Translate

Popüler Yayınlar

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Sony Z Series Walkman Player review

"Alt satırda da orta derecede rahat tomurcukları ucuz bir dizi konum olduğunu"Yanılmıyorsam Eğer burada verilen eaphones EX300 en en az 10 saat boyunca onları kırmaya kez son derece iyi kulaklık sesi olan vardır.Elma gözden kulaklık kadar iyi 500 $ shures olduğunu söyledi olurdu EX300s yaptı ve birlikte eğer Eminim.Itunes Genius SensMe gibi olduğu anlamına düşünüyorum. SensMe 2009 yılında çıktı. Ipod en korkunç ses kalitesi var. UI gibi çöp olmadığını, çünkü bir POS oynatıcı. Ben Cowon J3 (64hrs/11hrs ses / video), micro sd, müthiş bir UI ile gitmek ve 8GB için 179 mal söylüyorlar. Diğer yandan Galaxy Player bir Ipod hiç mi nazaran daha iyi ses kalitesi vardır ve 8 GB için fiyatı 199 $ şimdi bu yana muhtemelen en iyi değerdir. Galaxy Player lol hatta ses ve video ipod touch aksine biçimi ve bu oyuncu hemen hemen her türlü destekler Bunun üzerine.  Galaxy Player 4.0 iyi bir cihaz, bu ses kalitesi Voodoo ses şaşırtıcı. Ama neden heck Quadrant testlerinde ekran çözünürlüğü bahsediyorsunuz? Size ucuz bir arabaya bir spor araba yarışı ve spor otomobil aynı lastikler kullanılmış olsa kazandı söylüyorsun gibi. Galaxy Player TEK DAMARLI ise Walkman DUAL-CORE olduğunu. iTunes kolay bağlantı yazılımı ve codec dönüşüm ve almak. Hiçbir playstation belgelendirme iç geliştirme birimlerinin rekabetçi doğasını ortaya sermeye devam Sony'nin iç disfonksiyonun bir başka göstergesidir. sont - bu tegether ve ALLMangles ürünü düşünüyorum almak anoy sadece güzel bir "kahraman" cihazı. Bu konu "belgelendirme" ise Şey, ben bilmiyorum. Onlar bir müzik çalar olarak bu satıyoruz. Bu PSP oyunları çalışmasına izin donanım ekleme önemli ölçüde maliyeti artıracaktır.



iOS çok sınırlı yeteneklere sahiptir, çünkü bu sadece. Z yolu daha iyi ses hasa ve herkes bir 3.5 inçlik bir ekran ve ucuz metal geri seviyor kutudan çıkardıktan sonra çizikler. Ekran boyutu her şey değildir, benim ipod touch gibi yaptım ama bazı oyunlar oynamak için parmaklarınızı için daha fazla alan olması sadece güzel, hiç iPod touch güzel olduğunu savunarak, ancak Z iyi ses kalitesi isteyen insanlar için yapılır yoktur ve belki de bu PMP da Walgreens satın alabilirsiniz sony olanlar 7.99 çifti olarak bile güzel değilsindir elma kulaklıkların aksine
$80 bir çift kulaklık ile birlikte geliyor.

 Japonca sürümünü çalışınca, Cancelling Gürültü yerleşik vardı ve MDR-NWNC33 kulaklıklar ile geldi. Bu fiyata bu bir hayır bu cihaz bu bir no go phillips nezih bir android medya oynatıcı sahip olduğunu başka
$ 150,00 perakende gerektiğini psvita yapmak yerine.Çünkü, Vita tüm ses DSP ayarları yok? Daha iyi oyun oynamak, ama müzik itibariyle iyi değildir olabilir. Bu ne istediğinizi bağlıdır.
Philips iyi bir Android PMP. Tüm Philips Android PMP Kullanıcı denedim. Küçük ekran, adi yapı, mevcut hiçbir uygulamalar. Oh bekleyin, ben unuttum. Ucuz bir kir var, o büyük "değer" olmalı sanırım, değil mi?
Sony müzik ile uzun bir geçmişi vardır ve her zaman ses teknoloji yatırım adil bir miktar korudu, Cowon fazla bir geçmişi yok iken ve ilk dokunmatik ekran PMP modeli olduğu için bir kez ama oldukça fazla ses geliştirme vazgeçip çalıştı. Bu noktada yanlış yorumlayarak konum. Bizim D3 incelemesi ve bunu elde edersiniz. Bu yorumlanan editörlerimiz bir yana bir örnek olarak bu oyuncu kullanarak önemli nokta, Sony'nin sunan biçimlerinin bir ton desteklemiyor olması.


Geçmişte bu oyuncu Yorumlar editörümüz çok iyi ses ve personelimiz güveniyorum bulundu - onların şeyler biliyorum. Tabii ki bu ses bir derece subjektif olduğunu söyledi. Ben D3 başka bir fiyat aralığında seçenek ve biz geçmişte gözden geçirdik oldu biri daha olduğunu, daha iyi olduğunu ima etmek istemedim. Müzik Çalar yorumları bakarak insanlar, ses kalitesi ve özellikleri için buradayız. Bir 12 dakika video var var neden bir müzik çalar, bilmiyorum.

X serisi Walkman Cowon sunduğu ile eşit olduğu söylenir. Bu makale, Sony'nin bu oyuncu ile bu konuda düşmüş gibi ses yapar.
Bu robot destekli PMP gibi geliyor olsa da, hala YAVAŞÇA daha iyiye gidiyor. Hala bu adamlar sadece bu noktada bu hakkı alamıyorum  merak var.
Gerçekler kutusu o dışarı, Cowons Ben noktası haline neden olduğu, bu küçük adam olduğundan çok daha fazla formatları destekler. örneğin, çok örnek olarak kullanılan HiFiMan olabilir.Ses çalma için sadece, video uygulamaları veya fotoğraf makineleri hakkında önemsemeden, bu en iyi çözümdür:  Bir Sandisk Sansa Clip + 49 $ için, bu arada arka OGG ve FLAC oynar-satın.2-32 GB ile, genişleme için bir micro-SD kart ekleyin.Hangi iPod Touch satıyor, ve tüm iPod hattı, çok cihazın kendisi ---- Z ve Galaxy Player Dokunmatik aşarak değilse yetkin, donanım açısından biriktirecek değil --- ama tüm evrenin i-Aksesuarlar fişler ve aklınıza gelebilecek madde ve kullanım senaryosu her türlü için dock adaptörleri de dahil olmak üzere üçüncü.Hoparlörler bile yuvalanabilir i-Tuvalet Kağıdı Dispenseri vardır eminim. Sadece Best Buy, herhangi bir tek koridordan yürüyerek veya Bed Bath & Beyond ziyaret edin ve ne demek istediğimi göreceksiniz. Dokunmatik genel tüketici için, 'kolay' bir seçimdir. Neyse, Sony, bu pazar segmentinde ile rahatsız neden bile emin değilim, o küçülen bir ürün kategorisi olduğunu göstermiştir oldu.Hala bir şansları var iken savaş şimdi, tablet pazarı için.(BTW, diğerleri öyle düşünmüyorum. CNBC de sabah mürettebat, anlatmış iPad tablet iPod, 'standart' olduğunu söyledi.)


 Sony, herhangi bir şekilde Apple asla kaybetmeyeceğiz. Ses kalitesi - Apple Sony bir şey üzerine odaklanırken aygıtları üzerinde kameralar, oyunlar, parmak izi tarayıcıları, tuvalet kağıdı dağıtıcılar vb sahip odaklanmıştır. Benim gibi insanlar için, bu en önemli şeydir. Apple olursa olsun memnun değilim. Benim iTunes hata geçimini kendi somut göbek kordonu. Ve hatta bana format desteği başladı alamadım. Şimdi kendi bir şey yapıyoruz ve ben buna karşı bir şey diyemem.
Birkaç hafta önce Japonya benim 16Gb Z-serisi emretti ve yarın buraya alıyorum. Olma nedeni, o sinir bozucu ses kap kaçınmak istiyoruz. sadece aksesuar kulaklıklar vardır denim katılıyorum. Dostlarımla 3 de değil, hphones dışındaki tek şey bir dokunuş var. i bir telefon istemiyordu çünkü ben dokunmatik var. Bu textplus ve dellvoice / skype gibi uygulamalar vardır zaman gerçekten bir telefon ihtiyacım yok. onlar dokunmatik değil bir şey var gibi görünüyor, çünkü  sony veya samsung oyuncu almak istedim.dokunmatik ile benim en büyük sorunu ekran boyutu ve  galaksi notu görünce ben oldukça baraj tatlı olduğunu düşündüm. pspvita bu oyun geldiğinde ben de saçmalamak yaptı.
Bir smartphone göze alamaz yana dokunmatik var ama wifi podcast indir istedim. Orada başka bir şey gerçekten yoktu ve ben o zaman mevcut olmuş olsaydım, bu kazanılmış olurdu emin değilim. Android FLAC oynayabilir.Sony'nin dahili müzik uygulaması FLAC oynamak mümkün olabilir, ama makalede belirtildiği gibi, Android Market medya oynatıcı uygulamaları bir dizi yapamazsınız. (Google'ın kendi, hangi IIRC  * cihazınızda yüklü değil bile * Pazar inebilirsiniz. Dahil) iPod (ve PlayStation sertifikalı olmadığını) ile par için hala, ama  PMP arenaya Android getirmek için çalışıyor konusunda ciddi olduğunu anlamak için iyidir. (Evet, Samsung, seni ve senin Galaxy Arıza de onaylamayan arıyorum.)


Her şeyden önce, telefon gerekliliği yolu ile, non-telefon cihazlar daha pahalıdır. Onlar, İkinci bir (Pahalı veri) sözleşme olmadan bir telefon satın alamazsınız birçok yerde başka bir işlemci, radyo, anten, vb var. Eğer bu cihaz bir telefon üzerinde sahip olduğu tüm ses seçenekleri istedim eğer Ayrıca, bu DSP çipi eklemek için daha fazla mal olacak.
Apple Örnek bakarak:1. Ne kadar kilitsiz iPhone 4 maliyeti nedir?2. Ne kadar bir iPod touch maliyeti nedir?
Oldukça bir fark. Aynı yanı telefonlar için de geçerlidir. Elbette, bir yerde hizmet / sözleşme olmadan kilidi Sony Xperia telefonu satın ve isterseniz bir müzik çalar olarak kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder