Translate

Popüler Yayınlar

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Bulut içinde bahis

Bulut oyun video oyunları en son eğilim 's. Teknoloji, oyun endüstrisi olarak - devrim ve korsanlıkla mücadele.




Birkaç tıklama ile tüm spektrum eğlence sektörünün bugün herkes içindir. Efsanevi inişli çıkışlı albümü "sürgün" ana cadde üzerinde taş oscar çoğu joker kullanılabilir, Heath Ledger in "Dark Knight" gibi. Son yıllarda hemen hemen tüm müzik ve sinema ürünleri Web akışı saniyede birkaç kullanılabilir. Ama tam olarak tüm kültürel özelliği genç, daha önce hayal etmek zor: video oyunları.
Yine de, bu sinirlerin meselesi olan, hiç bir oyunu çalıştırmayı kadar. Uzun bekleme süreleri olan tüm platformlar için: yeni oyunlar güncelleştirmeler karşıdan, konsolları gibi XBox 360 ve PlayStation 3, pc hala sonsuz yüklemeleri gerekir, Zockerei önce gitmek. Ve hiçbir şey zaten pahalı donanım olmuyor. Ama şimdi bir teknoloji ile durdurabilir kanatlar bu ve bu tüm deneyim devrim: oyun bulut. 


Zaten birçok kişi üzerinden dijital veri bulut, "bulut", 'Dropbox' dosyaları taşıyın veya görüntü işleme veya sözcük işlem uygulamalarında tarayıcı oldukça doğal kendi bilgisayarınıza yüklemek zorunda kalmadan kullanabilirsiniz. Bunun yerine uygulamalar erişilebilen herhangi bir yerden Internet üzerinden büyük veri merkezleri turnhalle içinde sunucularda çalışır.
"Cloud Computing" Bu teknik olarak adlandırılır ve altı Özet olmuştur tüm iş. Şimdi, aynı zamanda video oyunları daha eğlenceli geçirmek ve dijital bulut içine.
Emekleme döneminde oyun bulut
2010 ABD mevcuttur, ama hala emekleme döneminde ilkedir oyun bulut. Piyasada şu anda sadece yarım düzine ABD şirketleri en kazançlı İş modeline alan boşa.
California sağlayıcı değeri yaklaşık 1 milyar dolarlık tahmini OnLive, en bir sıçrama için şimdiye kadar oldu. Hizmeti kullanmak istiyorsanız, 15 $ aylık ücret ödemek zorundadır. Sonra yaklaşık 150 Oyunlar - bu "Assasin's creed" ya da "l. a. Noire" üst başlıkları da dahil olmak üzere satın olabilir.
Burada prensibi basittir: sonra bir oyun satın şimdi bir video akışı ekranda görünür. Yerel bilgisayarda yalnızca tuş vuruşları ve fare tıklatmaları yapılır sonra kalan OnLive sunucularından geliyor. Yerel veri merkezlerinde oyun sıkıştırılır ve kullanıcı Internet üzerinden zurückgestreamt.
Almanya'da mevcut değil
Sunucu çünkü çoğu oyun bulut işlem gücü, en son en iyi oyunlar bile eski office adet çalışır. Sadece yakalamak: bugüne kadar Almanya'da OnLive kullanılamaz. Hala Bundesprüfstelle für jugendgefährdende Medien ile müzakerelerde şirketidir.
Rakibin Gaikai, nereye sen-ebilmek denemek birkaç tıklama ile en iyi oyunlar birçok demo sürümlerini teklif zaten tam olarak Almanya'da çalışıyor. Rahat ve elverişli, maliyeti olan oyuncu için oyun yapımcıları varsayalım. Ayrıca test sürümlerini değil daha hantal ve indirilen gerekir, ancak doğrudan çevrimiçi mağazadan veya Facebookseite oyun başlatabilirsiniz.
"Şimdiye kadar reklam sitesinde oyuncularla cazibesine denedim", taz Gaikai CEO'su David Perry dedi. "Biz nerede oyuncular orada şimdi hang oyunlar koymak deneyin."
Pratikte bu şaşırtıcı derecede iyi çalışıyor: Oyunlar sadece birkaç tıklama ile başlamak ve koşmak düzgün - nadiren gelir gecikmeler, sözde gecikme sunucu hızlı yeterli cevap değil.
Yeterince hızlı değil
Burada her onuncu saniyede, teknoloji için yeterli değil ama yine de uzun gelir hızlı multi oyuncu başlıkları için "Savaş 3". Buna ek olarak, bulut oyun olduğunu şu anda son derece hızlı ve güvenilir Internet bağlantısı gerekli olduğu için sadece Großstädtern aittir. Orada'hiçbir şey altında 6 mb / s. Video oyunları geleceği henüz dijital bulut içinde mi?
"Cloud oyun değil yerini alacak önceki teklif, ancak tamamlayıcı," bilgisayar dergisi tarafından Hartmut Gieselmann diyor sivri. 41-Jährige, 1990'dan beri için video oyunları endüstrisine eğilimleri gözlendi. Birkaç yıl önce o savaş oyunları etkileri üzerine bir kitap yazmıştır.
Video oyunları yayılmasını artırmak için önemli bir adım olarak özellikle oyun bulut kabul Gieselmann: "Oyun zevk olabilir sonra film ve tv şovları gibi bir düğmeye tıklamanız yeterli." Daha büyük bir kitleye, teknolojinin kullanım kolaylığı ile ele. Bir pc ya da ayrı bir konsol artık gerekli değildir, kurulum maliyetlerini uzak düşmek: "televizyon nesil ödeme tv kanalı olarak oyun bulut açabilirsiniz", Gieselmann tahmin ediyor.
Ayrıca oyun geliştiricileri için bu büyük bir adım olacaktır. Şimdiye kadar Oyunlar ilgili pc, Xbox, PlayStation veya iPad donanım birimleri için ayrı ayrı adapte olmak zorunda. Bulut, oyun bir oyun yalnızca bir sunucuya yüklenmesi gerekir ve sonra tüm platformlarda akışa alınabilir. Geliştirme maliyetlerini önemli ölçüde düşük olacaktır.
Korsan karşı
Ve henüz başka bir umut bulut duruyor oyun: üretici söz teknoloji sonunda korsan etkin bir şekilde mücadele etmek için etkili bir yol.
Oyun endüstrisi artık fazla 70 milyar dolar / yıl olmasına rağmen yasadışı dağıtılmış kopya oyun hala ciddi bir sorun olduğu için. Satılan her oyun dört yasadışı indirilen oyunları gelir tahminleri dolaşan vardır.
Oyun Oyunlar artık kullanıcının sabit diskinde yüklü, ancak üretici sunucularda korunan da çare bulut. Bilgisayar korsanları daha böylece bir oyun kopyalamak için gerekli dosyalara erişiminiz olur. Nihai bir çözüm ya da müzik ve film endüstrisi için bir rol modeli hala değildi: "Korsan asla kaybolur", diyor Gaikai CEO'su David Perry.
"Sorun taşımak kolay", Hartmut Gieselmann dedi. Oyun kopyalama yerine oyuncu sunucu erişim verileri gelecekte kesmek. "Kurban artık üretici, ancak kullanıcı" Gieselmann diyor. Çevrimiçi rolü gibi "World of yıllarca, sunucu üzerinde çalışan, Warcraft", bu tür sorunlarla uğraşmak için biraz zaman var. Yine de, oyun, veri merkezlerinde önemli ölçüde korsanlığı azaltmak için tek yol işlemidir.
Oyun konsolu üreticisi dikkat
Böyle bir gelişme de kaybedenler olurdu: konsol ve grafik kartı üreticileri. Özellikle onlar kendi pahalı modelleri artık yüksek son oyun oynamak için gerekli olduğunda sorun olması muhtemeldir. Büyük oyun konsolu üreticileri Sony, Nintendo ve Microsoft izlemek gerekiyor: "Orta" tek başına artık kendi kutularını oyunları ile satabilecek olacak Hartmut Gieselmann diyor.
En az beş yıl önce kendisini kitle piyasa oluşturdu ancak oyun bulut alır. Özel oyunlar için "bulut" olan ancak daha önce mümkün. Ve yeni bir düzeye tüm video oyunu geliştirme kaldırın: sunucu merkezleri son derece iyi donanım özellikleri, sinemada bir düştü baskın akla oyunlardır. En geç, oyun endüstrisi önemli bir parçası olarak bulut oyun muhtemeldir. 

David Perry, bu nedenle zaman Atari salonları geçerli gelişme hatırlatıyor. Kişi o anda 10.000 pahalı makineler için büyük, 1980'lerin başında oynadı. Makineleri oyunları "Pac-Man" ya da "Space Invaders" deniyordu. "İnsanlar bu salonları akış, böyle bir deneyim başka hiçbir yerde olabilir çünkü o zaman" Perry diyor. Bulut ile oyun sadece olarak bütün olmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder