Translate

Popüler Yayınlar

24 Temmuz 2012 Salı

Arduino Leonardo nihayet, yeni pin düzeni ile daha düşük fiyat başlattı(video)

Arduino Leonardo nihayet, yeni pin düzeni ile daha düşük fiyat başlattı
Biz yeni, basitleştirilmiş bizim ilk bakışta yakaladı Arduino Leonardo , geçen yılın Eylül ayında Maker Faire arkasında. Zamanda, Ekim ayı sonlarında tarih nakliye söz verdi, ama bu fikirleri hayata geçirmekte başarısız oldu edildi. Son olarak, Massimo Banzi aşağı slimmed mikrodenetleyici atkılar alınan ve şu anda stokta web üzerindeki perakendeciler oldu. Leonardo spor yeni bir pin yerleşimine, dublaj R3 (bu Uno tüm Arduino panoları genelinde standart olacak da güncellendi). Bu sadece tasarım ve tüm ürün ile uyumlu sağlamak için bir eklenti üzerinde bir kez üretmeye kalkan üreticileri için büyük bir anlaşma. Yeni düzen, özellikle işlemci voltajı ve böylece onun modeli belirlemek için yeni IOREF pin için kullanabileceğiniz kalkanlar, aleminde, bazı ekstra pin ve çok yönlülük katıyor. Bir kalkan ARM tabanlı yeni ile tasarlanmış olması gerekmez anlamına gelir nedeniyle akılda. Diğer büyük haber seri iletişim ve işlemci kendisi için USB dönüştürmek için devre kombine edilmiş olmasıdır, hangi maliyetleri aşağı tasarım ve sürücüler kolaylaştırır, ancak bir bilgisayar ile doğrudan iletişim kurmasını sağlayan ve aksesuarlar her türlü (örneğin, taklit değil ) klavye ve fare gibi. En iyisi, fiyattır. Headerless, lehim-dostu sürümü 22,50 $ için perakende süre - iyi bir 10 $ daha az Uno daha - başlıkları ile tam Leonardo, sadece 25 dolar maliyeti. Massimo kendisi birkaç Daha fazla bilgi için aradan sonra video göz atın.KAYNAK:Adafruit Arduino




Teensy ama $ 6 daha fazla olarak ve bootloader tarafından kullanılan 1.5K fazla ile aynı. Ama mavi olduğunu ve Geek cred Poser vardır.Genellikle diğer insanların bu aramak için yeterince üstün olduğunu düşünüyorum posers var. Dingus BTW, oldukça uygun bir isimdir. Kullanımı basit hale aynı fikirleri tekrar tutun nelerdir. Tabii ki dev bootloader, korkunç "IDE" ve kalkan "ekosistem" bahsediyorum.
Ben minimalist ve genel poser geek kalabalık (kim bu Arduino bok yiyip) iyi yazılım anlayamadığımız bu delicesine ikiyüzlü buluyorum. Biz bir LED geçmek istedim düşünürsek, sadece bir I / O adresi için bir bit maskesi yazar bir meclis rutin ve bir işlev arasındaki güzellik büyük bir kontrast var (çünkü Kablolama kütüphane, C soyutlanmış C obez katmandan oluşur arayın kendisi) bu sonuçta sözdizimsel şeker anoreksik miktarda öder.Son kullanıcı kolaylığı her zaman HERHANGİ makinesi (sadece bilgisayarlar) açısından gerekli olmayan karmaşıklık katacak. Mühendislik hedefi her zaman son kullanıcı ve teknik dünyalar dengelemek için olmuştur. Arduino kullandıktan sonra bir şey yeterlilik iddia etmek kimsenin kendilerini dalga geçiliyor için. Bu doğru C öğretmek değildir ve çok teori dışında elektronik hakkında öğretmek değildir. Çünkü Arduino ne olduğu, tasarım her zaman bir oyuncak olacaktır. (Uh-oh. .. depresif Toy Story 1 Buzz Işık an.)Bak, olsa, iyi oyuncak neler yapabileceğiniz hakkında unutmayalım: Onlar ilham. Arduino iyi bir oyuncak. Dönem.
Ben blogosferin iyi bir ürün tasarımı iyi bir mühendislik tasarımı zorunda olmadığını anlamak istiyorum. Bu Arduino iyi bir ürün, dedi, ama kötü bitmiş bir proje kapsamında tasarlanmıştır. Gerçekten onlar hobisi projeleri yer sırasında yapılan tasarım seçenekleri ince ayrıntılarını belirtmek isterim (Engadget ve Verge gibi) büyük oyuncular diliyorum. Onlar, her şeyi ile, değil mi? Ben bunların insanı bağıra bağıra şarkı söylemek zorunda değilsiniz anlamına gelir; sadece bilgilendirmek ve zevk INFORM kısmında büyük önem ile (artık klişe cümle, biliyorum). aslında onlar hakkında konuşuyor biliyor pano üyelerinden birinden gerektirecek, bekle! Craig, sizin eleman bitti. Açıkça, bunu söylemek için anlamlı bir şey yoktu. Bu Engadget bir süre internet pis göbek yaptık sizin gibi insanlar var. Ben Arduino savunan değilim. Ben sadece seçkinci sevmediğim, know-it-all assholes. Sürece zevk olarak insanların her platformda öğrenme yanlış bir şey yoktur. Projeler için Arduino kullanma hakkında hiçbir şey bir insanın bir "poser" yapar. Bunu bir danışmanı döngü ve el-kodlu assembler göre verimsiz olacağını, çünkü bir işletim sistemi ve derleyici kullanarak direndi mühendisleri gibi gelebilir. Bana hızlı ve verimli halletmek için verir çünkü Şahsen ben iş Arduino kullanın. Hala bit vurarak süre Yani, ben projelerin bir demet tamamlamış olacak. Şahsen, önyükleyici benim kod uyan sürece ne kadar büyük bir lanet etmiyorum ve bugüne kadar her zaman vardır. Ben kompakt verimli yazılım tasarımı nasıl biliyor olmasıdır.


Başar haber!


o süper sevimli aksanı var
fişi da fare ^ - ^




Benim için bütün zamanların en sevdiği oyuncağı. :). Ben hızlı deneyleri, veri kaydediciler ve hızlı prototipleme için iş başında onlara her zaman kullanabilirsiniz. Online kütüphane Ton, bu yüzden neredeyse hiç bir sürü kod yazmak gerekiyor. Etrafa bir kaç unos tutmak, ancak daha fazla iğne gerekirse, Mega 2560 AT awesome. Ben LED'ler, servo, ve bunun gibi şeyler önemsiz kutusu ile birlikte bir nerdy komşu çocuk için bir UNO verdi. O onunla kasaba gidiyor. :)

Arduino bugüne kadar pahalı olduğunu söyleyerek, ancak bu kolaylıkla "neden olmasın" fiyatlandırma alanda düşüyor değil.


elma muhtemelen kendi sürümünü bir dava yaratacak


Kendiniz tüm ile gelmek mi?


hiçbir annen bana yardım


Ben daha özgün olabileceğini düşünüyorum vermedi ama ... bunu yaptık.


Bu oldukça pürüzsüz var! Ben şimdi ofisimde bir raf var Unos görmezden için kötü hissetmiyorum. Ben sadece işe almak ne zaman her sabah ne kadar korkunç eskimiş bunları söyleyebilirim. Ben vicdan programlama tercih.


Engadget olacak bunun için onlara bir hediye var mı? Ben istiyorum. Sen katıldı olduğunuz her eşantiyon, ben kazandım, bkz. iPad, HTC Bir, Meizu MX, elbette şimdi galaksinin not kazanacak.

Serin hikaye kardeşim.


I like it!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder