Translate

Popüler Yayınlar

22 Şubat 2012 Çarşamba

comScore Voices


By Gian Fulgoni - February 21, 2012

 İlk uygulamalar, bilgisayar sonsuza kadar hayatımızı değiştirecek açıktı. Görüşleri farklı olmasına rağmen, çoğu tarihçi olduğunu iddia teknolojik açıdan yirmi yaşında başına 1960 ve 70, bilgisayar önceye Orta ve mikroişlemciler kökeni. Uzmanlara göre, Colossus, birlikte halefleri ile, dünya çapında ilk elektronik, dijital, programlanabilir bilgisayarı olan Alman şifreli mesajları okumak için İkinci Dünya Savaşı sırasında İngiliz devre kesiciler Kodu tarafından kullanılmıştır ve oynadı Müttefiklerin Normandiya Çıkartması başarısında hayati bir rol oynar.
Çoğu bilgisayar uygulamaları gibi ciddi sonuçlara sahip değilken, onlar bizim hayatımızın pek çok diğer yönleri için dönüşümsel olarak sadece idi. Böyle bir dönüşüm kesinlikle son yıllarda pazarlama ve pazarlama araştırması disiplinler belirgin olmuştur.
Bilgi toplamaBilgisayar tüketicilerin tutum ve davranışları üzerine ayrıntılı veri toplanmasını otomatik etti. Bilgisayar destekli veri toplama katılımcıların tutumları, davranışları ve niyetleri toplamak telefonu kullanımı ve rastgele haneli arama ile başladı. Ardından, bilgisayar destekli telefon görüşmeleri (CATI) ve bilgisayar destekli görüşme (CAPI) otomatik görüşme süreci için bir etkileşim seviyesi ekledi. Ancak, tüm veri toplama telefonu tabanlı yöntemler bilgisayarların etkisi olumlu olmuştur unutulmamalıdır: cevaplama makineleri ve arayan kimliği azalan yanıt oranları katkı ve arttı telefon anketleri yapma maliyeti.
Erken 1980 yılında, UPC tarayıcı POS otomatik ayrıntılı fiyat ve satış verileri tek tek mağazalar için, ve, koleksiyon tüketiciye nakit olarak hane düzeyinde de bir sadakat kartı sundu eğer. Yakında takip ev alımı, kaydetmek için taşınabilir tarayıcı cihazlar kullanılır Tüketici araştırma paneli.
Hakkında aynı zamanda, bilgisayar yeni ürünler veya farklı setleri raflarına tüketici tepkisi kurulabilir hangi sanal alışveriş deneyimi oluşturulmasını sağladı. Daha yakın zamanlarda, Internet gibi ortaya gördüm hızlı ve tüketici araştırmaları yürütmek için ucuz: Daha 2011 yılında ABD'de yapılan tüm soruşturmaların yarısından çevrimiçi tamamlanmıştır.
AnalizBilgisayar büyük ölçüde hızla pazar araştırması veri geniş hacimli analiz etmek ve yorumlamak için pazar araştırma yeteneğini geliştirdi. Büyük mainframe makinelerin çıkmasıyla birlikte vakum tüpleri sırayla entegre devreleri, cips ve mikroişlemciler yol verdi transistörler, yerini almış. Bilgisayar daha küçük hale gelirken Buna göre, işlem gücü daha hızlı ve ucuz hale devam etti: Mainframes kişisel bilgisayarlara yol açan, mini-bilgisayarlar yol açtı. Bu kolayca kendileri oluşturmak bilgisayarlı cihazları olmuştur verilerin büyük miktarda idare yeteneği ile pazar araştırmacıları izin verdi.
Hızlı bir şekilde güçlü gerçekleştirmek için bireysel araştırmacıların kapasiteli kişisel bilgisayarlar kullanan veri setlerinin analizi, inanıyorum ki, sırasında pazar araştırma verimliliğini ve etkinliğini en önemli gelişmelerden biri oldu son 50 yılda.
IletişimBilgisayar temelde tüketiciler ile yolu pazarlama iletişimi değişti. Daha yakın zamanda televizyon, radyo, baskı, doğrudan posta ve Internet: pazarlamacılar bugün tüketiciler ile iletişim içinde beş ana yolu vardır. Muhtemelen dört "Legacy" medya, televizyon bu kablo, uydu ve dijital televizyon teknolojilerin ortaya çıkması kalbidir çünkü bilgisayar yararlanmaya devam etmektedir biridir. Televizyon izlerken kesinlikle iletişim kanallarının sayısındaki patlama tarafından parçalanması ise Ve, toplam süre televizyon izlemek artmaya devam geçirdi. Ancak, kamu baskı ve doğrudan posta, Internet ve e-posta kullanımı gibi precipitously geriledi artmıştır.
Bilgisayar hakkında getirdiği bütün bu değişiklikler ile, pazarlama faaliyetlerine büyük etkisi büyümeye devam ediyor-bilgisayar smartphone en küçük tüketici kabulü gibi, henüz gelmek olduğunu söyleyebilirim. Aşağıdaki istatistikleri göz önünde bulundurun:

    
Bir smartphone 1985 yılında dünyanın en güçlü bilgisayarı olurdu ve bugünkü telefonlar gibi ham işlemci gücüne sahip olduğunu, bugün söyledi Asymco, Helsinki araştırmacı Horace Dediu içinde geçerli 10 yıl önce dizüstü bilgisayar. Ve her yıl, akıllı telefonlar ve bilgisayarlar arasındaki boşluğu daha da güçlü yetenekleri.
    
Akıllı kullanan kişi sayısı patlıyor: comScore sadece 30 milyon yeni cep telefonları sadece geçen yıl ABD'de satın alınmış sayılır. Bu, Google'ın küresel bazda günlük ortalama 700.000 yeni Android cihazları sağlayan olduğu bildirildi!
    
Mary Meeker girişim sermayesi şirketi Klein Perkins Caufield & Byers göre, orada dünya çapında 5.6 milyar cep telefonu abonesi, ancak bunların sadece% 15 akıllı kullanın. Açıkça akıllı telefonlar sadece onların toplam pazar fırsat yüzeyi çizilmeye edilir.
PDA'lar zaten bir harita üzerinde nerede olduğunu göstermek, sosyal ağlar güncellemek, web, satın alma ürünleri araştırmak için kullanılan, spor skorları kontrol edin ve bir yüz veya bir şarkı farkındayız. Onlar tüketicilerin birbirleriyle ve bir süre önce hayal edemeyeceği pazarlamacılar için fırsatlar yaratarak iletişim biçimini yeniden tanımlıyor.
Kişisel bilgisayar insanların alışveriş nasıl değiştiğini görmek ve satın almak ve nasıl akıllı, aynı zamanda bir değişiklik yapıyoruz. Doğrudan satış kataloğunun tanıtımı ve daha sonra, evden alışveriş, TV üzerinden, ama onun etkisi olmayı vaat yana e-ticaret, insanların satın nasıl ilk önemli değişiklik gösterir çok daha fazlası. ComScore verileri dört kat daha hızlı tüketici harcamaları daha hızla büyüyen her 10 dolar ihtiyari harcamaların 1 $ şimdi internet ve elektronik ticaret oluşur göstermektedir. Smartphone'lar artık tüketici hala deposunda böylece fiyatları ve ürün özelliklerini kontrol etmek amacıyla kullanılmıştır. Çoğu zaman, sonuç başka bir online satın alma anlamına gelir. Bu geleceğin mağaza basitçe "dokunmak ve hissetmek" ürün ve satın alma bir akıllı telefon üzerinden online olacak kadar ziyaret edilecek anlamına geliyor mu? Fiziksel mağaza perakendeciler, sakının.
Telefonları da uygun zaman ve yerde coğrafi alakalı reklamlar ve tanıtımlar için pazarlamacılar tarafından hedef olabilir. Kupon ve reklamları sunmayı dergi ve gazetelerde kullanmak yerine bu yeteneği mi? Bizi izlemeye devam edin.
Yakın Alan İletişimi kullanarak bir elektronik cüzdan gibi bir akıllı telefon kullanma hakkında ne? Bu bazı alımlar için kredi kartları değiştirir mi? Sadece zaman söyleyecek.
Gelecek konusunda ise, güçlü bir bilgisayar yandan hemen herkes avuç olacak bir zaman görmek zor değil, ve biz şimdi tüm değişiklikleri düşünemezsiniz süre bunu uzak bir hatıra gibi görünüyor olacaktır bildiğiniz gibi Pazarlama: Ben bir şey çok açık olduğunu düşünüyorum getirecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder