Translate

Popüler Yayınlar

21 Şubat 2012 Salı

Android 4.0.X for ADAM [WIP][AOSP/CM] Ilk Pil ömrü% 69 üzerinde (bu büyülü bir resimdir?) Asla

Bu bir hata veya nasıl baktığınıza bağlı bir özelliktir.Pil seviyesi orijinal tasarım kapasitesine göre ölçülür. Fotoğraf makinenizi sadece% 69'u kadar gider aslında pilinizi geniş kullanımı geçirdiği anlamına gelir ve bu neden olabilir yükün sadece% 69 vardır. Kaynak% 98 tüm uzanıyor ve ben ön sipariş orijinal oldu. Ben her zaman mümkün plug-in olmadan  makinemi kullanamıyorum .....

 Bu ICS kendisi ile ilgili bir genel sorundur. Bu bir hatadır. Bu Android pil bilgi dökümlerini özel bir dosyadır. Bu pil durumunu görüntülemek için kullanılan dosyadır. En lityum-iyon pilleri ne oldu, onlar 94/95% talebi üzerine istemiyorum. Ancak, pilin şarj pil durumunun Gerçek durum görüntü% 94% 100 olarak gösterilen bu şekilde ölçeklendirilir iken. Ama sonra, çünkü gerçek pil durumunu görmek nerede IC'ler somethibg vidalanmalıdır var.

Ve bildiğim kadarıyla diğer varlıklar etkilenir gibi. İşletim sisteminizin gerçek pil kapasitesi bilmiyor diye bir şey yok. Kez Adam üzerindeki pil boşaltın ve sürekli tam yük tamamlamalarına olanak sağlayacak, daha sonra normal değerlere gösterilen görmelisiniz.

XDA Bu konuyla ilgili konuları bir yeri vardır. Ben de benim Nexus aynı sorunu görüyoruz., Ne Google'ın yeni
cihaz modeli .KAYNAK Tablet Roms

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder