Translate

Popüler Yayınlar

16 Ağustos 2012 Perşembe

Alcatel One Touch Ultra testi 995, tüm 5 yıldızlı bir akıllı telefon


Mobil telefon pazarında Ücretsiz gelişi akıllı gerçek fiyatı daha görünür hale dolaylı etkisi olmuştur.
Kat fiyat, artı biz gerçek fiyat keşfetmek sorunu premium mobil operatör için bir abonelik ile. Ve evet, bir yeni nesil akıllı telefon Samsung III aynı üreticinin değil geçmişte olduğu gibi 1 büyük düz ekran TV fiyata mal.
JPEG - 22.1 kb
İlk refleks donatmak için: fırsat. Akıllı telefonlar için küçük reklamlar pazarı her zaman pazarlık (garanti olmaksızın, hasarlı bloke) ile daha iyi olmamıştı.
İkinci: iyi bir fiyata akıllı telefon ipuçları izleyin. Benim ucuz şapka avcısı ancak Yüksek teknoloji ürünü test cihazı ile geldiği CEST olduğunu.

  Diğer Al

Cebinizde yalnızca 200 € Smartphone işareti olarak, kötü hissediyorum.
Hayal A 200 € bir şey değil ...
Hayal A 200 € bir şey değil ...
Bu fiyata, ne? Samsung Galaxy Ace, Sony Xperia Kyno veya Motorola Motoluxe? Bu ürünlerin pek çok taviz sorunu işlemci veya görünümü ile giriş seviyesinde üretici tarafından yerleştirilmiş. Onlar doğal olarak yüksek marjları oluşturmak bu markaların iyi satış ile rekabet amacıyla değildi.
Bu temel ürünlere göre daha iyi olması için, bir çözüm Çinli UNBRANDED doğrudan ithalat bir akıllı telefon satın almak olabilir. Vergi, kalite güvencesi, aynı zamanda ürün geliştirme açısından riskli olabilir alıcı dikkat bir seçim.
Ama en iyi çözüm aa onun kapısını ne bakmak kesinlikle. Görülmeye Fransa'da doğrudan satılan ürünlerin gerçekten vardır: Ben ekonomik ama ucuz değil Smartphone demek.
İki marka: Alcatel One Touch ve Huawey.
Bu şirketler Ben üst düzey Huawei Onur ve OneTouch Ultra ile Alcatel One Touch 995 diyeceğimiz Ayrıca ucuz Android Smartphone giriş aralığı (önceki iyi çekim bakın) cihazları sunuyoruz ama.
Huawey Onur, rakip One Touch Ultra 995
Neredeyse 2 ay Alcatel 995 ve bu Androphone yaşadığınız en iyisidir. 200 € daha Özellikle az.
Bu tatil var ve ben daha az diyorlar ama ben sadece öncelikle GPS (turizm gerektirir) kullanarak şarj etmeden üç gün geçirdi
O 5 yıldız hak ve kesinlikle tavsiye ederim.
Onun 4.3-inç ekran kulakta bir kesme tahtası olmadan her şeyi yapabilirim ... ;-)


  • "show" olarak seçenekleri için gitmek gerekir. Oradan, "ekranın bekleme" Ekranda etteigne s önce gecikme seçmenize olanak sağlar.
Ben de ne zaman böyle bir arabası oluşur bu pb varsa ve pil GİDERME yeniden başlatmanız gerekir. Yoksa sadece bu pil limanında bırakıldığında.
Genellikle bu geri dönüş opsiyonu yerleşmek gerekir.
Eksilerini By Ben başka bir dolap, ya da ben Alcatel tarafından önerilen Android sürümü güncellendi çünkü eğer orijinal olarak başka bir başlatıcısı kullanın çünkü öyle olmadığını biliyorum, ama yok ben ekran bekleme modunda harcanan bir süre sonra söndüğünü hata hiç yok.
Gerçekten acı vericiydi, çünkü memnunum.
  • Benim OT995 Alcatel One Touch ile ilgili bir sorun var. Bunun üzerine onu açtığınızda bile 10s değildir ve o reteint. Ne yapmalıyım?





  • Testte, iyi olduğu sana göre, Huawei Onur karşılaştırın.
    Hem avantajları ve dezavantajları nelerdir?


  • Tüm androidler gibi büyük ekran, iyi bir ses, iyi özerklik hava, günümüzde her gün yükleyin.
    Eksilerini By Ben bir özel müzik yapamaz bir sorun var!
    Birisi bana yardımcı olabilir??





  • Ben ht bu video izlerken ama ben bir bu alanda uzman ve tactile.merci desimlocké.je 'm gibi vs.c 1 parameterize için sevmiyorum





  • En önemlisi çok kullanışlı, tüm işleriniz için teşekkür ederiz!
    Bu smartphone için android 4.0 güncelleştirmesi hakkında daha fazla biliyor musunuz?
    Bazı Temmuz ayında açıklanan .. şimdi Eylül duyuyorum
    Iptal mi?




  • Test için teşekkür ederiz. Bu yazar benim için gerekli olan noktaları, ekranda hızlı ve şifrenizi multimedya bölümü trèsssssssssss çok önem vermez, çünkü besbelli bir perspektif 4 yıldız olduğunu.


    • C ortam hızla geçirmek yeterince kesin ve beklentileri nelerdir?
      Ekran için söylenecek negatif bir şey yok.




  • Benim ALCATEL OT 995 ULTRA 3D arayüzü nasıl yeniden devre dışı bırakılır?


    • Ayarlar ---> bekleme ekranının alt kısmında ---> One Touch Launcher seçin.



  • Ben prenchement şey internet nes Ben 59,99 € ile paket satın Toujour benim laptop diyecek Martinik (Karayipler) geliyorum ve bir şey vardır prenchement söylüyor edildi




  • Ben bir telefon alcatel tek dokunuşla 995 cdiscount bir aydan biraz aldım var. Ve ben söylemek bir şey var: Bu ayak olduğunu. Çok iyi bir telefon, alcatel hataları (-> internet, oyun ... Hatta yoğun kullanımı ile herhangi bir yok bilerek) düzeltmek için telefonun kaplaması düzenli güncellemeler ile online daha koyar. Alcatel bana beni kırdı itiraf olursa olsun seviyor hızlı iletişim ve ergonomik geek için bir araç sunar!
    Neyse, denemeye değer olduğunu bu akıllı telefonun tüm performansı vurgular bu çok iyi bir makale için de tebrikler!



  • Cdiscount.com bölgesindeki 180 €



  • Yine Darty üzerine livraion mevcuttur.
    http://www.darty.com/nav/achat/gps_ ...
    Ama Auchan vay harita ile bu teklif hala geçerli mi?



  • Bu mükemmel yazı için teşekkürler Bana OT 995 satın almak için teşvik etti.
    Nothing to say, her şey var.
    Alcatel, bu model ile, biz makul bir fiyat (bazı akıllı telefonlar için talep para müstehcen tutarları) ile çok iyi yapabileceğimizi göstermeliyiz.



  • Sırf Darty tekrar 199 € için ilgileniyor.
    Ama online satın bu kez kullanılabilir.
    P: Bu fiyata Öte yandan, tüm siyah dışında en az colori sunmaktadır Cdiscount almak.
    Ama 129 € Auchan için Whoa ne!
    ODR bittikten sonra O, bugün veya yarın.


    • ,
      Auchan mağazalarında önümüzdeki Pazartesi yarın onları alacaksınız ... Bu çifte hediye önlemek için ... Auchan satıcı bilgileri





  •  
    dün raflarda bıraktığından beri Auchan Bu ürün sunuyor. Reklamı fiyatı 199,90 €, ama ilginçtir 40 € kart Wow alacak ve cashback Alcatel (ne kadar hızlı zaten) bir kaç gün sürer. Sonuç 199,90-40 = 159,90-30 = sonunda 129,90 €. Okumak, bazı mağazalar (en azından benim Lille yakınlarındaki) daha var izleyebilirsiniz.




  • Ben ekran parlaklığını herhangi rakamları bulamadık. Duygu detaylı (dışavurum, ...) karşı parlaklık nedir.
    Burada nasıl bir akıllı telefon seçmek için bana sor ben ne zaman bir aile üyesi veya arkadaş vermek tavsiyem. Ben bu bilgileri merak ediyorum nedeni budur.
    Bir smartphone seçtiğiniz için Benim tavsiyem
    1. Ekran parlaklığı (en az 400 cd / m² veya nit)
    2. Özerklik
    3. Ekran çözünürlüğü (en az 480 x 800)
    4. Ekran boyutu (en az 3.7'')
    5. Uzatma (Port Micro SD)
    6. Grafik işlemci (GPU) Güç (en az Adreno 205 veya 540 veya PowerVX SGX Tegra 2)
    7. CPU gücü (en az 1GHz Cortex A9)
    8. Evrim Android 4.0.3 ICS
    9. Uzatma (veya uyumlu HDMI MHL)




  • Ayrıca mobil dersin kilidi bir blister işaretleri Leclerc görüntü mevcut olduğunu unutmayın. Sadece Darty ünitesi için ise fiyat Fransa'da kaçırma beş mağazalarda yalnızca aynı Darty olduğunu. Hangi büyük ölçüde ev almak için sınırlandırmaktadır.
    Yani dün cihazı aldım. Bu Android ile böyle bir bindirme bulmak için bir zevk olduğunu, kullanımı çok gurur olduğunu.
    Yan bitirmek iyi bir şey foutut beklememelisiniz. Bu propore düzeni plastik çözümleri gibi geri kabuk olarak bulunmuş, Certe edilir.
    Biz bile her şeyi dişli üretim maliyetlerini en aza indirmek için yapılmış olduğunu hissediyorum.
    Örneğin siyah, ışık HDMI portu ve çatlaklarda kenarları ekranlara delikten kaçtı. LED şarj / bildirim ve parlak désagréable.Je birçok küçük tasarım kusurları numaralandırmak düşünüyorum, ama fiyat karşılaştırıldığında. Bu nedenle güzel bir telefona sahip olmak bir başarısızlık, kaputun altında olan bir terminali vardır. Bu aradığınız ne ise, o zaman bu mükemmel.
    Umarım 8 ay içinde dişli basit olacak kalıcı ve dysfonctionnera değil.
    Ama Darty satın alabilirsiniz şanslı olanlar için, onlar 2 yıl garanti ve fiyat (!) Dahil model değişimi ile doğum odası yapmak.





  • Ben diğer sitelerde görüyorum ve Molière bu testi tam bir dil için teşekkür etmek istedim birkaç hafta boyunca bu telefon satın almak istiyorum!
    Ancak, oldukça teknik ve korsan, bunun için benim seçim etkileyecek bazı noktalar üzerinden gidebilirsiniz (onaylamak veya reddetmek, lütfen lütfen):
    - Eğer bir Qualcomm MSM7X30 olduğunu düşünüyorum böyle işlemci. Eğer bunu doğrulayan bir teknik veya diğer hassas bilgileri erişiminiz var mı?
    Yurtdışında en testler, SoC bu aile (Nokia Lumia 800, Xperia Arc S üzerinde çalışan, 1.4 GHz yüksek frekansta daha makul olacak bir MSM8255A Qualcomm Snapdragon veya MSM8255T, daha doğrusu konuşuyor çünkü sormak Huawei Honor ...). Bu, çok officlelle ya da Android 4.0 ICS, doğru evrim (CM9) bağlamında, nispeten önemsiz bir ayrıntı önemli olmakla birlikte,
    - 2 GB ROM dahili hafıza kullanıcı için bu 1GB görünüyor. Bu küçük gelebilir ama bazı diğer mobil anons 4GB yukarıda ama kullanıcı için az 500MB daha bırakabilir.
    - Telefonunuz kesmek SuperOneClick (XDA forumunda gördüm) ve bir topluluk kurulma sürecinde olduğunu yoluyla oldukça iyi diyecek gibi görünüyor. Bu önemlidir
    - Bindirme gerçekten güzel ve bu markaların aksine, bunu devre dışı bırakabilirsiniz veya piyasada Google Play'de kullanılabilir kendi seçtiği başka bir ile değiştirin.
    - tethering mevcut ve hatta Wifi Payı (fonksiyon erişim noktası) Bence o
    Neyse, tüm bu tür kullanımlar için iyi, hatta temel ya da gelişmiş ve 3D oyunlar görünüşte TV'ye HDMI ile bazı ve hatta yapılan Shadowgun ve Riptide üzerinde bazı testler gördüm.
    Y daha ben ODR bitmeden aldığınız ümit ediyor!
    Bu test için tekrar teşekkür ederiz, ve Alcatel, Huawei, ZTE teşekkür ederim ... Bu akıllı telefonlar için kullanılabilir


    • Proc araçları tezgah bir QCT msm7x30 kokteyl olduğunu gösterir. Kullanıcıya tabanı 1 GB Aslında büyük bir bellek.
      Bu fonksiyonu Wifi doğrudan ve wifi ve USB üzerinden internet bağlantısı paylaşımı.
      Ben rootage izleyeceğim



  •  
    Eğer usb bağlama işlevini kullandınız?
    diğer android cihaz gibi fanatik işlevi yararlanmak için 995 olsun.
    Gümrük roms üzerine topluluk Bossant az ya da hiç iz hala var güncel Özellikle o.



  • Sen duyurmaktan: HTC fotoğrafın alt onurlandırın. Bunun yerine Huawei olmaz mıydı?


    • Oops, teşekkür ederim. Bu doğrultulur. Bu Huawey Hakim olan OYes




  • Merhaba, test bu telefon için duygularımı doğrulamaktadır. Ben bu telefon son iyi gördüm beri Aslında, ben net üzerinde biraz arandı ve ben genel olarak olumlu yorum gördüm. Benim taahhüdü geçerli benim sağlayıcı ile sonuna yaklaşıyor gibi, ben yarışmadan ne alabilirim istiyorum, bu yüzden yeni bir plan ile bu telefon için herhangi bir iyi bir plan :) çöp olmaz


    • Merhaba, ben müzik veya radyo dinlerken ya da kulaklık intraoréculaires ile video oynarken OT995 sahipleri bir çatırtı fark etmiş gibi olmadığını bilmek istiyorum. Bu çok tatsız ve benim satın radyo ve mp3 büyük bir tüketici olduğunu pişman olun. Bu benim cihaz (hayır şans) ya da bu bir arıza modeldir. Teşekkür ederim


    • Hayır, ben sadece kontrol. Benim tarafımda cızırtı yok.


    • Ben uzun bir süre için tek dokunuşla 995 ilgileniyorum, zor bir sorun bulunmazsa, şimdi bir € 50 uygulama ile telefon evde € 199 iskonto bulabilirsiniz Nokia Lumia 710 derece isteksiz duyuyorum ücretsiz.


    • Merhaba, Ben de kulaklık (benim ITE ve verilen bu test, örneğin müzik duraklar zaman aynı. Gürültü çok belirgindir olmasıdır) taktığınızda kekemelik ile bir sorunu var.
      Ayrıca ben kulaklık minimum hacmi (çok) yüksek bulabilirsiniz ... Ben benim kamera, bendim merak, ya da daha yaygın oldu Yani sanki ...


    • Merhaba, ben yoksunluk döneminde çatırtı sorunları takip benim ilk OT 995 alışverişinde ve ben de 2. OT995 aynı cızırtı var ama bu daha küçük ve dolayısıyla daha az duyulabilir. Aniden, benim görüşüme göre bu cihazın genel bir eksikliği olduğunu!
      Sizin izlenimlerinizi de teşekkür ederiz. Teşekkür ederim


    • Ben çatırtı için onaylayın.
      Genel olarak bu telefon büyük bir güveç. Ben çabucak kurtuldum. Böcek dolu, gerçek alt satırda ...


    • Ben hiçbir sorun en, ben bile benim Sennheiser kulak içi kulaklık kadar iyi değil kulaklıklar ev ile çok iyi bir sese sahip olduğunu söyleyebilirim ama açıkçası ben bu smartphone memnunum. Ben bu smartphone kadar para için en iyi akıllı telefon değer olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder