Translate

Popüler Yayınlar

18 Şubat 2012 Cumartesi

Twitter'da "self-servis" reklam "Sign-Ups", ücretsiz reklamcılık hizmeti 100 ABD Doları'na sunuyor Başlıyor

Twitter'da artık katılmak isteyen küçük işletmeler başvurusu kabul edilir Self-servis reklam programı. "

"'Self-servis rollout'" şimdi canlı olan "Ad Age" ve diğer kişilerin, ve "" giriş sayfası "" bugün öğleden sonra bildirildi. American Express ile bir promosyon olarak, Twitter kayıt ilk 10.000 işletmeler için bedava reklam için 100 $ kredi sunuyor - sadece "', American Express kartları'" kabul etmek zorunda ya da bir kart sahibinin kendisi Oh olabilir ve "'Uygulama Süreci'" heyecan ve American Express takip gerektirir.


 Twitter'da bir süre için şimdi bir "self-servis modeli" kendi reklam programı genişletme hakkında konuştu.Şirketin şu anda "self-servis müşteri" bile ilk dalga programın büyük bir uzantısıdır, böylece 3000 reklamveren ile çalıştığını Ad Age raporları."Self-servis platformu" Mart ayı sonunda canlı gidecek. "Twitter sözcüsü," diyor şirketin Cuma günü daha resmi duyurusu.



 Twitter'da CEO'su Dick Costolo birkaç hafta önce basına verdiği demeçte olarak, reklam şirketi için önemli bir stratejidir. "Bizim reklam biz büyük bir anlaşma yapmak için ihtiyacınız olan tek yöntemdir," diye zamanda dedi. Twitter ve Promoted Tweets dahil olmak üzere yeni ürünlerin bir dizi rulo etti. Ama yeni bir eMarketer rapora göre Twitter'ın reklam gelirleri bu yıl düşük olduğu tahmin ediliyor ve kendine porsiyon reklam platformu ürün rulo kez, önümüzdeki birkaç yıl içinde önemli ölçüde büyüyecek. Küresel reklam geliri, 2011 yılında 139.500.000 $ Twitter'da% 210 büyüyecek eMarketer tahminleri, 2010 yılında sadece 45 milyon USD ile kıyaslandığında, şirket tarihinin, reklam satışı ilk tam yıl.
Arka plan için, tüketici kullanım tahminleri analiz ederek Twitter eMarketer reklam harcamaları için yaptığı tahminler, oluşturan, pazarlamacılar kullanımı, fiyatlandırma ve reklam gösterimi Twitter'da yanı sıra, araştırma şirketleri ve diğer kaynaklardan tahmin gelir.
Bu yılın başlarında, eMarketer Twitter'da 2011 yılında reklam geliri 150 milyon dolar olacağını bildirdi. Çünkü eMarketer ABD dışındaki pazarlara ve bir self-servis platformu, reklam satış ofisleri de dahil olmak üzere birden fazla reklam hizmetleri, beklenen lansmanı daha yavaş Twitter'da kendi rakamları düzeltilmiş oldu.
Ancak, eMarketer bu ürünler ve ekipleri yerde bir kez, Twitter hızlı bir tempoda reklam gelirleri artmaya devam edeceğini söyledi. 2012 yılında, Twitter $ 260,000,000 dünya çapında 2011 yılında% 86.3 oranla, reklam geliri elde edecektir. Yalnızca ABD'de yaklaşık $ 234,000,000 2012 yılında bildirildi heyecan içinde çekeceğim. Uluslararası reklam geliri 26.000.000 $ (2010 5.6 milyon dolar arasında) ya da toplam reklam gelirlerinin% 10, eMarketer tahminleri ulaştı. 2013, Twitter ile global reklam geliri eMarketer tahminleri yaklaşık 400 milyon dolara ulaşacak.
Tabii ki, Facebook reklam geliri açısından bu yılın başlarında 3800000000 $ bekleniyor. Ancak, self-servis reklamcılık, Twitter bekliyoruz, bu test şirket Facebook yönünde hızla büyümeye yardımcı olabilir, yakın gelecekte başlayacak. eMarketer bu self-servis reklamcılık kısa sürede bu ürünün piyasaya olarak reklam bir büyüme ivmesi görebiliyordu Facebook ve Twitter reklam gelirlerinin yaklaşık% 60'ını oluşturur diyor.
Markalar için heyecan kendi kendine reklam platformu nihayet piyasada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder