Translate

Popüler Yayınlar

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Nokia 808 Belle OS, 4-inç ekran, 41-megapiksel kamera


Daha Yetenekli? Yetenekli? Symbian olan en güçlü iyon pazar IS ve bunun birçok `ın özellikleri yerleşik, rekabet OSDes için üçüncü parti uygulamalar kullanmak zorunda. Ayrıca, I `ve bu diğer işletim sistemlerinde kullanılan ve Belle othersMoreover gerisinde, öncesinde bazı alanlarda eşit, her bit theier ise, ben Belle çok sezgisel bulmak ve insanlar benim bir kaç dakika içinde bunu seçtim benim Belle telefonları kiralandı s60, diyelim ki, aksine. Bu önemsiz ! Tek iyi şey bir fotoğraf makinesi. Ama aslında, o kadar beni hayrete düşüren değil, diğer birçok telefonları yeterince iyi. Bu eski ve çirkin görünüyor ve onlar ihtiyaçlarını gitmek ve geri gelmek ASLA dedi Symbian, zaman kaybıdır. Android ve iOS onlarla rekabet etmeye çalışıyorlar en önemli olanlar, hiçbir faydası vardır. Bu uygulamalar ve özelleştirmek-yeteneği geldiğinde Onlar, mevcut şeyler en miktar var. Windows Mobile nefret ya da çünkü ben istiyorum / gibi bazı uygulamalar ve oyunlar onun eksikliği denir ne olursa olsun. Nokia kalıp gerekir.


Hızlı fotoğraf yükleme ile Nokia 808 PureView.

Son 3 yıldır Android kullanan ve şu anda SGS3 sahip sonra ben de Jelly Bean ile Android büyük olduğunu söyleyebiliriz. Ama Yorum neden Symbian yüzden sucky diğerlerine göre olacağını herhangi bir geçerli argümanlar yoksundur. Tabii, internet explorer 2010 kötü emmek için kullanılan ve birçok kusurları vardı, ama gerçek bu gün çok ok Symbian OS ve Symbian nefret etmek onun sadece bazı garip moda olmasıdır.
Androidin çok kusurları vardır ve bu tür nefret mesajları göndermek kolay olabilir gibi biri olarak yazarsanız yer aldı. Ben robot uzak değişen değilim ama metin ben yorum yapmak vardı sadece çok aptalcaydı. Android karşı nefret yazılan görmek için. Tüm bu adamlar gelip nefret nerde çok aşağı bakmak zorunda değil mi? Hatta Nokia Belle FP2 denedi? Eğer denedim son Symbian telefonu neydi?Bu Symbian on line asılarak gibi emin Onlar. Onlar bu Carl Zeiss 41 MP ile bir WP7 telefon gelemedi? 5 yıllık gelişmenin sonucunda Symbian üzerine aldım. Onlar edebiliyoruz zaman, Windows Phone üzerinde kayacak. A-GPS desteği ve USB On-the-go desteği ile ücretsiz sesli navigasyon microUSB portu ile HD TV çıkışı functionalityGPS alıcısı için PROS FM vericisi microHDMI liman cevapsız.Bir galaksi 4.0.3 cihaz sahipsiniz ve Belle ve Nokia göre berbat. Telefonu kapatmak ve alarm hala çalışmıyor olamaz, sen görev yöneticisi sürece, gerçekten bir uygulama çıkmak değil, ve ben hemen hemen 5 ila 10 kat bir gün yeniden başlatmanız gerekebilir. Pil, çünkü gereksiz bir çok çekirdekli işlemci ölür. Nokia Symbian, dünyanın en iyi işletim sistemi ile tüm bu sorunları giderir. I) 3 kapalı) net telefon görüşmeleri çalışma 4) Ben apps 5 çıkabilirsiniz bir sesle alarm bu hafta sonu 808 almak için beklemek ve son olarak 1 gereken her şeyi yapan bir GERÇEK TELEFON var) iyi fotoğraflar 2) alamaz hayır izleme casus google bana 6 izleme tarafından yüklenen) ve iyi bir pil ömrü.

Nokia 808 PureView akıllı bir smartphone.


 
Bu GSM Arena belle hakkında şöyle diyor:
Symbian deneyimi ışık yılı önde olano 5800 XpressMusic buydu. OS ile birlikte yakaladısayısız UI ve kullanılabilirlik güncellemeleri ile rekabet ve hafiftireski mimari yeterli yüzden bile 1,3 GHz tek çekirdekli işlemcihızlı, akışkan deneyimi sunuyor.

Ben 5800 ve şimdi bir n8 çalışan Belle hem de vardı.Belle şimdi daha az korkunç olsa da, hala korkunç bir felaket.Çok iyi yakalanmış olması, ancak Nokia'nın yazılım ile her şey gibi sadece neredeyse sonsuza dek olduğunu olabilir. #
Çalıştırıldığında ne kadar hızlı olursa olsun, ayarları yerde tüm hala, klavye beceriksiz, e-posta istemcisi birden fazla boyutta metinler dönüştürülmektedir, takvim gezinmek için akward, bu, her işletim sistemi güncellemesinden sonra farklı yerlerde görüntüleri saklar tarayıcı, tava, vs, vs gibi etrafında görüntü atlar. Nokia olursa olsun, istedikleri kendi P & S / aynasızlar / DSLR / 4/3 kamera tanıtmak ve görüntüleme sektöründe rekabet büyük bir adım yapacaktır birgün düşünüyorum.Eğlenceli bir lens olmadan bir DSLR ile fotoğraf çekmek!

WP8 + LUMIA POLİKARBONAT PREMIUM ENDÜSTRİYEL TASARIM + PURE VIEW TEKNOLOJİ = ULTRA TECH ORGASM

Nokia 808 PureView sosyal paylaşım

Symbian rakiplerini yakalıyor.symbian tarafında eskiden (N73, N95 8GB, N82 siyah, N85) ve Maemo 5 (n900, ama bu i kötü bir deneyim yaşadım, ilk gün yaklaşık 600 dolar ödemek ikinci gün döndü, bu, nokia geri gönderilen 3 hafta sonra geri aldım ve 400 az 3 ay sonra sattı usd) [% 33 orijinal maliyeti daha az] ve şimdi bir Lumia 710 wich benim deneyim ile, sahip olduğu Nokia, ben hiç bugüne kadar kullandığınız en iyi kullanıcı deneyimini, iOS (wich i iyi bir platform düşünün ama herkes bir iPhone var hadi düşünmemektir.

NFC paylaşımı özellikli Nokia 808 PureView


Bir MeeGo PureView kameralı düşünebiliyor musunuz? "Evet, eklediğiniz robot uygulamaları çalıştırmak ve pazardaki en iyi teklif var yeteneği olabilir ...

Amazon şimdiden nakliye Unlocked Nokia 808 PureView başlar gibi görünüyor: amazon.com/gp/product/B003U8EN ...
Opera Mobile gibi 3. bölümü tarayıcılar yükleme, web tarayıcısı üzerinden şikayetçi olanlara hile yapar. Sana yeni bir bilgisayar almak yaptığınız ilk şey ekstra web tarayıcıları indirmek ve yüklemek için olduğunu düşünüyorum. Bu sizin için problem değilse, bir telefon bir yüklerken bir sorun olmalı .
Opera tarayıcı Nokia App Store (yani kolay ve güvenli) aracılığıyla ücretsiz ve yükler olduğunu. Opera 2 sürümleri, düzenli bir tarayıcı (bunun için gitmek) ve bir o ön işlemleri şeyler indirmeden önce var. Opera varsayılan Belle tarayıcı daha çok, çok daha iyi bir tarama deneyimi olduğunu.
Mükemmel yurt dışı tatil telefonu.
Haritalar / çağrılar / kamera.
Nokia App Store (telefon veya Nokia PC programı aracılığıyla) gidin ve ücretsiz Opera tarayıcısını yüklemek - Ani bir tarama tüm yol,  daha iyi bir şekilde  Symbian internet makul olur .
Bu şey bir Dual Core işlemci, 1GB RAM, QHD çözünürlüklü ekran ve MeeGo Harmattan sevk ettik gerekir. Nokia her zamanki gibi hala clueless.
Eğer bütün gün şarj takılı olmadıkça bir çift çekirdekli yararsız, pil tüketir, Nokia hakkı, hiç kimse bir telefon üzerinde bir süper hızlı işlemci ihtiyacı yoktur.Bu wp8 ait Çünkü bu telefon tüm bu geldiyse, wp8 duyuru "kırılma" olarak sayılmaz. Bu pazarlama ahbap ilgili.

Fotoğraf paylaşma özelliği olan Nokia 808 PureView

Evet! Neden MeeGo Harmattan? Neden tamamen taşınır? Ya da en azından teklif WP ve MeeGo cihazlar? Samsung, LG, HTC Bunu zaten. Ben onun sırası içinde olması kararı ile kabul rağmen Nokia, RP ile tüm gitmiş olmalıydı sanmıyorum. Ama N9 güzellik bir şey. 808 ikinci Harmattan telefonu olmalıydı. Bazı insanlar gerçekten ilgilendi.
U8500 & OMAP4 üzerinde prototipi olan 2. bir son MH cihaz * vardı.Tüm hesaplar olarak eski daha gelişmiş ve daha büyük olasılıkla oldu ...Muhtemelen şimdi L900 tarafından kullanılan ne çok benzer bir form faktörü kullanılır.Ve kesinlikle MİA AMOLED daha iyi bir çözünürlük sRGB sahip olacaktı.
* Belki bir tane daha sonra gerçek MeeGo cihazları yaklaşık Eylül ayından itibaren gelmeye başladı önce.
Nokia'nın CEO'su eski Microsoft yöneticisi, WP7.xa yıl şirket bahis olabilir Bir 7.x telefon dışarı (ve geliştirici desteği ve mevcut telefonlar için kullanıcı talebi ezmek zamanda dünyaya anlatmak) Nokia'nın mevcut WP 7.5 telefonlar böylece ve şimdi WP bulmak 7.x telefonları WP 8 yükseltme yapamazsınız CEO hala var. İnanılmaz gidilecek bir yol.
1-1 piksel çe

48 GB'ye kadar hafızaya sahip Nokia 808 PureView

kimlerde Pureview sensörü BSI sensör (iPhone / Samsung) aynı ışık duyarlılığı ile gerçekleştirir. Apple şişman telefon yapmak ve büyük bir sensör kullanmaz, ne dümen çeviriyor bunlar kalite bu düzeyde karşılamak için ne yapabilirim?Apple / Samsung yakın zamanda yakalayacak sanmıyorum.Elma daha akıllı örtü gibi sorunsuz çalışması ile isteğe bağlı manyetik durumda aksesuarı ile, o zaman için size ekstra şarj edebilirsiniz.Symbian en özellikli, olgun, optimize edilmiş mobil işletim sistemidir. şu anda ve bunu bir akıllı telefon olmadığını söyleyemeyiz. Hepimiz bir akıllı telefon var Nokia 7650 bildiklerini bir fanboy omg bir smartphone. Nokia iyi bir liderlik eksikliği iyi bir mühendis değil eksikliği muzdarip olduğunu kanıtlamak için sadece gider. Bu hayal: herkes N9 kimse uygulamalar inşa hangi bir ölü os olmanın en büyük dezavantajı olan temiz hava iyi bir nefes olduğunu söyledi. Hatta engadget hoşuma gitti. Şimdi Elop var olamazdı Kullanıcı hayal edelim ve şimdi biz 2-3 MeeGo cihazları var. Bir çift çekirdekli 1 + GHz işlemci üzerinde MeeGo ile 808 pureview düşünün. Ben düşük sonunda ama HighEnd için yetenekli cihazlar ve MeeGo için symbian tutmak için orijinal plan tasarrufu nokia mevcut ideea daha kötü gitmiş olamazdı düşünüyorum.  

XX MP sensör ve Carl Zeiss lensli Nokia 808 PureView

 Apple zaten oyunu değiştirdi. Sektöründe büyük os (Symbian, MeeGo) ile tek bir büyük ürün hakkında artık, ama zaten ekosistemleri bir savaş. EKOSİSTEMLERİNİN. Eğer bir ekosistem yoksa Bugün, sizin iş modeli sürdürülebilir değildir anlamına gelir. Symbian veya MeeGo ne kadar iyi olursa olsun, gerçekten (fazla web os gibi) önemli değildir. Nokia MeeGo ve Symbian kalmak seçerseniz ve iyi onlar da hakim bir masaüstü işletim sistemi oluşturmak gerekir. Ve bu, microsoft ve elma ile yarışacak onlara paranın büyük bir miktarını alacak ve piyasa bunu istiyorsanız bile emin değiliz, bir masaüstü işletim sistemi oluşturmak için Nokia için çok riskli olacak. Wp8 seçme Nokia bugüne kadar yapabileceği en mantıklı ve en güvenli bir karardır. Windows 8 ne BIG olacak gördün mü? iyi, pencereler telefon 8 de başarılı bir dilim alacak.

1080p Full HD video özellikli Nokia 808 PureView


KDE masaüstü aynı Qt teknolojisi üzerine kurulmuştur gibi Aslında, MeeGo Nokia ile, bir ekosistem ve bir masaüstü vardı. Geliştirici desteği bir sorun (Apple karşılaştırırken kullanıcıların çok daha büyük bir pay geliştiriciler gibi küçük olmak Linux masaüstü gerçekten, önemli değil) değildi.
Windows 8 için olduğu gibi, iyi, çoğu insan bunu sevmediğim gibi görünüyor. Belki de Windows masaüstü Hendek nihayet zamanı geldi. En azından bir umut olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder