Translate

Popüler Yayınlar

9 Ağustos 2012 Perşembe

Motorola çıkışları Android 4.0 yükseltme programı, Atrix 4G, ICS parti listesine Foton 4G ve diğer ekler

Ever ilk albümden bu yana Dondurma Sandviç , Motorola sahiplerinin kitlelerin cihazların ne zaman (eğer?) keşfetmek için özlemini çektim Android son ve en büyük alırsınız . Eh, Motorola'nın Android 4.0 nihayet almak için kendi tablet ve telefonlar için yerli ve global zaman çizelgesi ortaya koyan, baklayı ağzından çıkarmak. Burada devletlerin Xoom WiFi sahipleri ICS zevk olmuştur bir ay ve Family Edition sahipleri bu yıl 2. çeyrekte aynı lezzetli bir hediye bekleyebilirsiniz. RAZRs (Çin dahil olmak üzere millet MT917 varyant) veya XT928 ABD dışındaki alanlarda (Droid X Çin evrimi) yanı Q2 İKS elde edilecektir. Atrix 4G, Atrix 2 ve dünyada Foton 4G sahiplerine 2 ve Xyboard sahipleri Xoom gibi, onların 2012 Q3 kadar beklemek zorunda kalacaklar. Bionic, Droid 4, RAZR Maxx ve heyecanlandırmak da eylem üzerinde elde edilecektir, ancak mühendislerin yükseltmeleri için bir tarih belirlemek için henüz sahip olduğu Motorola, ülkelerin içinde de Motorola'nın blog. 
 
 KAYNAK: PC Mag Motorola Owners Forum, Inside Motorola
 
Büyük haber! Benim Motorola Foton 4G nihayet bu yıl 3. çeyrekte Buz krem ​​sandviç terfi edecek:) Şimdi asıl mesele o güne dek benim foton üzerine tutun da devam edecek mi. MWC birkaç gün içinde görücüye birçok ICS smartfones ile günaha çok fazla ve çok fazla var!


ATRIX SAHİPLERİ İÇİN. Ben İKİ HAFTA AHAHAAHHAHAHA BERİ KULLANILABILÎlLtĞl MOTOROLA> ÖZEL ANDROID SANDVİÇ karşısında Gülme OLACAKTIRhttp://forum.xda-developers.co ...

 AT & T bir ICS güncelleme istemi var. Bu yüzden Motorola Foton 4G Ve kocaman bir parça o cep telefonu endüstrisi var! ICS bu device1 yayınlandı.  SORU OLDUĞUNDA IS Q3 YA NEDİR  TELEFON VE GÜNCELLEME OLACAKTIR RELEASED NEDİR Q3 (GİBİ YIL VEYA BİR ŞEY yılının 3. çeyreğinin GİBİ?) VİDALI EDİLECEK? Herhangi bir Yardım gratefully duyacağız. ICS?  bir kaç ay için benim telefon oldu bu çılgınlık OS?
Cidden, benim 2 yıl benim Nexus S Bu Aralık kadardır. Bir sonraki Nexus telefonu ne olduğunu görmek için sabırsızlanıyorum ... sürece T-Mobile ya uyumlu için var gibi. Bir Milestone 2 (Droid 2 GSM versiyonu) var - bu 1GHz işlemci, 512MB RAM ve Gingerbread çalışır. Benim cihaz resmi ICS alacak olasılığı nedir? Foton üzerinde ICS güncelleme almak için yükseltmek için uygun değil sonrasına kadar beklemek zorunda. Güncelleme almak önce muhtemelen sadece bir yeni ICS telefon yükseltmek gerekir.  Motorola teşekkürler, google teşekkür ederiz! Güncelleme uzakta olmasına rağmen, orada tarih dışarı memnunum! Atrix ve foton Droid 3 önce ics alacak? Burada droid 3 Realease tarihtir. Atrix 4G listesinde olmasaydı olacağını oldukça kızgınım. ICS çalışan ve şimdi parçalanma ağlamaya bana tüm Apple arkadaşlarım için büyük bir lanet size verebilir mükemmel bir şekilde. Ben onlara bunu göstermek zaman punchline düşünmek 6-8 tamamını ay var.
Ben sadece tek bir Droid 4 yükseltilmiş, ilk yayımlandığında Droid X seksi bir hayvandı, ama oldukça yaşlı.
Forumda okudum ve o da "Bu zamanlama testler başarıyla tamamlanmasının Motorola Mobilite en iyi tahmini ve şarta bağlı olduğuna dikkat edin" diyor. Bu yüzden belki daha erken dışarı geliyor  veya sonrası. Üçüncü Çeyrek?! Bu çılgınlık. Gingerbread My Foton anda iyi ama bir kaç ay içinde arkaik görünüyor olacaktır. Akıllı telefon dünyasında 6-8 ay uzun bir süre. Sprint iyi bir telefon alır her hala Windows Phone ile gidiyorum. Ben 6 (1 Motorola, 3 Samsungs ve 2 HTCs) Android telefonları artık ve sonunda her bir memnuniyetsizlik olmanın sona erdi hakkında yaşadım. Işletim sistemi de yaşı değil ... Ben fabrika birkaç ayda ya da başka uygulamalar çökmesini başlayacak Telefonu sıfırlamak gerekir. Ben Cupcake'den Gingerbread için HER telefon ile sorun yaşadım.

Hala ICS orijinal Xoom 3G güncelleme hakkında merak ediyorum. 
Elma: perde arkasında bir güncelleme üzerinde çalışıyor. Bu güncelleme için inşa edilmiş tüm cihazlar için hazır olduğunda onu serbest bırakır.
Google: perde arkasında bir güncelleme üzerinde çalışıyor. Bu güncelleme için inşa edilmiş tüm cihazlar için hazır olduğunda onu serbest bırakır.
Android OEM: Google'ın kaynağı serbest bırakılıncaya kadar yukarıdaki gibi aynı, sadece bu kadar telefonu kullanıcıları için yapay bir bekleme süresi eklemek için gidiyor güncellemek için seçerek, işe başlamak değildir. Çok daha hızlı bir sürüm döngüsü ile onların gelecek cihazın Android inşa tamamen ayrı çalışmak zorunda kalacaksınız artık satıyoruz eski cihazları güncellemek için daha az motivasyon vardır.
Google "Android telefonlar" için bir Android güncelleştirme yayımladı asla onların Nexus serisi için Android yeni bir sürümünü yayımladı ve onların OS için kaynak kodunu yayınladı. Üreticiler kendi özel kod ile donanım dayanarak cihazlar için Android işletim sisteminin kendi yapılar yapmak gerekir, sürücüler, çekirdekleri, çerçeveler, vs Orada biri kadar belirli bir Android telefon için bir "update" dir bunun için yapılmış, içinde olduğu Google ve Apple perde arkasında onların bu cihazlar için geçti aynı süreci. Eğer güncellemeleri sadece taşıyıcıdır onları göndermek için bekleyen Google sunucularında oturuyor düşünüyorsanız tuğla ona hak, çünkü o, Android derleyebilirsiniz ve telefonunuz üzerinde yanıp çekinmeyin.



Apple telefonlarına güncellemeleri bırakmadan sorumlu olacak doğru karar, taşıyıcılar vida yaptı.Android, Windows, Blackberry ve ark .... biz onu bırakın ve eğer şimdiye kadar taşıyıcılar, serbest bırakmak için karar yapalım.

Daha hızlı daha yeni daha iyi güncelleme için ABD gemileri iş modeline karşı çıkıyor. Onlar sadece sheeple dek bekleyinCihaz hakkında şikayet deposuna gelir ve YENİ bir cihazın içine onları konuşmak ... sadece yeni bir içine kilitlemeksözleşme, artı yükseltme ücreti, artı yeni yüksek fiyatlı planı vb ABD'de SHEEPLE beslenen almak kadar.

iPhone hiçbir taşıyıcı yazılım kısıtlama ve telefonları arasında bazı farklılıklar çok bir güncelleştirme kolayca implimented edilmektedir var. Android telefonlar üzerinde farklı yazılım bir sürü var ve farklı yazılım bindirmeleri çok taşıyıcıları ile birçok farklı model onlara para maliyeti güncellemeleri de yapmak zorunda. Summarze için, iPhone'lar sürü daha kısıtlı yazılım bilge, ancak daha sık güncelleştirmeleri almak. Android telefonlar daha açık olduklarını, ancak güncelleştirmeleri daha siyaset gerektirir. Şahsen, android bir süre geri çevirdim ve daha mutlu olamazdı. Bana tüm güncellemeleri zaten verir madeni üzerine özel bir ROM parladı ve bunu yapmak için bana yirmi dakika sürdü.

Bu cihazlar ICS güncellenmeyen zaman, onlar olamayacağını en son özelliklere sahip olduğunu başka bir yeni sürüm olacak. Bir donanım sorunu olduğu kanıtlanmış oldu. Ama ne olursa olsun, bütün bu 3GS ve i4 kullanıcıları bu yıl 5 yükseltmek için gidiyoruz.
Arka plan uygulamalar (Bunu bir ha? Için tamamen yeni bir telefon almak zorunda kaldım). Çok üstün iRestrictions yapışmasını süre Ve bu siri şey, bir hisse senedi telefonundan deneyin. Bir öncekinin üstüne yoktu yeni model özellikler ekleyerek Apple soo birçok örnekleri var oldu. Iyi bir neden yeni bir iWhatever satın almak dürtüsüyle dışındaki hiç için. Onlar daha iyi vardır. Sadece farklı. Keyfini çıkarın. Eğer gerek varsa onu Suck. Ama zevk. Kopyala / yapıştır.


Ben ICS başlatıcısı bulanıklık başlatıcısı daha çooook daha iyidir ve çok daha az pil kullanır, çünkü, bu MotoBlur ekleme ummalı.

Benim Atrix aslında güncelleştirilmez olduğunu memnunum, ancak bunun için CM9 çalışan adamlar zaten çalışma hemen hemen her şey var, yani muhtemelen Q3 önce yol yapılması olacağım.

Herkes cihazlar Moto geri Kasım 2011 yılında ilan ettiği bu ironik bulabilirsinizEmin ICS yükseltme almak vardı biyonik içinde, RAZR, Xoom 2, vbNO çıkış tarihi ile Değerlendirme ve Planlama - Faz 1 halen(Muhtemelen Q4 2012) Atrix gibi telefonlar ise, Foton 4G ve Xoom vardırFaz 2 - Gelişim ve Q3 2012 yılında piyasaya sürülmesi planlanıyor.

Ben bağlantı Atrix 4G için her 10 dakikada bir bırakma değil bu yüzden güncelleme wifi çipi için yeni bir sürücü içerecek Umudumu. Bu güncelleştirme çıkmak zaman ICS en az 3 aylık olacak.

Bir Droid 2 Droid 3 Küresel ve sonra sadece son zamanlarda, ben Blur EKSİKLİĞİ ve tüm ekstra bir bok Galaxy Nexus seviyorum yükselttikten sonra. Onların bagajda önemsiz kurtulmak kadar başka bir Motorola telefon alıp bize OS Google amacını deneyimlemek izin vermeyeceğim. Ben Blur bazı özellikleri ve yaptığı eklemeleri gibi yaptı. Ama genel olarak ben çok daha az olurdu.

Kesinlikle, bu Samsung Galaxy, HTC ve diğerleri üzerinde de çalışıyor ...
Moto Atrix 4G ICS veriyor olacağını en az minnettarım. Bu Android 2.2 ile geldi ve nihayet 2.3 güncellenmiş var olduğunda, pek çok insan bunun sonu olduğunu düşündüm. Atrix bir yaşında olduğunu ve hala 4.0 yükseltilir edildiğini görmek harika bir haber. Cihazın ömrünün boyunca güncellenmekte olduğunu bilmek harika. O sırada, 2 yıl kadar olacak ve yeni bir telefon satın alabilirsiniz. Yani, her telefon için iyi haber olacak. Atrix (Android 2.3 onlardan biri olmak) 1 yıl için yaklaşık edilmiş ve 3 güncellemeler olmuştur. Q3 için sabırsızlanıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder