Stanford araştırmacı Jonathan Mayer "cookie görüntüler" Web bağcıklı parça bulunabilir üzerinden gerçekleştirilir yolu ziyaretçilerin kullanımına aktivitesi üzerinde tuhaf hata Safari, Google sahiptir. Çıkıyor olarak ele alındığında, kullanıcı tarafından web sitelerinden Apple'ın tarayıcı genellikle çerezleri ziyaret etti, ancak otomatik olarak bloklar üçüncü parti. Mayer oldu, ancak, yine de reklamlar, kullanıcılar farklı yollarla etkileşim ikna ile filtre üzerinden kaçmaya reklamverenler olabilir. Google, arama devi için "+ Google" kullanıcıların seçimi "opt" bir parçası olarak DoubleClick teknolojisi ile reklamlar için "1" durumunda yapılabilir. Bir kullanıcı "+ Google" bağlı ve bir billboard görmek için söz ise, o Apple bilgisayarlar ve iPhone görünmez formları gönderilen bir sistem üzerinden, bilgisayarınıza bir cookie dikildi olurdu. Bu gerçek bir kullanıcı ikna eğer formu kasıtlı çerezleri kabul Safari teslim görünüyor. Bu tanımlama 24 saate kadar raf ömrü olan, geçici, ama onlar gibi Safari gibi pek çok diğerleri için kapıyı açmak için başardık en azından bir bitki erişim aldıktan sonra tesisi web sitelerinde sağlar.
Wall Street Journal bu açık Google'ın rapor sonra, şirketin hemen devre dışı bırakılır ve düzgün özür diledi ve onun sistemi bir kullanıcının cihazında bir izleme çerez dikmek olacağını habersiz olduğunu sözlerine ekledi. "Biz bu olacağını beklemiyorduk, ve biz şimdi Safari tarayıcısı bu reklam çerezleri kaldırarak başladık," Google Rachel Whetstone diyor. "Bu, diğer tarayıcılarda olduğu gibi, bu reklam çerezleri herhangi bir kişisel bilgi toplamak değil, vurgulamak önemlidir." Bir Apple sözcüsü, bu arada, şu açıklamayı yaptı: "Biz bazı partiler Safari'nin gizlilik özellikleri atlayarak ve biz bir son vermek için çalıştıklarını biliyoruz."KAYNAK
17 Şubat 2012 Cuma
WSJ: Safari Apple kullanıcıları Google "web reklamları" takibi sağlar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder