Translate

Popüler Yayınlar

27 Temmuz 2012 Cuma

WWDC 2012 olarak Apple'ın yeni nesil MacBook Pro (Retina ekran ile) gözler üzerinde

WWDC 2012 olarak Retina ekran eyeson Apple Yeni kuşak MacBook Pro
Heh - söylenti bu yoktu! Sadece Apple'ın yeni 15.4 inç çapındaki gözleri sarılı "yeni nesil" MacBook Pro Burada bulunan WWDC 2012 de kilit altında iken, ve bu şey devilishly ince olduğunu görmek için bir dokunmatik almaz. Tüm niyet ve amaçlar için, bu uzun süredir beklediği olduğunu 15-inç MacBook Air ise. Gone optik sürücü ve iki adet USB 3.0 portu, iki Thunderbolt soketleri (side-by-side yerine, her kenarı bir adet), tam boyutlu bir HDMI girişi, 3.5mm kulaklık portu ve SD kart yuvası vardır. Oh, ve bir MagSafe 2 güç konektörü. Bir yandan, Apple nihayet USB 3.0 kucaklayan görmek harika, diğer tarafta, onu bu kullanmak tercih ettiğiniz Thunderbolt soket ikilisi tarafından açıktır. Ne olursa olsun, yeni Pro oldukça seyirci olduğunu, ve biz Apple, bu beauts çok fazla hareket eden herhangi bir sorun olmayacaktır tahmin konum - hatta az 2199 $ (ve üstü) .
Ne yazık ki, bir olgu dışında oturup yeni Pro var, ancak aşağıdaki galeride birkaç cam kapalı glamour çekim keyfini çıkarabilirsiniz.


 
Mac'ler tam pencereleri bilgisayarlar aynıdır, ancak daha yüksek özellikleri güzel görünüyor, eşdeğer hızda çalıştırmak gibi gerekmez, ve iyi inşa kalite var.
Birkaç yılda eBay'de elma inanılmaz yeniden satış değeri yararlanmak ve yeni bir tane satın ortalama maaş insanlar. $2.100 kahretsin? Eğer bu fiyat daha düşük bir PC ya da bir marka YENİ TV satın alabilirsiniz. MAC KİTAPLAR milyoner ve zengin insanlar için sadece. Bu harici sabit disk durumlarda getirmedi yere hala biraz ince ve benzeri gibi Umarım bu 3rd Party Thunderbolt şeyler gelişimi teşvik edilecek. Apple aslında bu yeni bilgisayarlara bileşenlerinin tasarım sürü yapar, trackpad eminim, yeni hoparlörler, çoğunlukla benzer dizüstü bilgisayarlar üzerinden BÜYÜK prim şarj edin. (Gerçekten de, bir başka kitle bu ince var, bu üretilen pil ömrünü, performansı ve ekran çözünürlüğüne sahip dizüstü  ) Bilginize Apple mühendisleri genellikle bileşenlerin kendi özelliklerine göre tasarlanmış almak için bahsi geçen üçüncü parti tedarikçiler ile işbirliği yapıyoruz.  Bazen "biz X yapar ve ne kadar onları X Y yetinmek yapmak için mal olacağını biliyor musunuz Y, X yapmak gerekiyor?" Bir olgu var. Iş ÇOK insanlar, iş ve endüstri denir mı hızlı noktası - - Tabii onlar başka kaynaklardan kaynak bileşenleri olabilir ama yine de kullanılabilir bir çözüm birlikte tüm bu farklı bileşenleri koymak nasıl çalışmak içi icat ve mühendisler gerektirir. Çığır açan, gerçekten.Mühendislik, vizyoner düşünce ve saf inventivenes Böyle derinliği. Bilim ona en iyisidir.Yani, Apple'ın "buluşlar" bir başka biri, değil mi? Diğer insanlar tasarım, diğer şirketler yapmak, açık piyasada alınıp alüminyum bir durumda bir araya koymak Bileşenleri. Ve% 40-50 biçimlendirme için satılan benzer özeliklere sahip başka bir şey ile karşılaştırıldığında. Vmware ESX ve vSphere yerine özel Thunderbolt bok standart 10 Gbit ethernet var ve bu piç dongle ile 1 Gbit ethernet aşağı throttled gereken önemli nedenlerinden biridir.Apple tüketicilerin% 99 bir masaüstü kutu istiyoruz ve aynı anda çalışan birden fazla sanal makine gerekir çünkü Sadece 16GB RAM, Core i7 işlemci ve 1920x1080 ekran ile benim bilgisayar üzerinde birden fazla sanal makine çalıştırıyorum, merakınızı Smity tatmin etmek. Bunu için £ 900 para, geçen yıl Ağustos ayında aldım ve kız kardeşlerim 2 Mac'ler etrafında daireler çalışır. Bellek benim kullanımı Apple'ın kitabında haklıdır, ya da biz daha fazla araştırma ve yazılı kanıt gerekiyor?Olduğu gibi "biz bunu yapmak için ihtiyaç onaylaması halinde yalnızca geçerli bir argümandır."Sadece fanboys anında özellikleri ve performansı tartışma geçmek için deneyebilirsiniz nasıl sevmiyor musun "Ne yapıyorsunuz ve neden o lazım?" en kısa sürede şeyler olarak kendi yolunu gitmiyor ?Cidden Apple bazen beni kızdıran. Tek istediğim düzenli eski Macbook tasarımı (optik sürücü, ucuz HDD daha fazla depolama alanı) ama retina ekran ile. Neden onlar için tamamen yeni bir model yapmak zorunda mı? Onlar normal Macbook sadece ama retina ekran olmalıdır .Bu insanlar parlak bir ekrana sahip olduğu için 2K ödemek istiyorum? Apple, insanların her zaman para için değil değeri, bir statü sembolü hakkında, satın alacak istiyorum istiyorum şarj edebilirsiniz. Tamamen aptal serin olmalı ve böylece Hey bana bak, ben bu aldım. Ben Apple muhasebeciler bu fiyat noktasını ayarlamak zaman kendini ıslatma etrafında döner edildi bahis.Ben devam, ama hiçbir anlamı olabilir. Dediğiniz gibi RJ45 öldü, kimse bunu kullanır, benim geniş bant bağlantı benim sağlayıcıları WiFi bana gelir ve 1990'dan bu yüzden ABD, kablolardan WiFi üzerinden kendi uplink olsun, değil mi? 

 Eğer bunu göze ve dünyadaki diğer milyonlarca insan ekonomi ve fiyat verimliliği üzerinde ürün kalitesi açısından, sonra bunu göze alamaz veremiyorsan, hepsi rekabetin önünde kazanılmış azından yok. Onlar üzerinden fiyatlandırılan, size bir Retina ekran ve ince tasarımı onlar alt 2000 dolar için bu şeyi fiyatlı olabilirdi yüzden Luxuries olduğunu düşünüyorsanız yapmak için son derece pahalı yaptı. Bir Retina Ekran rekabetin önünde sizi değil, diğer pek çok ultrabooks retina ekran çok daha ilginç bileşenleri ile şu anda orada vardır, biraz daha fazla araştırma yapmak gerekir.Bu büyük güncelleme ve nihayet Apple bir kez daha (bu fiyata rağmen, bunu göze mümkün olmayacak) rekabetin önünde aldı düşünüyorum. Benzer Windows makineler piyasada bunu yapmak kadar bekleyemez.Asus aynı seviyede inşa edilmez. Ben sadece büyük özellikleri, düşük maliyetli bir Asus aldım .. ve LCD normal kullanımda çatladı. Bu Asus'un üst değiştirmek için bana 150 $ ücret istedi üzerinde, garanti altında olmadığını söyledi. Bana, mühendislik standartlarının aynı derecede inşa ve ben bir alırdık bir dizüstü göster. Alt satır PC dizüstü bok gibi inşa edilir. Bazen sizin için ne ödeme alabilirim. Asus ile fiyaskosundan sonra, bu bilgisayar üzerinde emretti. Asus çok büyük olduğunu düşünüyorsanız, maden satın, lütfen, bunu Ebay bu hafta sonu olacak.Ve ben kesinlikle Apple'ın ürünlerinin tasarım ve inşa kalitesi tercih.Bu özel yapı pencereler masaüstü kullanıcı geliyor.Tabii bunu> 3 yıl önce $3.000  iMac ile aynı özellikleri ile 1000 dolarlık bir windows masaüstü oluşturmak için "cool", ama son zamanlarda, Apple gerçekten fiyatlandırma açısından pencereler alternatifler arasındaki boşluğu kapatıyor oldu. Ve ben kesinlikle Apple'ın ürünlerinin tasarım ve inşa kalitesi tercih.
Apple Macbook Air çıkardı .... emin onu ilk ilan edildiğinde koparırsa, ama hey, şimdi yapmaya çalışıyorum her şirketin nedir? ultrabooks.IPhone 4 çıktı öncesinden bu yana yüksek DPI ekranlar fikri hakkında düşündüm, ve Apple nihayet yaptı.Her zamanki Apple düşmanı çığlıkları Başka bir şey hakkında kendi pencereleri bilgisayar veya android telefonu Apple alternatif çok daha yüksek olan bazı ultra üstün özellikleri vardır nasıl. Ama ne onlar farkında değilsiniz pencereler ile karşılaştırıldığında öncelikle Mac OS gibi yüksek gözlük gerektirmeyen olmasıdır. İkincisi, Apple / tasarım yazılım ve donanım yapar  yazılım ve donanım birbirleri ile iyi iş yapılır anlamına gelir.iPhone ilk piyasaya sürüldü önce akıllı düşünün, işletim sistemi (Windows Mobile 6.5) yavaş ve arabası ve bir kalemle kullanmak için gerekli. Tabii bu size orada "hack3rs" için iyiydi, ama insanların% 95 serin ve güzel görünüyor ve güzel çalışır bir şey istedim. IPhone piyasaya çıktı sonra, diğer şirketler çılgınca üst Apple için çalışıyorlardı.tüketicilerin% 95 onlar (facebook göz, rapor / belge, film yazmak) yapmanız gereken şeyi yapıyor, ve serin, hafif, küçük, şirin görünüyor bir bilgisayar / dizüstü istiyorum söyleyebilirim.Apple'ın kullanımı kolay olan bilgisayarlar yapmak, her şeyi merkezi bir yerden geliyor, OS hafif ve hatta 4 yaşındaki bilgisayarlarda sorunsuz çalışır. Bilgisayar, güzel görünmek iyi inşa kalite var ve de sevmeseniz "cool" ya da değildir.Tüm İşyerinde karşılayacak kişi, okul, günlük yaşam. Eğer tüm özellikleri çalışabilir kaç oyun özellikleri, detayları, sonra bakım kaç kişi sizce düşünün % 10'dan. Ben bu HD filmlerin artifacting dalıp olmaz bu yüzden aslında ekranın kalite düzeyini aşağı rampa vardı. Sonra FCP X tekme ve Apple artık dünyanın en ileri taşınabilir düzenleme sistemine sahip olduğunu keşfetti. Ben evde FCP X ile oynarken olmuştu ama Retina Ekran gördüğü görüntüleri yukarıda belirtilen Asus taichi çoğaltılır asla. Bu makine oyun, Slackers veya babaannenin yemek tarifleri için yapılmış değildir.

"Yaygara teknoloji ve mühendislik ve yenilenme sürecine aşina olanlar değil. Onun sinir bozucu itibar nasıl ve popüler pazarlama gerçek sinir bozucu Whats oluyor yenilik, ve bu yüzden biz çekişmek var gölge düşürecektir."Çünkü orada gerçekten tüketici teknolojisi gelecek için ne anlama geldiğini öngören re şirketin yapım bilgisayar donanım ve yazılım gibi büyük bir yenilik var, ama sadece bir retina ekran yapan bir şirket ile karşılaştırıldığında aldıkları gerektiğini tanıma almıyorsunuz . Yaygara teknoloji ve mühendislik ve yenilenme sürecine aşina olanlar değil. Onun sinir bozucu itibar nasıl ve popüler pazarlama gerçek sinir bozucu Whats oluyor yenilik, ve bu yüzden biz çekişmek var gölge düşürecektir. Apple bu 3000 dolar yapmak ve bununla yüzleşelim olabilir, henüz büyük başarı elde, çünkü gelebilir gibi klişe olan bir Apple ürünü. Olurdu Ben tüketici elektroniği topluluk gerçekten onlar satın aldıkları daha derin bir görünüm alır bir gün gelmez umut, orada neyin karşılaştırın ve ardından bir satın olun. Ben hala bu bilgisayar ekipmanı, güzel, yüksek gözlük, tamam pil ömrü bir harika görünen parçası olduğunu düşünüyorum, ama aynı zamanda, Asus taichi bakmak ve aslında o makineden daha fazla etkileyen duyuyorum. Ince, çift Super IPS dokunmatik ekranlar, usb 3.0, ssd, sarmaşık köprü, ve çok şık tasarımı, daha az fiyat için (Ben çok bu 2 büyük ulaşacak şüpheliyim). Ama biz mühendisliği yüksek kaliteli ürünler Apple'ın uzmanlığı indirim demek istemiyorum, ama biz satın alırken bunu en topluluklar atılganlık yoksun iskonto edilir. Denizde çok balık var, shiniest balık için ulaşma yerine biraz keşfetmek. Bu nefret yapılan argüman  Ford veya Toyota olan insanların araba bir BMW veya Mercedes fiyat olmadan yapar aynı şeyi yapar sözlerini işittiğim zaman gibidir.  Başkasının bir Apple ürünü paralarını harcıyorsa bu nedir.Onlar MacBook Air hakkında, ve şimdi ultrabook pazar standart olarak bu şeyler tutacağını söyledi.En azından Asus taichi var.Bir oyun değiştirici daha topu buster gibi görünüyor.O  $ 2200 oyun değiştirici değildir. evet microsoft böyle bir oyun değiştirici neden.Ben para var ve bir dokunmatik ekran yok, çünkü hiçbir almanıza gerek var. Ben win8 ile Lenovo Yoga çok daha işlevsel bir şey imo bekleyecektir. HW çok kaliteli yapılır sırf, "tüm" için fonksiyonel gereksinimlerini karşılar anlamına gelmez.Korkunç bir konsol portu değildir çoğu oyun bunu yakın bir standart çözünürlük destekleyecek. Fark eşya olmadan aynı boy oranı koruyarak 2 inç gibi oturup sürece videoları ile aynı, sen gerçek bir 2K veya 4K video izlerken bile olsa, yine kolayca benzer bir karar iyi bir video oynatıcı kullanarak 1080P film yükseltebilirsiniz uzaklıkta ekrandan.Eğer 2880x1800 yere yakın bir ekran çözünürlüğüne sahip olduğunu başka kaç tane dizüstü biliyor musunuz?Gizmodo gibi Siteleri harika görünüyor bir HD versiyonu sunuyoruz. Bu 1280x1024 ekranlarında en sık kullanılan artık bir geleceğe doğru seyir için çok erken asla.HW etkileyici olsa da, zor bir oyun değiştirici, sadece başka bir tipik yükseltme. Kesinlikle bir oyun değiştirici.Tüm maliyet artık, bir göz ve bir buçuk olacak bilgisayarlarda bekleyin.
 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder