Translate

Popüler Yayınlar

11 Şubat 2012 Cumartesi

IRL: Logic3 PowerSleeve, HP Folio 13 ve Nintendo'nun el bilgisayarları üçlüsü

Hoşgeldiniz IRL, biz gerçek hayatta kullanımı ve zaten resmi bir gözden geçirme süreci aldığınız ürünleri ikinci bir göz atım bu araçlara, uygulamalar ve oyuncak söz süregelen özelliktir.
  
 





Logic3 PowerSleeve
Bu hafta gadgets hikayeler "de kullanılan" ve bu saf "pseudoscience" için dağıtılan ile karışık bir parçasıdır IRL. Dan Cooper o kişi hala açıkça nefret bir gadget kullanarak açıklamaya çalışır iken iki paragrafta, Matt Smith, Nintendo DS el bilgisayarları üç kuşak ile tecrübesini degerlendirdi. Ve Dana, bizim yerleşik yazar dizüstü bilgisayar, ofisti "altı-pounder" bırakıp bir  Ultrabookla eve gitmeye çalışıyorlar.

IPhone 4 ve daha büyük bir batarya için bir milimetrenin vücut genişletmek için Cupertino reddi ile aşırılıklar rahatlığımı  zorladı.Benim kullandığım fondlephone ek bir on iki saat vaat bir pil ve kılıfı ile  zarif güzelliği küntleşir.Ne yazık ki, Logic3 PowerSleeve iPhone 4 için gerekli bir kullanıcısına büyük kötülüktür.Onun mat boyası hemen ben ambalajı açtım ve bir meslek sanki, yonga kauçuk destek çizik toplayanla kaplı. 'mikro-USB' portu yüksek birkaç milimetre olsaydı, çok daha temiz hat olurdu oysa, yuvarlak köşeler dışarı çıkık, sonradan gibi görünüşte eklenmiş.bağlantı noktası oturuyor diyaframı az ama işi görmektedir acımasızca Cep bilgisayarım tüy bırakmadan tümünü çekmek; orayı yeniden şarj etmeden önce temizlenmesi gerekir.Ben cihazı dehşete değil sanki bir gün kendiliğinden benim pantolon cebinde patlayabilir.Tüm bunları affediyorum.Bir arama sırasında, GSM Geri Bildirimi alır ve sessiz anlarda açıkça elektrik "30-pin" dock bağlantısı ve uygun el cihazı arasındaki kıvılcımlanma görebilirsiniz.hem de bunu Şahsınız çalışma şekli bu devam edemez böylece müthiş sıcak beri benim iPhone şarj etmek için kullanmak beni suskun yaptı.En kötüsü üst yarısında cep telefonuna maruz çünkü, korkunç bir durumda (özellikle karşılaştırıldığında Apple'ın tamponu üzerinde), ve ekrandaönünü süsleyen bütün ön yüzeyi kaplıyor.   -- Dan Cooper

Nintendo DS, DS Lite ve DSi
 

 Şimdi Nintendo DS üç farklı iterasyon boyunca çalışabilir idare ettik.Ben sadece Depressing Gri olarak tarif edilebilir bir boya işi ile, gümüş aksak orijinal için vardı.Ama Mario Kart boyunca beni süren ve çok fazla Advance Wars 'play-throughs'.Blanc 'incecik' DS Lite geldiğinde. Ben yükseltme gerektirecek Nintendo'nun dual screnn geri katalog yeterince yatırımı zaten (en azından benim zihnimde) vardı.Aynı zamanda. Ben Japonya'ya kendimi nakledilen vardı.
Nerede Yodabashi Kamera gibi isimlerle genellikle internette 'sign-up' yanı sıra çekici freebies de kerata.Tipik Nintendo oyun sevinçlerinin ötesinde.Şirketin vatanı için eğitim başlıkları her çeşit dışarı ping edildi.bir gayretkeş Japon öğrenci için ideal bir araç yaparak.Kanji inme emirleri sen DS'nin kalemle bunları çoğaltmak mümkün konum çok daha mantıklı ve orta okul çocukları hedefleyen oyun ace kendi testlerine bakarak bol miktarda vardı.Japonca dil oyunları ('bölge-free') ve öncesinde oyunun hikayesini biliyor Final Fantasy remakes ve seviyor durumu de ekleyin ve lanet yaygın öğrenme aracı var.Ne yazık ki, benim DSi (evet, tekrar yükseltilmiş) geçen yıl zamansız bir sonla, ve öğrenimJaponya'da çalışan dönen oldum yana henüz daha kanji inceliklerini öncelik listemde aşağı düştü.Ben 3DS bir inceleme modeliyle epey oynadım ve cimri pil ömrüne sahip uzun tamamen etkilenmedim gibi geldi.Bu Nintendo düzeltmeleri kadar bir sonraki donanım yenilemesi . Ben başka bir DSi için marketteyim.                                                                         -- Mat Smith


HP Folio 13
 
 Dizüstü bilgisayarlar Hakkında  incelemem, hepsini geri göndereceğiz. Çoğunlukla etik nedenlerle değil, aynı zamanda masa-temizlik için. (. Gerçekten büyük olmayan dizüstü bilgisayarlar ile bir stüdyo daire ile yığılı mı) Ve kuşkusuz ben artık çok daha onu tutmuş olsa ben, HP Folio 13 dönecektir. Ben bir deneme yapmak istedim, görüyorsunuz. Yalnız kriterler, biz ultra-kitaplar genellikle birincil makineye olarak hizmet verecek kadar güçlü olduğunu bulduk. Soru: Eğer istersiniz? Son olarak, en modelleri crappy, düşük çözünürlüklü ekranlar var ve çok düz bir klavye ve / veya pul pul trackpad kombinasyonu muzdarip. Benim favori ultra-Kitaplar biri bile Folio, bir istisna değildir.
Son olarak, Folio home  seviyorum, ama ikinci bir makine olduğu anlayışı ile, bir film ofisimde 15 inç canavarın üstüne park edilir. Ben Engadget HQ bırakmak ve omuzlarımda beş-ve-bir buçuk kiloluk dizüstü bağlı değildir ne rahat söyleyemem. Ben kanepede çalışmak, ya da toplantılar ve fuarlar katılmak için kullandığınız hızlı, tüy PC seviyorum olabilir. (Ben CES önce bunu düşündüm eğer benim Yanal bana teşekkür var.) Hafta boyunca, ben, ofis belgeleri üzerinde  hikayeler yazmak ve Pidgin arkadaşları ile sohbet etmek için var. Küçük adam tutar, ben bile bir hıçkırık veya planör uçuşu uğramış. Klavye kendileri dikkat çekmek değil, çünkü bilirsiniz, güzel, vermek için bir sevinç. Eve sonra ben sadece birkaç saat için bu kullanırsanız, sadece iki veya üç günde bir kez şarj bitirmek. Ben zaman, yakın CV 2 saniyede beş değildi dilerim.
Yine de ben, benim ana bilgisayar gibi bir şey asla istemiyor. Bu kısa süreli kullanım için tamam olmasına rağmen onun sert ClickPad, yorucu olur, 50 artı saat haftada onunla pazarlık etmek istemem. Ve, ben film izlemek için daha büyük, daha zengin, daha yüksek çözünürlüklü ekrana alışığım. Belki Netflix erişim ile bağlı bir televizyon ya da set-top box sahibi download ama yapmak değil ve hayal nasıl, ben üç mevsim akan zevksiz karanlık, yansıtıcı ekranda Arrested Development. Dürüst olmak gerekirse, yeni 15-inç 9 Serisi ve Süper Parlak Paneli Plus, muhtemelen benim için mükemmel bir çalışma-play laptop olacak - . Ama ziyanı yok. Biz, hızlı, hafif, ergonomik ve vous size Ana Squeeze tartışma bir mola gerektiğinde taşımak çevrede kadar sağlam kement bilgisayarlar kullanıyorsanız, Folio 13 insanlar daha mutlu 
 
 -- Dana Wollman
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder