Translate

Popüler Yayınlar

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Test Apple'ın yeni cihazı IPad - sevimli bir orta

Beatles çalınan dijital göçebe, sembolü Apple Resim:. MMchen / photocase.com
Gerçekten iPad mi? Bizim yazar bir teknoloji biriktirdim. Ve o şey test ettik. Mutfak masasında ve kanepede. 

Onunla ne yapmalıyım? Bir elinde tutmak için, iPad çok büyük ve çok ağır olduğunu. Ben iki elinizde varsa, ben çalışmaya kimse yok. Ben önümdeki masanın üzerine bir şey koymak, Ben hiçbir şeyi görmek için öne eğilmek zorunda. Ben senin kucağına koydu Gyroball, yeterince geniş değil, ve ben şaşı bacaklarınızı zorunda. Yani Gyroball sol el ve yalın arka sabitlemek için iPad, sol üzerine sağ bacak öneririz.
Burada "St Oberholz", Berlin-Mitte bir kafeterya, sınırsız Wi-Fi erişimi, dijital göçebe irtibatta olduğum ve bütçe ya da nane çayı latte yatırım. IBM dizüstü bilgisayar, dört beyaz MacBook, MacBook Pro'lar altı gümüş. Ve bir iPad. Var.

Bu, saat 17.40 Perşembe var. Apple CEO'su Steve Jobs üç ay sonra iPad tanıtıldı. Aşağı tekrar ve - O günden bu kadar yazılmıştır. Manhattan'da Pittsburgh Apple Store, bir beysbol sopası ile bir erkek onun kopyasını zerdepperte önünde hayranları juchzten. Almanya'da, ama piyasaya geç Mayıs ayına kadar ertelendi.
Bu bir metin sonntaz , 30 Nisan görünüyor - Sol Parti Sarah Wagenknecht, Mankell en Wallander ve taz "dost devralma" gözden bir çıkış Yardımcısı Baş ile bir söyleşi de dahil olmak üzere.
Uzun sürüsü gibi Üfürüm ve gerçekten orada değil bir şey hakkında insanların arıza bulmak. Aslında. Martinelli, benim bir arkadaşım, ama bir var çünkü. Berlin'de onu şirket, onlar gazete için tasarımlar geliştirmek - belki de iPad için geleceğidir. ABD'den gönderebilirsiniz Bu nedenle Nellis patron. Ve o test için ona vermiştir.
Yani "üst ahşap" içine özel değilim. Bu yüzden lütfen - Distinktionsgewinn iPad sağlayan önemli bir uygulama olması gerekiyordu. Bana bir adam bakar, aksi takdirde hiç kimse äugt. Ben biraz hayal kırıklığına uğrattı. I cihazın yüzeyi üzerinde parmağı ile mendil. Unlocked. Safari için ikonuna Ben sıçrama, İnternet tarayıcıları. Adres satırına dokunun, bir klavye görünür. Bir parmak kaydırarak ilerleyin taz.de ve daha Fingerpatschern makale ile öğrenmek yaz. 
E-posta hantal
Bir mail yazmak, ancak saat. Için Aslında ben on parmak ile çalışmak, ama çalıştığınızda, neredeyse bacak gelen iPad flutscht. Yani ben onun parmağı ile harflerle yazın. Almak, almak, almak. Ben tablolar üzerine cihaz takmak, ancak on parmakları ile yazmak için. Ekran klavyesi ellerim çok büyük.
Ben baktığım zaman, ben sadece, bir kıvırcık kafa küçümseyen bakışları görmek onun MacBook arkasına çeker. Muhtemelen o ne olabilir iPad değil, bir blog okuyor. Hayır mobil internet bağlantısı, herhangi bir bağlantı, hiçbir kamera, yeterli boşluk değil. Belki, Web 2.0 öğrencisinin neden bu kadar az açgözlü gözleri olsun "ahşap top." Bir cihaz ile yapmak bile ağ dünyada sadece biraz zor neler katabilir hangi aracılığıyla?
Apple inanıyorum olmaktan çıkmıştı MacBook kehanetleri ile itfa çünkü ben, ciddiye iPad aldı. Doksanların ortasından beri birleştirme bilgisayar, telefon, radyo ve televizyon, bunu önceden haber verilmiş olduğunu. Ben 2007 yılında bir MacBook satın almıştı sonra bütün bu sadece hayatımda geldi. Ben şarkı ve film mastürbasyon tekniği indirebilirsiniz. Ben ABD'de ablam ile Photo Booth ve skypte ile oğlumun doğum günü misafirlerine açık.
PC dizüstü daha iBook, MacBook ve daha sonra. Ve iPhone, bir cep telefonu daha fazla oldu. Önceki birimleri bir artışı kapsar. Şimdi tabii ki iPad bir artış bekliyoruz. Bu iPhone daha büyük ve MacBook daha yeni olduğu için. Ve şimdi bile düzgün bacağım çok uykuya dalar dışarı yazamıyor.
"Biz Playmobil izleyebilir miyim?"
Evde saat 19.23. Jacob, altı yıl pijama olmuştur. "Bu gece denedim iPad olduğunu!" Diye bildiriyorum. "O nedir?" Diye sorar. "Bilgisayar gibi sıralama." - "Biz Playmobil izleyebilir miyim?" - "Tabii," Ben söz veriyorum. Jacob playmobil.de yazdınız. Bu iPad öder. Bu sayar. Tüm delicesine hızlı gitmek gerekmez mi? Ekran mavi playmo döner.
Biz ekran veya başparmak ve işaret parmağı üzerine tekrar bir araya ayırın olarak Jacob ve ben, nasıl bir şey yakınlaştırmak veya uzaklaştırmak için size öğretmek. Bir sirk video oyununda O türleri. "Çok kötü bizim sirk siteyi kullanmak için Flash eklentisi yüklü değil, biz Macromedia dan ücretsiz Flash eklentisi indirmek istiyoruz." Ben yazın ve yönlendirilir. "Üzgünüm, Adobe ® Flash ® Player cihazlar işletim sistemi veya tarayıcı için adobe.com mevcut değil."
"Biz daha iyi bilgisayar alabilir misin?" Jacob sorar. "Hayır, bu gece iPad olduğunu!" Başarı duygusu bulunmalıdır. Biz bir ayı saldıran bir puma bir YouTube video izlemek. Resim tamam, dahili hoparlör iyi ses. Puma ayı toddles kazanır.
20.40 saat. Ben tatort.de seçin. Yine, flaş ®. Kahretsin, gevşetmek gerekir. Ben iTunes Store'a gidin. Ben MacBook biliyorum Uygulama: Apple müzik ve film ile zengin yapan bir sanal mağaza. Ve bununla ben hayatımdan Mittenwald yolda snooty Videothekar kaldırmak olabilir.
Hollywood filmleri bir seçim var. Ben koltukta kıvrılıp yatmak, iPad Yaslanacak bir yastık alır. Ben bir römork izliyorum. Keskin görüntüler, büyük sesler. Ben "Sherlock Holmes" seçin ve MacBook iTunes kullandığınız kullanıcı verileri girin. Cihaz dönüştürür ve hesaplar. Sayılır. "Hesabınız Alman deposunda alımlar için geçerlidir." Yavaşça reichts. Onlar paramı alıyorsun böylece ben ABD vatandaşı olmak gerekiyor mu?
Ben dokunmatik etrafında sıçrama rahatsız. Holmes tüm büyük baskılar bulurdu. "Merhaba, George!" Ben Alman iTunes Store devredilmiştir. 31 satın alma ve tüm Alman kiralanan filmler. Ormanın ortasında Videothekar bana olsa ve vollgequarzt öğretti, ama bir film izlemek için hangi dili Ben belirtilen asla.
Ben satın almak için 13.99 € "The Boys Are Back". Ama film oluyor değil. MacBook Ben şarj işlemi sırasında videoları izleyebilirsiniz. Telafi etmek için ben Pittsburgh gencin Youtube video bak. Çocuk, tam tilt onun yeni biri üzerinde beysbol sopası ile kaçırmayın.
22.20 saat. Mutfak masasında. "The Boys Are Back" davet ediyor. Ben iBook kütüphane simgesine dokunun. Bir kitap var zaten: "Winnie The Pooh". Ben sağdan ben mendil sola, sayfaları çevirin. Neredeyse gerçek bir kitap gibi. Biraz yansıtır çünkü iPad okurken, ben, gözler için yorucu önce gelir. Bu nedenle ben Fingerspreizen tarafından yazı büyütebilirsiniz. Kanga ve Bebek Roo çizim güzel parlar.
Cuma, 8.50 saat. Ben kanepede yatmak ve iPad okuyun. "The Boys Are Back" artık görünebilir. Dün iki ders: iPad lout ve sevimli bir ortam. Ve: okuması zevkli. New York Times bir iPad uygulaması olmuştur. Ben gündeme okuyabilirsiniz. Çok gazete gibi görünüyor. Cihazın en kısa sürede bu portre moduna dönerken üç sütun vardır ve ne zaman tekrar yazı tanıması, lay-out kesinlikle dört sütunlu, manzara biçimidir. 
Azaltarak Peace
Çalışmalarına MacBook çağrısı her sabah posta, takvim, On. Şimdi rahat okuyun. Times ekranda görülebilir tek şey belki de. Belki de Dub-klavye ile benim posta çok hantal olurdu. Ben hiçbir kablosuz vardı, ben yine de cazip olmaz. Mobil bağlantı henüz iPad eksik, çünkü evden çıkmadan önce gazete indirmeniz gerekir.
Belki de iPad diğer cihazlar arasında herhangi bir artış vardır. Ancak enfekte dinlenme azalma. Dergisi Paris iPad sürümü zaten yayınlanmış Maç. Aslında bir understatement. Kağıt elektronik versiyonu uzunlukları önermektedir. Fotoğraflar aydınlatılır. Prematüre bebekler bir rapor var. Bineta, bebek bir ölçekte yatıyor, sadece 1035 gram gösterir. Ben Binetas beşik önce olduğu gibi neredeyse resmi bana öyle geliyor.

11.20 saati, Nellis ofis. O yakında Yunanistan'a tatile uçacak diyor. O iPad veya MacBook entrains eğer o merak ediyor. "Özgür olmamıştı MacBook ile," diyorum. "Bütün her şeyi yapabilirsiniz." IPad boş zaman esas olarak sınırlıdır. Aslında bu güzel bir gelişme var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder