Translate

Popüler Yayınlar

17 Şubat 2012 Cuma

Araç içi elektroniği, MyFord Dokunmatik perde için NHTSA sorunlar "oyalama kuralları" önerisi

Ile Tesla ve Ford replacing dokunsal gibi şirketler, dokunmatik ekran ve Gizmos in-dash sistemleri, Ulusal Otoyol ve Ulaştırma Güvenliği İdaresi otomobil elektronik araç-fabrika kurulmuş nasıl uygulamak için "oyalama kuralları" ayarlamak istiyor. Neredeyse bir yıl içinde araç bilgilere kısıtlamalar getirme olasılığı tartıştıktan sonra, ABD Ulaştırma Bakanı Ray LaHood, sürücünün gözlerini tutmak için öneriler yüklü "ilk kez federal önerisi" ve dikkat (potansiyel olarak) üç parçalı faz birini açıkladıyol. Özellikle, bu gönüllü kılavuzlar hedef almak "iletişim, eğlence, bilgi toplama ve güvenli bir şekilde aracı kullanmak için gerekli değildir navigasyon cihazları veya fonksiyonlar." Reuters'in haberine göre, olsa, Oto Üreticileri İttifakı kılavuzların "unsurları" yaklaşık on yıldır pratikte olmuştur iddia ediyor.

-Dash metin sınırlayıcı için araç parkı olmadığı sürece, bir yandan her zaman, böyle bir adres gibi metin girişi, direksiyon ve kısıtlamak için serbest bırakılır sağlanması gelen fikirler yelpazesi, metnin en fazla 30 karakter "istersürüş görevi "ilgisiz gözlerin çok uzun süre yolun uzaklaşmak olamaz. Yolcular, elbette, istedikleri her şeyi yapmakta serbest olacaktır. £ 10.000 altında Taşıtlar NHTSA Sürücüler, iyi, sürücü yardım etmek niyetinde gibi elektronik uyarı sistemleri, radar olmayacağını belirterek ile, öncelikli odak olduğu söyleniyor.Teklif eyleme döner önce, Mart ayından itibaren 60 gün LA, Washington DC ve Chicago halkın yorumuna kadar olacaktır. Üç fazlı ses denetimleri dikti olur ise faz iki, cep telefonları gibi araçlara getirilen cihazlar odaklanmak, bir kurallar başarmak nasıl faza bağlı olacaktır.KAYNAK
US Department of Transportation (1), (2, PDF)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder