Translate

Popüler Yayınlar

16 Şubat 2012 Perşembe

"'Kuantum bilgisayar'" hata düzeltme geliştirmek için Yale fizikçileri kendileri bir qubit memnun

Bu ", 'kuantum bilgisayar'" büyük hayranları vardır ve umarım çok daha güvenilir almak için ilgili. Yale araştırmacıları göstermiştir ilk kez sağlam bir devlet sisteminde kuantum hata düzeltme yaptık. "Yapay" atomların kuantum bit süperiletken devrelere ile oluşturulan, iki tipik bu qubits "" bit ülkeleri "" 1 "veya" 0 ", ya da nerede aynı anda kuantum durumu.Araştırmacılar herhangi bir kötü değişiklikler çalışması sırasında ters olabilir, böylece her bir qubit ilk durum tanımlayan bir teknik geliştirilmiştir. Şimdiye kadar kaydetme ve sonuçta başarısızlık hesaplanan neden ", 'kuantum bilgi işlem'" hatası bir tıkanıklık var. Bu durum değişiklikleri belirleyen güvenilir bir araç içine bir üstel hızlanma ve tam anlayış ile bilgisayarın gelişimi için gereklidir "'kuantum-rüya'." Yale Üniversitesi'nde ekibi, bu araştırma süperiletken devrelere onun platformu ", 'kuantum bilgi işlem'" üzerinde bir sonuçta inşa anlamına gelebilir umuyor. Bu diğer tarafta sadece bizim istiyorum "'paralel evren'."KAYNAK Yale




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder