Translate

Popüler Yayınlar

22 Şubat 2012 Çarşamba

"2012 ABD" Focus Dijital Gelecek

Bu yazı ilk olarak 10 Pazarlama Haberler yayımlandı Şubat 2012 yayımlandı.


İlk uygulamalardan itibaren, bilgisayar sonsuza kadar hayatımızı değiştirecek açıktı. Görüşleri farklılık gösterse de, çoğu tarihçiler bilgisayar görünümünde bir teknolojik açıdan 1960 ve 70'li yıllarda Orta ve mikroişlemciler kökeni, onlarca yıllık bir çift, önce var olduğunu iddia ediyorum. Uzmanlara göre Colossus oldu, İkinci Dünya Savaşı sırasında İngiliz kod kırıcılar tarafından halefi, birlikte olduğu dünyanın ilk elektronik, dijital, programlanabilir hesap makineleri, şifreli Alman mesajları okumak için kullanılan ve başarılı Müttefikler Normandiya Çıkartması önemli bir rol oynadı .
Da onlar bizim hayatımızın pek çok diğer yönlerine dönüştürücü olmuş gibi pek çok bilgisayar kullanımı gibi ciddi sonuçlara yok. Böyle bir dönüşüm son yıllarda net bir pazarlama ve pazar araştırma disiplinde kesinlikle değildir.
Veri toplamaBilgisayar tüketici tutum ve davranışları üzerine ayrıntılı veri toplanmasını otomatik etti. Bilgisayar destekli veri toplama davalı tutum, davranış ve toplamak için niyetlerine telefon ve rasgele rakam çevirme kullanımı ile başladı. Ardından, bilgisayar destekli telefon görüşmeleri (CATI) ve bilgisayar destekli kişisel görüşmeler (CAPI) araştırması süreci eklenen otomatik bir etkileşim düzeyidir. Ancak, veri toplama telefon tabanlı yöntemleri bilgisayarın tüm etkileri yanıt oranları düşüşler katkıda bulunmuştur olumlu Telesekreter ve arayan kimliği olmalı ve telefon anketleri yapma maliyetini artırmak için olduğu unutulmamalıdır.
1980'lerin başında, ayrıntılı fiyat ve bireysel şube, otomatik ve tüketici hane düzeyinde yazarkasa bir banka kartı sunarsa hem satış verilerinin POS tarayıcı UPC koleksiyonu. Tüketici panelleri, ev satın alma el tarayıcı cihazlar yakında bulunmaktadır.


Aynı zamanda, bilgisayar yeni ürünler veya farklı raf setleri tüketici reaksiyonu tespit edilemedi hangi, sanal alışveriş deneyimleri oluşturmanızı sağlar. Daha yakın zamanlarda biz tüketicilerin anketleri yürütmek için hızlı ve ucuz yolu olarak İnternet gördük: Diğer tüm ABD anketler yarısından 2011 online olarak yapılmıştır.
AnalizBilgisayar dramatik hızla pazar araştırma büyük miktarda veri geliştirmek ve yorumlamak için pazar araştırma yeteneğini analiz etti. Büyük mainframe makinalarının gelişiyle itibaren transistörlerin şekilde vakum tüpleri da var, daha entegre devreler, cips ve mikroişlemciler verildi. Bilgisayar daha küçük bir hale gelirken, bir sonucu olarak, performansı, istikrarlı bir şekilde daha hızlı ve daha ucuz olan: mainframe, Orta kişisel bilgisayar yol açmıştır ne yol açmıştır. Kolayca bilgisayar donanımı mevcuttur nesil yapılmış olan veri çok büyük miktarda idare yeteneği ile bir pazar araştırmacısı olarak.
Hızla kişisel bilgisayarlar ile kayıtların güçlü analiz gerçekleştirmek için bireysel araştırmacıların yeteneği, inanıyorum ki, son 50 yılda verimlilik ve pazar araştırma etkinliğinin en önemli gelişmelerden biri olmuş.
IletişimBilgisayar temelde pazarlamacılar müşteri ile iletişim yolu değişti. Daha yakın zamanda televizyon, radyo, baskı, doğrudan posta ve Internet: pazarlamacılar müşterileri bugün ile iletişim içinde beş yolu vardır. Bu kablo, uydu ve dijital TV set-teknolojilerin ortaya çıkması için büyük önem taşır yana biri dört "eski" medya, TV, bilgisayar yararlanmaya devam etmektedir biri olan iddia olabilir. TV kesinlikle başında kanallarının sayısındaki patlama ile parçalanır ederken, toplam süre televizyon izlemek büyümeye devam geçirdi. Buna karşılık, baskı ve internet ve e-posta büyüme kullanımı gibi dik doğrudan posta seyirci azalmıştır.
Bilgisayar en küçük akıllı telefon tüketicilerin kabul büyümeye devam ettiği için bilgisayardaki tüm bu değişiklikler ile, ben, onun en büyük etkisi henüz piyasaya çıkacağını iddia ediyorum. Aşağıdaki istatistikleri göz önünde bulundurun:

    
Asymco at Helsinki merkezli araştırmacı Horace Dediu bir akıllı telefon, günümüzün en güçlü 1985 yılında dünyada bilgisayar ve bugünün telefonları kabaca bir dizüstü bilgisayar daha aynı ham hesaplama gücü 10 yıl önce belirttiğimiz sahip olacağını bulmuştur. Ve her yıl, akıllı 'bilgisayar becerileri ve daha arasındaki boşluğu kapattı.
    
Akıllı telefonlar patlar olan kişilerin sayısı: comScore 30 milyon yeni akıllı telefonlar ABD kazanılan sadece geçen yıl olduğunuzu sayılır. Bu olguda bağımlı olduğu küresel bazda günlük ortalama 700.000 yeni Google Android cihazların aktivasyonu!
    
Risk sermayesi şirketi Klein Perkins Caufield & Byers Mary Meeker göre, orada dünya çapında 5.6 milyar cep telefonu abonesi, ancak bunların sadece% 15 akıllı kullanın. Açıkça akıllı telefonlar sadece toplam piyasa fırsat yüzeyi çizilmeye edilir.
Akıllı telefonlar zaten, web, satın alma ürünleri aramak için sosyal ağlar güncellemek için, bir harita üzerinde nerede olduğunuzu göstermek kullanılıyor, spor skorları kontrol edin ve bir şarkı ya da bir yüzünü tanımak. Onlar yolu da birbirleri ile ve biz iletişim kurmak için kısa bir zaman hayal bile edemezdi pazarlamacılar için fırsatlar yaratarak tüketicilere. Tanımlamak
Kişisel bilgisayar insanların alışveriş davranışlarını ve satın alma nasıl değiştiğini düşünün ve akıllı telefonlar gibi diğer değişiklikleri yapın. E-ticaret insanların doğrudan-posta katalog yana satın almak ve daha sonra bir ev-alışveriş TV vaat ediyor, ancak etkileri, çok daha büyük olması ne kadar ilk büyük değişikliği simgeliyor. Her 10 $ ABD ihtiyari harcamaların 1 $ şimdi internet ve e-ticaret gerçekleştiğini comScore gösterisi Veri dört kat daha hızlı perakende harcamaları daha düşük bir hızda büyüyor. Tüketiciler hala deposu bulunmaktadır Akıllı telefonları artık, fiyat ve ürün özelliklerini karşılaştırmak için kullanılır. Genellikle, bu sonucu başka bir çevrimiçi satın alma anlamına gelir. Iş yarın olacak bu ortalama sadece "dokunmak ve hissetmek" ürünleri ve online satın alma bir akıllı telefon olacak mı? Ortaya ziyaret mu Fiziksel iş bayileri korumak için.
Akıllı telefonlar da coğrafi pazarlamacılar tarafından, alakalı reklamlar ve promosyonlar optimum zaman ve yer sağlamak için uyumlu hale getirilmesi olabilir. Bu yeteneği değiştirmek için ise, dergi ve gazete kullanımını sağlamak ve kuponlar için reklamları? Bizi izlemeye devam edin.
Yakın Alan İletişimi ile bir elektronik cüzdan gibi bir akıllı telefon kullanımı nedir? Bu bazı alımlar için kredi kartlarının yerini alacak mı? Sadece zaman söyleyecek.
Bir daha güçlü türü hemen hemen her avuç bilgisayar, sürece ve şimdi getirecek tüm değişiklikleri tahmin edemiyorum zaman Geleceğe bakıldığında, bir kez görmek zor değil, ben düşünüyorum Bir şey açık: pazarlama bunu uzak bir hatıra gibi olduğunu bildiğimiz budur.Etiketler:

    
Advent
    
Analiz
    
Bilgi toplama
    
Evrim
    
Pazarlama Araştırması
    
Hareketli
21 Gian Fulgoni Gönderen Şubat 2012 10:03Permalink | Trackbacks (0) | Bu digg | del.icio.us ekle | Reddit It | Bu StumbleUpon285 katlı, 2012 yılında ABD Dijital Ekonomi şekillendirecek - Focus Dijital Gelecek Putting
10 - Sarah Radwanick By Şubat 2012
comScore sadece kendi ortalama bir analizi de dahil olmak üzere sosyal medya, arama, online video, dijital reklam, mobil ve e-ticaret de dahil olmak üzere dijital sektörü için ilginç veriler, tam Odak raporunda, 2012 US Dijital Gelecek, ekledi ne bu eğilimleri önümüzdeki yıl için. Bu rapor, geçen yıl üzerine yoğunlaşılmıştır İnceleme raporunda dizi bizim eski Dijital Yılın nesil, yani olaylar, şimdi gelecek yıl için etkileri konusunda dikkatimizi daha açmak ve yardımcı olacak gibi gelecekte dijital ortam için odaklanın.
Bazı sektör uzmanları hikaye ile comScore dijital medyaya duymak gelecek yıl beklediğiniz için, raporda temel eğilimler ve sorunlar bir önizleme için Konuşulan:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder