Translate

Popüler Yayınlar

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Ahududu Pi Eğitim Linux Distro

Adafruit launches Raspberry Pi Educational Linux Distro, hastens our hacking

Çok cool logosu. RPI ve benim çalışma çıkışı var, biraraya parçacıkları koyarak. Ne harika bir öğrenme deneyimi, -} Bu donanım çok güzel bir parçasıdır. Onların eğitim OS olduğu güzel -  öğrenmeye başlamak için  kamp bir Ahududu Pi bulmak isterdim. Dingus olarak aynı hikaye. Birkaç gün önce Newark tane sipariş ... 4-5 hafta bekleyin dedi ... Sadece sevk ve UPS Pazartesi günü burada olacak diyor. newark.com. Çarşamba günü bir sipariş ve bu sabah sevk edilir. Ürün sayfasına sık söylüyor, ama bu sadece derhal yüklemeye anlamına gelir. www.pyrito.com

 

Ahududu Pi zaten kabul edilir korsan cenneti . Ancak, sahipleri ilk etapta başlamak için ihtiyacınız olan tüm yazılım olduğunu varsayar. Adafruit süreç Ahududu Pi Eğitim Linux Distro yoluyla biraz dürtmek vermek istiyor. Yazılımının özelleştirilmiş bir dağıtım içerir Raspbian ya yanar veya sshd erişim, Bonjour ağı, WiFi adaptörü destek ve diğer hack dostu araçları optimize eder, occidentalis. Daha da rulo inşa Hexxeh Kullanıcı firmware ve büyük, önceden 4GB SD kart görüntüsü. Adafruit hala (ya da tehlikeli) verimli olmak için Linux ve Ahududu Pi birimleri hakkında yeterince bildiğinizi varsayarak - Eğer telaşla download linki tıklayarak başlamadan önce, "eğitim" başlığın bir acemi oyun alanı ile ilgili değildir unutmayın. Zaten kendisi tarafından Ahududu Pi tarafından şaşırmıştım herkes olsa da, bir meyve salatası atmış oluyor ne olur takdir olabilir. KAYNAK:  Adafruit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder