Translate

Popüler Yayınlar

27 Şubat 2012 Pazartesi

Bir SandForce mu?




Ben taciri oyun korku istemiyorum, ama sırf SandForce denetleyicisi ile hız faktörü SSD güvenilirlik faktörü bir Crucial M4 aldım. Ben sırf SandForce güvenilirliği ile sorunların uzun süre SSD kaçınılmalıdır.

Korkularım Intel sorunu son zamanlarda SandForce ile ne olduğunu anladım var gibi görünüyor, çünkü Satın aldığım da haklı görünüyor:
Intel SSD 520 Yorum: Cherryville SandForce Güvenilirlik Getiriyor
Değilim hiç SandForce ile diğer üreticilerin çıkış yaşamaya ne kadar uzun ya da emin var, ama önemli verileri yedeklemek veya daha güvenli bir konuma dururdu. Hatta sadece kendimi bu durumda güvenilirliği sürecinde önemli markası yedeklemeler ile.

 SanDisk SSD güvenilirlik emin değil, ama belli ki onların diğer flash tabanlı ürünler sadece etrafında en güvenilir bazılarıdır. Ben bir tutku ile OCZ uzak kalacaktı. Ben donanım arızalarından dolayı bir yıldan az onun SSD'lerin 3 geçtiniz.

Sürecinde önemli, Intel, Samsung, ya da güvenilir bir SSD istiyorsanız için gidin. Eğer oynarken zevk varsa, OCZ tadını çıkarın.


 Eğer OCZ sürücü için burada listelenen fiyatlar ödemek durumunda Oh, ve, hemen geri gönderiniz. OCZ sürücüler son indirimlerle satılan dolar civarında 1/GB için tasarlanmıştır. Eğer 120GB Vertex 3 $ 190 ödediyseniz, yaklaşık 70 $ ile ödenme.

 Eğer $ 120 veya ona yakın bir şey için bir "Vertex 3 120" için bir bağlantı varsa, gönderin. Ben 20 dolarlık bir indirim ile $ 169 daha ucuz bir şey görmedik.

 Newegg.com, Vertex 3 120GB MIR sonra $ 149,99 veya başka bir büyük ölçüde 199 dolar fiyat etiketine 240 GB SSD.


OCZ Vertex Plus OCZSSD2-1VTXPL240G 2.5" 240GB SATA II MLC Internal Solid State Drive (SSD) 

OCZ Vertex 3 VTX3-25SAT3-120G 2.5" 120GB SATA III MLC Internal Solid State Drive (SSD)





Her zaman $179 için Amazon üzerine çekti. sadece dün gece koydu. Onun hızlı saçma. Win7 ekran boyunca dönen, bu 44 renk nasıl yüklediğini zaman biliyorsanız, o zaman ortada buluşuruz, sonra flaş Windows 7 kez bir çift var ... Şimdi, bu renklerin daha da adil değildir. Onlar hiç dokunmak için bir şans önce Win7 ekranda bağlıdır. =) Ve bu yeniden yükleme gerektirmeden, tam yüklenen görüntü var.
 SSD'ler bir zorunluluktur.
 Bu benim orada en hızlı kullanmayan bir Sürecinde önemli M4 120gig sürücü dışarı atmak istiyordu, ama Intel şimdiye kadar güvenilirlik içinde rakip.

Eğer bir 6 GB SATA 3GB iskele çok hızlı var ama 6GB daha fazla güç alacaksınız emin olun. Inaktif bazı SSD AHCI modu ve uyku modunu etkinleştirme hala sorunlar uyku modu. Benim Sürecinde önemli değil.

SSD sabit disk üzerinde ne.
9 saniye Benim çizme zaman. - Bu nedenle, aslında, şimdi benim makine kapatmaya kullanılmadığı zaman, önyükleme süreleri artık acı çünkü.

SSD'ler sessiz ve ben ön 2,5 am on "muhafaza ve IT üzerinde inşa hiçbir ısı hissettim hiç ortam sıcaklığı içine SATA sürücü -. Bir 2.5 değilseniz" yuvası, 2.5 olsun 3.5 "adaptör, onunla gelmezse.

Bilgisayarınızda mevcut başlamadan önce Anında hiçbir ek yük beklemek ek uygulamalar girdikten sonra.

Onlar bellekte zaten vardı açılış uygulamalar daha önce hemen yüklenmez.

Sayfa önbelleğe alınmış geçici Internet dosyaları, çünkü diyorum teşebbüs, web siteleri daha hızlı ve mantıklı açmak gibi görünüyor.

E-posta bütün sonuçlar için onu görmek için beklemeden hemen belirli bir e-posta arıyor.

Çok iyileştirmeler Ben iki insanlar satın alacak ve o, Raid-0 yalnız bu şaşırtıcı olduğunu hayal değil SSD sunan memnun olabilir.


SSD performansını ve RAID denetleyicileri için burada kalacak, çünkü genellikle evet en RAID denetleyicileri ile, ama bu geçmişte bir şey olacak diye tahmin ediyorum, bir sorun, yüksek performansı ile her zaman aynı anlama gelmektedir.

Saldırıya birkaç SSD aslında gerçek dünya performans kazançları var? Ben, yoğun İ.Ö. anlamına Görevler yararlanacaktır ... Ama aslında yükseltilmiş SSD değeri nedir?

Benim masaüstü bir 60GB disk bir çeviklik var ... Ben bile günde performanslı oyun için günün şekilde çok verim yerini olacağını hayal bile edemiyorum?


  Benim sistemlerinden biri hala anahtar M4 128. BIOS AHCI kullanmak üzere ayarlayın ve 0309 firmware güncelleme yapan var henüz SATA III yok. WD'nin Acronis sürümü ve bu adamı kullanarak klonlama sistemi mutlu bir camper olduğunu!

Ben SATA II orada sürücüler bakmak, ama hepsi daha pahalı idi. Bir hız cezası aynı sürücü ancak SATA III ile benim diğer sistem ile karşılaştırıldığında varsa, gerçekten onu görmek değil.


 Benim bir X38 anakart (aka SATA 3.0 Gbps. SATA II "sadece") var ve sadece bir WD Caviar 320 GB Triple Mavi (tek hedefleri, önbellek 16 gelen, onun için 128 Sürecinde önemli M4 aldım MB, 7200 rpm, SATA II) RAID-5 yapılandırması.



Intel, bu sırayla Samsung, M4,. Çoğunlukla OEM Çoğu kişi Samsung'u düşünmezler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder