Translate

Popüler Yayınlar

29 Şubat 2012 Çarşamba

Envia GM destekli pil, büyük enerji yoğunluğu, daha düşük maliyetler, rakipleri için baş ağrısı sunar


Uzakta şimdi EV pahalı kısaca göz üzerindeki pil endişe edenler biriyseniz.  Envia 400Wh/kg rekor bir enerji yoğunluğuna sahip yeni bir cep duyurdu (çoğu şu anda 100 ve 150 arasında sunuyoruz). O zaman $ 20.000 gibi küçük bir '300 kilometre menzili EV "maliyetini aşağı getirebilir ticari, tahmin edilmektedir.Performans artışları özel bir "manganez açısından zengin" ve katot "silikon-karbon" nano-kompozit anot birlikte gelir.  Pil üreticisi kısmen de gelecekte VE bu aynı hücreler görebilirsiniz sürpriz demektir GM aittir.  Döşemelik doğru seçimi ile Belki de, biz daha iyi tasarruf görebiliyordu?
 KAYNAK Envia Systems




 Envia Sistemleri Şarj edilebilir Lityum-İyon Pil için Dünya Rekoru Enerji Yoğunluğu Elde Etti
Cephe 400 Watt-hour/kilogram Lityum-ion Pil Elektrikli Araçlar Maliyet, Menzil ve Güvenlik devrim için Teyakkuzda
NEWARK, Kaliforniya, 27 Şubat 2012 (İŞ TEL) - Envia Sistemleri, yüksek performanslı, düşük maliyetli lityum-iyon enerji depolama çözümleri bir teknoloji lideri, bugün şirketin yeni nesil şarj edilebilir pil elde etti doğrulamak test sonuçları açıklandı Şarj edilebilir lityum-iyon hücre için 400 Watt-hours/kilogram en yüksek kaydedilen enerji yoğunluğu (Wh / kg). Üretime, bu 400 Wh / kg pil fazla yüzde 50 oranında pil maliyeti keserek 300 km menzilli elektrikli araç fiyatı çizgi bekleniyor.
Envia nesil lityum-iyon akü test ARPA-E sponsorluğunda, Vinç, Ind yılında Deniz Yüzey Harp Merkezi (NSWC) de Elektrokimyasal Güç Sistemleri Bölümü tarafından gerçekleştirildi. NSWC çeşitli bisiklet oranlarda Testleri Envia otomotiv pil hücresi 378-418 arasındaki enerji yoğunluğunu gösterdi doğruladı Wh 45 Amp-saat (C / 3) hücre için C / 3 C/10 arasında oranlar için / kg. Benzer hücreler üzerinde 300 devir için Envia Kullanıcı laboratuarlarda bisiklet edilmiştir. NSWC Vinç ayrıca bisiklet performansını doğrulamak için bu hücreleri test edecektir. [Burada test sonuçlarının alıntılar bakınız: http://enviasystems.com/announcement.]
"Envia başladığından bu yana, ürün ekip yorulmadan çalıştı ve optimum pil aktif bileşenleri her geliştirmek için 25 milyon Test kanalı saatten fazla giriş: Envia tescilli Si-C anot, katot ve HCMR ÇYG elektrolit," Dr dedi Sujeet Kaya, Envia Sistemleri eş-kurucusu, başkanı ve CTO. "Aksine sadece bir fikrin kanıtı enerji yoğunluğu, bizim takım gerçekten 400 watt / kg otomotiv sınıfı 45 Ah lithium-ion şarj edilebilir hücreleri sunma konusunda başarılı olduğunu memnunum. Daha"
"Envia yeni pil teknolojisi yenilik ve ARPA-E Amerikan araştırma ve geliştirme toplumun aradığı devrimler tam olarak temsil ediyor," ARPA-E Direktörü Arun Majumdar söyledi. "Biz bu düşük maliyetli ve yüksek yoğunluklu pil teknolojisi ülke genelinde ve dünyada elektrikli araçların geniş kesimlerce benimsenmesini sağlar umuyoruz."
"Enerji yoğunluğu devlet-sanat enerji yoğunluğu iki katına ve yarı yarıya maliyet düşürücü fazla, bir yıl bizim başarı yüzde beş artış eğilimi bir endüstri olarak bir 300-mil kitle pazarına uygun fiyatta Envia misyonu gerçekleştirme yolunda dev bir adım elektrikli araç, "Envia Sistemleri Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Atul Kapadia dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder