi görmek için düzgün ekran odaklanmak mümkün olacağını düşünüyorum: (

 Bu olamazdı - - hiç kimse bu kadar yakın gözlüğü gibi odaklanabilirsiniz görüntü yakın olduğu odaklanmış edilmeyecektir. Bu (örneğin bir SLR vizör ile baktığınızda benzer) bir yerde orta mesafe içinde odaklanmış olacaksınız.
peki bu bir şekilde dışarı çalışır umuyoruz, ama bunun ton ile bantlanmış olsa bile bu, eylem fiili teknoloji gösteren john Carmacks e3 videoları gibi bir teknoloji demosu kalmayıncaya kadar bekleyerek daha iyi bir yanıt olurdu düşünüyorum sicimler bundan çıkan. , söyleyecek bir şeyleri "Bu şu anda var ve zaten bu erken aşamada, sen heyecanlı gerektiğini görebilirsiniz."
Kolay hesaplı 500 $ kadar geliştiriciler. Kulaklık kendisi Kickstarter gidiyor, bu ucuz olması yeterince büyük miktarlarda yapılan almak için paraya ihtiyacı vardır. HMD bağımsız Projesi Holodeck ve geliştirilmektedir. Her iki maske giyiyor ederken diğer oyuncular yanında bir oda aydınlatma top koşturup tehlikeleri göz ardı edilemez. Heck, oyuncular kendilerini ciddi şekilde zarar vermeden Wii kullanmak bile olamazdı - onlar kör olsaydı hayal edebilirsiniz? Bir oyun platformu geldi ve yıllar önce ölmüş gibi Cidden, VR düşünüyorum. Bunun dışında oyun alanı mükemmel gerçek dünya ortamında maç için programlanmış ve diğer oyuncuların yanı sıra, tüm sanal oyuncular gibi de görülebilir. Düzenli olarak gerçek hayatta düzenli olarak insan haline çalıştırırsanız sadece sorun yaşayabilirsiniz. Maalesef bu şekilde hissediyorum, ama bu kesinlikle bir aldatmaca değil. Bu BİT MXR Lab ve Los Angeles'da USC İnteraktif Medya Bölümü'nde bir VR projedir. Sitemizdeki burada hakkında daha fazla bilgi için buyrun: http://www.projectholodeck.com ...  gerçek bir şey kıyasla ilkel görünüyor, fakat şimdi biz ne göre biliyorum, bu ileriye doğru büyük bir adımdır.Bu bir aldatmaca değil, onlar bir askeri destekli bir araştırma merkezi olan BİT MXR Lab ile ortak çalışmaktayız. Bu adamlar teslim etmek onlara çok büyük bir baskı var. 1994 yılından itibaren Güzel grafik. 2025 yılında biz 2012 yılında biz "sanal gerçeklik oyunu" denilen şeye tekrar bakacağız ve kendimize gülümseyebilirsiniz.  Bu bizim ilk konsept Video ve biz kesinlikle gelecekte daha ilginç videolar sunmak olacak. Eğer gerçekten bizim ilerleme görme ilgi değilseniz, karşılama http://www.projectholodeck.com
muhtemelen doğru olduğunu da fiziksel olarak zaman böyle uzun bir süre için dolaşırım yorucu olurdu. Ancak, belirli bir oyun süresini inhibe hiçbir doğal engel yoktur, teorik VR oyun ticari oyunlar kadar uzun olabilir.Üzgünüm ama, bu tür şeyler bana sahip istemiyorum ağrıtma geçeceğiz ve ben şahsen tanrı fiziksel baş ağrısı için bir dürüst konuşuyorum ve kısa bir süre için cehennem gibi o şaşkın süre sonra, tam ayarında 3DS cehennem 5mins bana küçük bir baş ağrısı vermek için yeterli oldu, ve ben bu gibi orada tek kişi değilim eminim.Onların gözleri odaklanmak yolu farklıdır çoğunlukla çünkü bazı insanlar, stereoskopik 3D ve sanal gerçeklik optik ile zorluk var. Onun sadece farklı, kötü bir şey değil - Ben 3D sizin için çalışmıyor! Ben bu kavramı tüm bu daha iyi bir bin kat olduğunu anladı. Hatta bu ortamda bir yarış oyunu oynayacak ve sürükleyici olmak var ... ve bu sadece otururken değil miyim ... kavramı bu uygulama daha iyi olabilir, ama bu özellikle düşük maliyetle yapmak mümkün olduğu anlamına gelmez.Star Trek bize zaten nihai sistemi gösterdi, ve fikirler ile geliyor herkesin yapabileceği bir şeydir. Zor kısmı bir gerçeklik haline dönüşüyor.Benzer sistemler  binlerce
dolar vardır, bu bir çok daha düşük maliyetli bir sistemdir.Yani, ben kolayca sinirli ve sonra sadece para ile çalıştırılan sadece bir video yapmaktan herkes durur, bu, olsun, ya da maaş% 80 harcama yoktur. Bu kesinlikle gerçek bir endişe! Orada hiçbir şey Kickstarter yapabilirsiniz gerçekten, bu nedenle ne fonu dikkatli olmak gerekir. Gerçekten başarılı olanlar tehlikede büyük bir üne sahip insanlar tarafından işletiliyor projelerdir. John Carmack gibi birinin sadece tüm para ile çalışan bir Kickstarter proje ile kendini bağlı olacak değil, bir kaç yüz bin dolar için itibar mahvediyor değmez.
Video Düzenleme Yazılımı: 129 $
Elleriniz çok fazla zaman: $ 6.80/hour
Birlikte Splicing Star-Wars-Kid-The-Movie için seçmelere bazı RPG ve iki Dorks video görüntüleri ... Paha biçilmez.
Ancak, ne biz sunmak istedik sistemimiz gibi hissedecek ne bir kavram Video, ve bu duygu gerçekten paha biçilmez olacaktır. Eh, eksi donanım :) maliyeti. Başka bir şey, ben Arcadia kullanımı Of Skies.

Şimdiye kadar, gecikme mainstream başarı VR engelledi. İnsan beyni de oldukça hızlı gerçekleşiyor - hareket ve kalıntıları etkisi hareketli çevre arasındaki gecikme bile küçük miktarlarda. VR arcade oyun berbat olmuştur. Teknolojisi şimdiye kadar yaşadığınız tüm deneyimlerin ötesinde büyük sıçramalar olması gerekir.
Star Trek rant: holodeck bir VR simülasyonu değil, dokunma var. Daha iyi bir bilim-kurgu metafor var eminim.
 Oculus Rift bu konuda oldukça yenilikçi olacak - Gecikme gerçekten VR sistem kurmak en büyük meydan okumadır.

 
Kavram ya da bazı orijinal video kullanmayın! Ve neden bir örnek olarak bir RPG kullanabilirsiniz.Arcadia Skies Vahşi Skies adlı proje Holodeck altında geliştirilen ilk oyun bizim için büyük bir ilham kaynağı olduğunu. Biz çoğunlukla sadece :) Sürpriz görmek herkes için internet üzerinden daha sonra onun bütün öğrenmek için, kendi eğlence için bu seçti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder