Bu artık neredeyse 24.000 takipçileri değer nelerdir? . Noah Kravitz, Twitter Hesabı Resim: ekran twitter.com |
Bir Amerikan şirketinin bir çalışanın kendi adına şirket için tweeted - ve dikkate aldı. Şimdi o zararları ödemek zorundadır.
Amerikan hizmet sektörü Phonedog zararlar için eski bir çalışanı dava açtı - o daha önce resmi kullanılan onun Twitter hesabına binlerce taraftarı aldı çünkü. Örnek bir süreç, o sosyal medya sektöründe çalışıyor, ya da ne bir şirketin değerinin ne kadar açıkça belli eder.
Twitter ve Facebook gibi sosyal medya şirketlerinin değeri kullanıcı sayısını ve onlar hakkında toplanan veri miktarını doğrudan bir sonucudur. Bazen internet platformları masaya astronomik miktarlarda satış oluyor olsa da, şu ana kadar net bir fiyat etiketi bireysel hesapları bağlanmıştır.
Yani şimdi bir California bölge mahkemesi değişebilir. Burada nasıl New York Times'ın eski çalışanı portalı Phonedog Nuh Kravitz karşı bir dava daha önce Temmuz ayında bildirdi. Kravitz şirketin bilinçlendirilmesine önemli katkı gelişen iletişim biçimi (YouTube videoları, tweets, vb) için bir yetenek var, cep telefonları, uygulama ve şebeke operatörleri ele alacak.
17 000 takipçileri
Yıllar içinde, onun Twitter hesabı "@ Phonedog_Noah", o özel ve resmi hem kayıtları için kullanılan, hangi 17.000 takipçileri birikmiş oldu. Bu SMS-uzun blog başlığı çok önemli sayıda evren.
2010 yılı sonunda onlar ayrılmış ve Phonedog Kravitz - güzel Vernehmem içinde. Twitter hesabı silindi adını itibaren, eski işverene başvuru, şimdi sadece "denirdi @ noah kravitz ". Bu Kravitz bazen referans Phonedog üzerine tweets alacağını kabul edilmiştir.
Kravitz birkaç ay sonra, reklam geliri hisse ödeme bir eski sessiz ortağı olarak şikayet Ama ilişki bozulmuştur. Şimdi de Phonedog Twitterfollowern değiştirildi ayardır: Şirketin müşteri listeleri olarak gördü ve Kravitz zararların kendi bölümü için mahkemeye istedi. Uygulama olarak ayda yaklaşık 2,50 $ her takipçisi Phonedog değerlendirildi. Zararlar için böyle bir iddia 340.000 dolar (260.000 € iyi) idi.
Nasıl sosyal medya için en makul açıklamalarından biri değil, gerçek ürün, ama kullanan kişilere ücretsiz sunulmaktadır şeyleri temsil bulgudur. Satış ve pazarlama profesyonelleri için tek temas gerçek değeri, ancak, henüz bunu açıkça tespit değildi. Ölçüde anlaşmazlık arbeitsrechtlchen bir anekdot doğası hakkında şikayet olarak da ilginç.
Bir meta gibi insanlar
Böylece sosyal medya bağlantıları ile kolaylığı ve arkalarındaki insanları bir meta olarak yapılır, mekanizmalar çok açık bir anlayış ortaya çıktı ve dünya tedarikçileri adına güç ilişkilerinin sonucu.
Birçok kullanıcı ve kullanıcılar gibi görünüyor Bu telaş henüz ulaşmamıştır. Zaten şimdiye kadar kim biliyordu, bu fiyat etiketi bir Twitter hesabı hazır olan birkaç veri bağlı olmuştur. Facebook ile ilgili bilgilerin çok daha büyük bir miktar ama en az iki kat değerinde olmalıdır. Tek başına bir veri tek zaman kurtarma - 800 milyon kullanıcı en fazla 3 milyar avro civarında bir araya gelirler.
Eğer Evrenin Sonu Douglas Adams 'Restaurant hissediyorum bu nedenle bu sayılardaki ışığında ve tüm yeterli, her zaman kaygısız, onların bilginin değerini tamamen pek çok kullanıcı davranışı yanlışlıkla "eklenir. Bireysel Twitterfollower ve Facebook Arkadaşları misafir değildir. Onlar Adams bilim kurgu vizyonu içerisinde olan tüketim için bile tavsiye ve sonraki hazırlık ile yiyenlerin olmadığını ufak bir şüphem yok sahiptir inek vardır, ama yapılmış bir iyilik olduğunu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder