Translate

Popüler Yayınlar

10 Ağustos 2012 Cuma

Acer Aspire One D270 Netbook için "Ön Sipariş"



 Bu 279 $ fiyatla satılıyor. Ben bir arkadaşından 100 dolar için bir Samsung NC10 net defter aldım ... eve sağlık ziyaretleri yapmak için yaklaşık 6 ay için de kullandı. Bugün bile iyi çalışır ve ayrıca kullanılmaktadır. Belirli için zor biraz netbook var. Pil yaklaşık 4 saat kadar hareketsiz ve mat ekran parlak ekran güzel bir mola sürer. Netflix olsa da daha iyi oynayabilir. ucuz fiyat ile en son Ultrabook almak isterim. ilk Acer Aspire One var, aslen Linpus Linux * ürperiyor * kurulu ile geldi. 32GB SSD Yükseltildi, 1.5GB RAM yükseltilmiş ve 6-hücreli batarya ekledi. O hala bir şampiyon gibi çalışır! Aslında Windows 8 Geliştirici bu yüklü inşa var ve bu şaşırtıcı pürüzsüzdür.
Peki ben okuma / benim AspireOne, (AO751) bu yazarak ediyorum. Ben yükseltmeleri, bir yükseltmeden sonra benim oyun PC alınan 2Gb ve hazır 80GB Intel SSD RAM var. Durmasına tek şey hiç kullanılmamış olduğunu, web kamerası. Sadece gerçekten hayal kırıklığı şey tesadüf GMA500 grafikler. Linux gerçek bir ağrı çalışan yapar. Birkaç yıl sonra çeşitli distro Kullanıcı onunla geldi XP Home döndürülmüş gibi mücadele noktaya. XP yükseltmeleri önce bir sümüklü böcek gibi koştu ama şimdi fazladan RAM ve SSD XP çabuk hissediyorum. Size vermiş olduğumuz sorunları Netflix, benim ev bilgisayarlarında Linux çalıştıran gelince!
Ben takımlar diğer windows vista geldiği 3 yıl önce blackfriday üzerinde satın kapsamında 2009 Acer Aspire One netbook sahibi. Benim netbook benim en iyi performans almak cehennem gibi ve sipariş yavaş netbook tomar misconfig seçenekleri yapmak ve grafik çıktı azaltmak oldu. Zamanlar bir bilgisayar yedekleme olarak benim Acer netbook kullanmak istiyorsunuz benim masaüstü gaveout vardı, çünkü bir netbook sahibi Ancak ben hala mutlu. benim netbook yapmak hepsi şimdi antetli ve özgeçmiş gibi kelime işlem olup, lite web tarama ve windows media videoları taşıma gibi itunes lutfen benim evo4g telefonunuzdan müzik taşıma. Ben dört ay için bir ateş yakmak kullanıyorum ve benim medya tüketimi comtent ve web tarama% 75 benim ateş üzerinde yapılır. Bu çok anda böyle kol tableys üzerinde verimlilik ve kelime işlem, hopefullu pencerelerdeki iPads yakmak yangın emmek gibi mevcut teknoloji tabletlerde olduğu değişecektir. Netbook'lar kelime prcessing ve lite medya gözlemciliği, lite düzenleme ve başka bir şey için çok uygundur. Hala oyun ve video düzenleme gibi yoğun kullanım için masaüstü havw iyi bir şey.
1024 x 600 FAIL!
Asus Eee PC parlama O_o bir USB 3.0 atmayı başardı neden Acer değil mi? Artı kendi klavye berbat!Intel, bereket olması için bu konuda ısrar etmiyor mu?Mine de bir Aspire 722 değil, henüz 1366x768, 2GB RAM, ve AMD Fusion procie vardır .. 275 $ için. Atom berbat.Cidden. Eğer bir netbook istiyorsanız, AMD, ona nerede olduğunu. Bu pazarda Intel şeyler karşılaştırma çöp..benim 11.6 c60 AMD füzyon netbook sadece 220 dolar geçen yıl yepyeni (hediye kartları, vb) idi. Hedef birkaç kez zaten satılık onların vardı .. ve ayrıca Costco! makinelerin bir web geliştirici cehennem gibi hayatım. 1024x600? Biz geriye doğru gitmek değil ileriye taşımak için çalışıyoruz, hatta çoğu tablet o zaman daha iyi bir çözünürlüğe sahip ve aynı ekran boyutu vardır. Önemsiz parçalarıEvet, neden bu dang kullanıcıların zaten iPads satın almıyoruz?
Neden sayfa genişliği dinamik hale getirmek değil mi? Vikipedi gayet güzel yapıyor. 1024 1920x1080 bir netbook ya da 1366x768 ekran üzerinde ince, ama kötü görünüyor. Benim ekran 1080p olduğundan, benim için oldukça can sıkıcıdır.Onlara destek vermeyin. Basit. Onlara ilerleyin edelim.Ben bir web geliştirici ve ben iş için Aspire One kullanırdık. Ama bunun yerine bu bilgisayar ile birlikte gelen küçük ekranın ona bağlı bir 22 "monitör, kullanılır.Intel vazgeç, Sandy Bridge AMD neler sunabileceği çok daha iyi olabilir, ama Fusion işlemcileri crappy Atom işlemcilerden daha iyi bir yol vardır.Ben onu olanlar kişisel yaşam iş bitmiş olur bağlıdır düşünüyorum. Bunlar son derece taşınabilir konum ve Asus yaklaşık 300 dolar için 12.1 arayan büyük sahiptir. Ben tablet ve dizüstü bilgisayar arasında olan bir çarpışma düşünüyorum ve bu mükemmel uyuyor.Anlaştık, benim Asus 1215B seviyorum. Bazıları trackpad ile sorunları vardı beri (300 $) gerçekten ucuz aldım. Mine bu herhangi bir sorun yok, ama benim ekran üzerinde Flicking birkaç siyah çizgiler gevşek bir bağlantı ya da benim LCD) hatalı olduğunu söylüyorlar: Hala tekrar baştan alırdık. Benim Corsair Force GT SSD ile bir şampiyon gibi çalışır.Intel, hep birlikte Atom işlemciler hurda gerekiyor. Bunlar Intel kötü görünmesi!Kereviz sahibinin ya da (Celeronlar) ile aynıSadece ucuz şeyler için i serisi ve Pentium serisi devam ediyorum!Düşük enerjili şeyler ARM alandır ... bu şekilde bırakın.Atom ve Celeronlar hurdaya AMD, bütçe x86 piyasaları silip süpürmek olacaktır. Intel olduğunu görmek istemiyor.Atom kemer gerçekten bu kadar kötü değil, Intel, mobil alanda Kol Kullanıcı sinme geciktirmek için sadece defansif bir duruş onu geliştirmek için motive değildir.
Intel Atom sürekli geliştirmektedir. Cedar Trail düzgün 1080P çıkışı sağlayan, grafik ön artımlı bir ama önemli bir gelişmedir. Medfields bunların telefonları ve tabletler kullanılabilir sağlayan SoC şekilde dizayn edilir. Gelecek yıl Silvermont tamamen 22nm mimarisi yeniden tasarlanmış olacak.
Hepsi kendi $ $ Medfield geliştirme dolar, dağıtım ve pazarlama atarak daha iyi yapabilirdik.Bunun yerine, ultrabooks>.> BakınızGrafik önünde, AMD'nin entegre şeyler rekabetçi olması gerekiyor ne kadar iyileştirme olursa olsun. Ben 3D işareti karşılaştırmalar bakarak yoruldum.Atom aslında AMD'nin APU daha iyidir. N570 işlemci güç C-50 üstündür.Böyle onları kıyaslamayın. AMD yonga yolu daha iyi grafik paketleri. Ben sadece grafik gücü tüm kurban eğer C50 handily Atom yenemez şüphem yoktur.
Size sormak istiyorum, gerçekten bu fiyat aralığı bu kadar CPU verimliliği ihtiyacım var?
Bunu yaparsanız, Atom size göre.AMD, değilse.
C-50 @ aynı fiyatları atom netbook subpar teklifleri yapan bir 1366x768 dizüstü beraber bulunmaları için düşünüldüğünde tamamen mümkün.
Hala tek bir ödeme ne kadar bağlı olsa netbook'lar, bir kullanım olduğuna inanıyorum. 300 $ max - Benim için en son fiyat noktası 275 $ olduğunu. Hala 2GB RAM ve yüklenmiş Linux (Mint çalışan benim HP Mini dizüstü bilgisayar bu yazarak) hem yükseltilmiş benim şimdi 3 yaşındaki HP Mini 110 ve ASUS 1000HE, kullanın. Ben 500 dolar üzerinde bazı ASUS Netbooklar gördüm ve bu fiyat noktasında ben onun değer sanmıyorum. Ben şahsen bir alternatif kendim gibi bir dock ile ASUS Trafo Başbakan çalıştırmak için seviyorum ama aynı zamanda merak ediyorum ve nasıl tabletler için Windows 8 (özellikle ARM) çıkıyor kez NetBook alan bir dok kurulum alabilir, özellikle de değişecek Trafo gibi.
Netbook için 500USD fazla? İlginç, herhangi bir son örnekleri?
Ben 1015-1016 kendime düşünüyorum, ama burada bir örnek:
http://www.bestbuy.com/site/As ...
İşletim Sistemi: Orijinal Windows 7 Home Premium
-> Bu 1366x768 sağlar
Ama prim artırır .. marka prim yanı sıra, beni şaşırttı renklendirecek.

Ne? O $ 200 altında "ekran ve bir fiyat 6GHz cuadqore, 64GB RAM, HDD 16 terabayt 28 olmadıkça thery're çok zor başarısız olacak!
/ S

Sorun netbook'lar AYNI FİYATA 4 yıl önce satılan bu netbook aynı özeliklere sahip olmasıdır. Son 4 yılda, sanayi sadece ileriye doğru hareket değil, ileriye fırladı. Bu gibi bir fiyat ile bu gibi Özellikleri acıklı olduğunu. Sanırım 100 $ için bu satmak gerektiğini söylemiyorum, ben (işlemci, ram, vb) bu ​​fiyat için en az iki katı kadar herşeyi vermek gerektiğini söylüyorum.

Bir önceki nesil Atom işlemcilerin daha ucuz netbook alabilirsiniz yaparken çoğu sızlanan fiyat etiketi geliyor, mantıklı değil.
Ve fiyatlarındaki bırakarak tablet ile, Intel netbook'lar çok füzyon / atom tablet ile satisfice olabilir gerekli taşınabilirlik için, artık o kadar cazip görünmüyor. so ..

Nasıl Acer farklıdır 2007 Aspire One netbook? Biraz daha büyük ekran? Bunu o?Ben Walmart 200 dolardan az bu "eski" netbook tane satın alabilirsiniz.Bu fiyata, bu 5 yaşındaki özellikleri ile - bu netbook büyük bir arıza olduğunu. Bu ekstra 100 $ harcama ve TigerDirect yeni bir HP 14 "dizüstü bilgisayar almak daha mantıklı.

10 "1024x600 @ yüzden 2008


Ben tablet form faktörü çok sert eleştirmeni olsaydın kadar bu noktaya, tablet, denemek için boks gününde Xoom var ama iyi bir deneyin tane verir düşündüm. Ben her zaman, her zaman bağlı cihaz olma Şimdiye kadar üretilmiş en iyi cihaz var evin etrafında, e-posta vb tweets kontrol etmek için, pek çok yönden bir netbook çok daha kullanışlı hale getirir, Xoom seviyorum.
Hala Xoom ve benim Toshiba NB550D netbook ücret ve gitmek için hazır tutmanızı düşündüğü ile. Ben sadece, netbook üzerinde daha rahat gezen birden fazla görev hokkabazlık daha kolay bulabilirsiniz - yazılımı daha yetenekli olduğu ve daha verimli ve klavye kısayolları zenginlik vb daha yakınlaştırma, app, kopyalama ve yapıştırma değiştirme gibi basit görevleri yapmak daha hızlı.
Ben eşit iki cihaz kullanmak, ancak tabletin tamamen netbook yerini alamaz, tam tersi
Ayrıca, Cedar Trail hala ilk nesil Atom gibi, en azından işlemci performans açısından gerçekleştirir. Siz AMD Fusion C50/C60 veya E350/E450 kullanmak netbook'lar bakarak daha iyidir.
Asus Trafo Sanatçılar (veya gelecekteki hat ups) girin. Onunla "kesmek veya mods" Windows 8 için sabırsızlanıyorum.
 modern klavye kullanımı (arama u-tüpü) için modded özellikle eğer.Bir Netbook, nasıl Quant. Ben CD çalar ve daktilo yanına yerleştiririz.
Hatta yenilikçi olmayı, etrafında hepsi başarısız oldu. Daktilo ise muhteşem. Ayrıca, 'şirin' yanlış yazılmış.
Eh, haklı - lanet chell specker! Ve beni yanlış anlamayın - Ben daktilo büyük bir hayranıyım (Ben bir yazar bana sunulan eski bir Underwood dekorasyon ofisimde var) değilim. Ama anakronizmleri ne olduklarını şunlardır: out-of-date, beceriksiz, işe yaramaz şeyler bizim inek bilgi Showoff için hatırladınız.
Netbook'lar, ben teoride düşünüyorum, hala oldukça geçerli değildir. Özellikle Tüketiciler, yoksul öğrencilere tüm verimlilik çalışmaları yapabilirsiniz şey gerekir. Bir netbook ile kolayca bir tablet karşı bir kağıt yazabilirsiniz, ve o kadar küçük olması ile, yine bir tablet gibi her yerde getirebilir. Netbook'lar aslında sürücünün tüketici faiz, tasarım, bir şeyin dışında, medya tablet sahip olduğu bütün avantajları var gibi hissediyorum. Ben bir alt-300 netbook (ya da belki herhangi bir netbook) en ucuz 8 yaşında bir marş laptop daha bakmak henüz görmedik. Öldürür 2. şey, Starter Edition ile tüm önceden yüklenmiş gibisin gerçektir. 3. Intel junky atom işlemciler yapmak.

1gig ram olmayan bir başlangıç ​​olduğunu.1024x600 olmayan bir başlangıç ​​olduğunu.
Her zaman netbook-ish bok düşünmeden önce AMD füzyon teklifleri priortise gerekir.

Ben böyle şeyler sizin için non-starter ve ben onlar herkes için olduğu anlamına gelmez çünkü AMD Fusion, bu alanda daha iyi bir seçim olduğuna katılıyorum iken.

Yani bu ekran çözünürlüğü ve ram miktarı Windows ve güvenlik yazılımı çalıştırmak için yeterince iyi olduğunu söylüyor ve hâlâ söndürmeden ve doğru bir internet tarayıcısı göstermek için yeterli güce sahip? Hayır, cevabı basitçe hayır. Özellikleri bok ve her zaman olacaktır. Web siteleri korkunç olmazdı, programları durgun olacağını ve bu şey harcama para değer. Hatta modern bir Linux dağıtımı Xubuntu veya başka hafif bir hoşgörüyle aday olacağını, belki de bu makinede kötü çalışır.
 1 gig RAM GNOME ve KDE gibi koşmak çok ağır DE. Ve linux bu makinede kötü çalıştırmak gerçeğini sağlayabilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder