Translate

Popüler Yayınlar

9 Ağustos 2012 Perşembe

Panasonic, Sonsuz Siyah Panel, 2012 Ultra plazmalar sunar





Plazma TV'lerde lideri 2012 ve yalnız bir 2D seti için 16 yeni 3D modelleri ile oyunu hızlandırdı. 4 Japonya'da Mutsuz bir - - karanlık sahnelerde daha fazla bilgi vermelidir Boylanma 2011 VT35 ve 24 576 adımlar, daha çok derin siyahlar ile yeni Sonsuz Siyah Panel ile çizgi üstünde VT50 serisi. Bu resmen siyahların kralı tahttan için olup olmadığını söylemek için çok erken, ama biz sayfasına bir demo sayfa geliştirilmiş performans takdir başardık.Görüntü kalitesi, yeni, 2012 bir ekran klavyesi ile veri girişi kullanan bir akıllı telefon uygulaması önlemek için daha fazla DLNA, yeni bir anti-glare ekran ve bir Web tarayıcısı getiren tek şey değil. Geçen yıl ile uyumlu değildir ve tabii - 2012 için yeni 3D gözlüklerini de vardır ve iş miktarını Bluetooth üzerinden ligher vardır. Biz aradan sonra basın açıklamasında daha fazla ayrıntı (örneğin, fiyat ve bulunabilirlik gibi) olsaydı, ama biz 2011 yılında HDTV için ödenen daha az bir süre tavsiye ederiz.

Panasonic 2011er serisi için bir güncelleştirme sunduğu ümit edin. Web tarayıcısı (iş) olması güzel olurdu. Ama tür yeni 3D gözlük Panasonic 2011 line-up ile daha uyumlu değildir tek şey olmayacağını korkuyorum. Panasonic kısa bir tüp palsma hayatı hakkında endişelenmeyin iyi plazma TV pazarında ise biridir.

Her zaman eski bir CRT (sıfır maliyetle) bakmak ve bunda bir sorun yoktur - siz (büyük bankaların w / hariç) görmüyorum. Daha siyah siyahlar ikinci kovalayan çılgın bir yarış. Muhtemelen daha iyi bir zaman ve para ile ilgili. Kanadalı, New York'ta doğdu 5. nesil Amerikan. Ve hala "hiçbir şey" için üretici için para verin. TV'nin arkasında daha siyah çılgın bir yarış "olduğunu düşünüyorum, ama palavra hakları. Eski Polaroid fantezi yeni dijital SLR gibi görüntü yakalamak söyleyerek gibi. En son gadget'lar için çok elverişsiz iseniz, yanlış sayfada muhtemelen konum.
Polaroid farklıydı. O hemen, ücretsiz çekilen bir fotoğrafı silmek olamazdı.Dijital fotoğraf makineleri hakkında en iyi şey. Ben ilk dijital fotoğraf makinesi (Sony Mavica) birini aldım ve sevdim. Ve ben yapmak isterdim, ama temelde aynı tam içeriğe sahip gördüğünüz tam aynı görüntü elde dev ekran televizyonlar (ve elektrik kullanımı dahil, çok pahalı) anlamıyorum. Bu benim düzine 700 kanalları (I 5 bakmak olan) gibi. Ben emeklilik yerine bir gün (ben çok fazla para harcamak için umut) için benim 401k bin veya iki bin dolar var. Her yaptığı / kendi için. Teknik olarak,  overscan bir dereceye kadar kullanılan tüm CRT sevmiyorum bir şeyler görüyorum.

Peki, siz "Yaptığın şey göremiyorum." Bu cihazların genel amacı görüntüler, fikirler, hikayeler, bilgi ve seviyorum. Bu anlamda aktarmaktır, nasıl tanımlamak bağlıdır Ben (biz her ne görürüz tabii, farklı bir hikaye nasıl yorumlamak) siz ne görüyorsanız onu. Örneğin, hem de bir Cumhuriyet tartışması (Allah korusun) izlerseniz CRT TV, daha sonra makine üzerinde deneyi tekrar son bir "görsel deneyim" harikası wizbanging - biz sonunda iki kez aynı şovu (ve bu durumda: ne kadar mide bulandırıcı) olacak ne fazla, ne az !. Ve biz eşit cesaretle dolu bir aday ya da televizyon, karar. Bu diğerinden daha bilgilendirici bir deneyim beklenmemektedir. Şimdi, diğer taraftan, sen oyuncular siğiller ve ter görmek isterseniz basketbol yüz süper ince detay, sonra OLED gerekir veya bazı tür Şahsen ben biraz bulanık olan tercih -. anlık bulantı engelleyen Son olarak, çocuğunuzun birkaç vuruş ile "Kış Yellowstone" varsa. Yaban Hayatı fantastik ve kuğu ekranın kenarına yakın çevresinde kürek olduğunu tundra, beni daha iyi bir görsel deneyim elde Ama hareket etmeye hazır bu küçük artış ve kesinlikle ödemek için istekli değilim "... veya "Bana yol ölüm ver. (Bu adam küçültmek görmek gerekiyor.)

Bu cihazların genel amacı görüntüler, fikirler, hikayeler, bilgi ve seviyorum. Bu anlamda aktarmaktır, nasıl tanımlamak bağlıdır Ben (biz her ne görürüz tabii, farklı bir hikaye nasıl yorumlamak) siz ne görüyorsanız onu. Örneğin, hem de bir Cumhuriyet tartışması (Allah korusun) izlerseniz CRT TV, daha sonra makine üzerinde deneyi tekrar son bir "görsel deneyim" harikası wizbanging - biz sonunda iki kez aynı şovu (ve bu durumda: ne kadar mide bulandırıcı) olacak ne fazla, ne az !. Ve biz eşit cesaretle dolu bir aday ya da televizyon, karar. Bu diğerinden daha bilgilendirici bir deneyim beklenmemektedir. Şimdi, diğer taraftan, sen oyuncular siğiller ve ter görmek isterseniz basketbol yüz süper ince detay, sonra OLED gerekir veya bazı tür Şahsen ben biraz bulanık olan tercih -. anlık bulantı engelleyen Son olarak, çocuğunuzun birkaç vuruş ile "Kış Yellowstone" varsa. Yaban Hayatı fantastik ve kuğu ekranın kenarına yakın çevresinde kürek olduğunu tundra, beni daha iyi bir görsel deneyim elde Ama hareket etmeye hazır bu küçük artış ve kesinlikle ödemek için istekli değilim "... veya "Bana yol ölüm ver. (Bu adam küçültmek görmek gerekiyor.)
İşte Panasonic Plazma halk için inşa gerektiğidir21:09 Görünüş Ratio8k x 4k (7680 x 4320) "120" 1.2GHz Yenile RateInfinite Ultra Siyah Panel 80 6 HDMI InputsViera Connect802.11ac Gigabit Wi-FiSinema OkumaHareket Deseni Gürültü Azaltma
Şimdi 21. yüzyıl için bir televizyon.

Şimdi bu almak ve Samsung veya LG OLED TV'ler yanında oturmak ve biz gerçekten karanlık ne kadar görürsünüz.
Samsung ve LG OLED teknolojisi günü geç saatlerde biraz haha, Sony 5 yıl ve herkes de onları bozuldu geliştirilen, itll çok yavaş aynı bu sefer haha ​​Samsung ve LG olmak

Önümüzdeki 2-3 yıl için, plazmalar daha iyi-için-para seçeneği olacaktır. Ben OLED gibi, ama hakkında bir friggin TV'de 10K damla değilim. Hiç de değil.
Belki ... Ama bu Plazma sooooo çok daha ucuz olacak ve aslında eBay'de bir böbrek açık artırmaya gerek kalmadan, bu yıl satın almak mümkün olacak.


Pasif ile göz için 1/2 piksel olsun. Aktif ile, ekranın dışında göz ve her ışık kaynağı ile 1/2 görüntü almak için periferik görme titreyen bir etki yaratır. En azından ben-mağaza demolar yaşamış ne. Pasif piksellerin yarısı kolayca piksel çözünürlüğünü artırarak çözüldü alın ve göz tarafından görüntülerin yarısı olsun kolayca kare hızını iki katına tarafından çözüldü. Bir 6, diğer yarım düzine.

"Daha siyah siyahlar ile yeni Infinity Ultra Siyah Panel Featuring **** BU Boylanma VT35 2011 ve 24.576 adımları"

Bu yüzen tarafından kontrollü bir ortamda bu Panasonic siyah seviyeleri elde bilerek. Ben Ölüm Yadigarları unwatchable olduğu gibi bir VT25 ve yüzer siyahlar aptallar, düşük kontrastlı filmler var. Panasonic işlevini çağırır. Alıcı sakının. Henüz kendim için bir 3D TV satın almadım iyi bir şey. Pani benim için kesinlikle bir seçimdir.
Daha iyi bir 3D Sony veya Samsung gibi bir Panny ne kadar harika bir şey, hatta Samsung Plazma ezer. Panny elini uzatıp dokunmak istiyorum ve fiyatları  çok çok daha iyi yapar!
Birisi bir monolitik siyah çerçevesi tv yapabilirsiniz! (Ala Pioneer Kuro tarzı) gerçekten, ne kadar zordur? Elite Sharp ama $ 4,500 'e benim ötesinde, güzel. Şimdi, hiç hata yapmadan, Panasonic siyahlar büyük bir artı aşağıdaki gibidir! Ama çerçeve ve stand kırpmak neden gümüş!
Bu görüşleri nasıl çalıştığını komik. Açıkçası, Panasonic siz azınlıkta olduğunu düşünüyor. Onlar her fashionista wannabe için kişiselleştirmek için gidiş değildir.
"Fashionista wannabe" Gümüş kaplama veya dokulu bir görünüm ve kim bilir daha neler. Ben sadece siyah izin ve çok zor çalışıyor durdurmak söylüyorum. Sadece bu basit tutmak. Adam, seçtiğiniz eğer, sana tüm siyah çerçevesi ile devam ediyorum eminim. Ama sonuçta, onun bu sayıları seviyorum, benim pro111 elit seviyorum bu yüzden. Ben görüntü kalitesi / siyah mükemmel Panasonic mücadele hayran ve ben yine bir plazma pazarında bu yıl olmama rağmen.

Bu Panasonic tasarımcıları ile nedir? Onlar her zaman kendi TV Sony, Samsung ve LG ile karşılaştırıldığında nispeten yapışkan ve out-of-tarih gibi görünüyor yapmayı başardı.


Aslında sadece VT30 üzerinde ST30 satın benim gibi Panasonic müşterilerine Ben önümüzdeki on yıl için bu gümüş çerçeve bakmaya dayanamıyorum çünkü farkındadır. Onun saf kibir, onlar iyi plazmalar olduğunu biliyorum, bu yüzden onlar gibi onlar çirkin olarak televizyon yapabilirsiniz söylüyorlar. 2 yaşından itibaren LG aralığı VT50 daha iyi görünüyordu. Panasonic tasarımcıları için basit bir mesaj. Eğer görüntü kalitesi umurunda senin meşhur siyah levels.If olarak atleast arent siyah daha sınır, siyah bir sınır ve gümüş ile bizi rahatsız etmeyiniz. Teşekkür ederim

Tüm televizyonlarda. Yatak odamda televizyon televizyon kapalı olsa bile hala bir logosu var, o da eklektik bir grup alır. Neyse ki Vizio bant genişliğinden daha küçük logo yapmak için yeterince güzeldi ve gerçekten orada olduğu için tıkla. Bant TV açılması daha kolay ve yapılacak çıkarın.
Panasonic, tasarımları her zaman marka yoksun olduğu görülüyor. Ben resimleri gördüğümde, nihayet hakkını elde olabileceğini düşündüm, sonra gümüş kenar görüp duruyoruz. Bu gereksiz ucuz için gönderilen bir güzel görünümlü TV vardır.

Bu çerçeve görüşler olması güzel. Ben bu konuda ReyLuca kadar üzgün olmaya değer türden şeyler olduğunu düşünmüyorum. Yani, geri adım ve sizin veya onun hakkında üzülüyorsun hakkında ne düşünüyorum. Ve o yaşam kalitesi hakkında ne diyor düşünüyorum.
Ajanlar argümanlar geçerli sunmak için her iki taraftan, her şeyde değildi. Anahtar ya da birey için bir anlaşma kırıcı değil budur. Evet, tasarım önemlidir, ancak bazı insanlar için, fiyat ben gri veya mat piyano olan bir çerçeve için, biraz ödün vermek zorunda eğer öyleyse, kral.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder