Translate

Popüler Yayınlar

14 Şubat 2012 Salı

HTC telefonlar PlayStation Suite sertifikası alcakmı 2012 yılında?

Anonim kaynaklar "Pocket - lint" Sony rakip akıllı telefon üreticisi HTC cihazlar için PlayStation Sertifikasyon için izin olacağını söylediler.PSOne oyunları oynamak ve Sony Entertainment Network 'Android flavor"erişim mümkün cihazları ile, resmi bir duyuru ayın sonunda, MWC az bekleniyor. Eski SCE Başkanı (şimdi şirket başkanı) Kaz Hirai muhtemelen şirketin mobil bölümü yenilenen oluyor o kaldırdı kaş, geçen yıl AsiaD Sony Ericsson yetkilisi olmayan cihazlar açık bir program başlattı.

 Ben HTC seviyorum Ben onun bir kazan kazan durumu ps seviyorum

HTC, şöyle konuştu "HD bir tuhaflık olduğunu biz insanlar gerçekten ne istediğini adanmıştır. Düşük def, oyunlar ve gangsta rap."

Bu gerçek olduğunu düşünüyorum bilmiyorum. Rakip kullanmak için neden Sony, en başarılı alt markası vazgeçerim? Şimdi kendi akıllı telefonu markası kazanıyor Özellikle sonra. Ayrıca ... Çoğu HTC, kullanıcıların özellikle sadece çatlamış oyunları ve hemen hemen hiçbir şey için ödeme. Sony bunu yaparsanız ... onlar kesinlikle emin insanlar ücretsiz alamadım yapmak gerekir!

Wow cep lif .... orada PS vita ana ekran ilanıyla gitmek için yolu.

     Gerçekten, diyorsunuz değil mi?

     http://www.pocket-lint.com/review/5723/sony-playstation-vita-review

    Görüntü biz Vita ana ekran ve HTC Desire HD ziyade açıkçası gerçek şey kullanılan dolayısıyla, neden sadece gösterim amaçlıdır

     Bu karıştı özür dilerim.

cehennem o ise 2012 onun ortasında!?

Ancak, benim Desire başka sth yüklemek için yeterli değil hafızası vardır ...Oyun benim hafıza kartına "tüm" düz yüklemeniz gerekir.

Ben telefon HTC HTC PlayStation hakkında burada çok güzel bilgiler seviyorum, harika satın almak olacaktır.

Bu Playstation Suite Sertifikalı cihazlar üzerinde çalışacak sadece PSone klasikleri değil - ayrıca kapalı beta PlayStation Suite SDK ile birlikte, yakında yeni oyunlar ve uygulamalar olacak zaten

Ve ben geçirdim ediyorum.
MWC burada ben gel!

HTC, bu ihtiyacı varsa ben bilmiyorum. Neyse, ne olursa olsun çalışır.


 Bu bebek Alış. Soru, nasıl eşim farkında olmadan bunu yapmak için gidiyorum edilir?

    
Sadece bunu bir erkek gibi davran ve onu yapabilirdi. Gerçekten, bir şeyler satın alamıyorum? Eğlenceli bir evlilik olmalı.

    
Eğer kanepede yemeye izin var mı? Yoksa bu da yasaklandı?

      
troller besleyen herhangi bir iyi kimse yapmaz, hiçbir şey söyleme.

            
LOL. Şaka coz gibi ben de biri olarak Antonio'nun yorumu görmek Dürüst olmak gerekirse, Daniel'in yorumu görmek! Ben sadece benim sanırım. Zaten, sadece sadece onun yeni bir oyuncak satın almak için gidiyor eşi söyle,  söylediğim gibi.
Ben sadece Best Buy Bu oynadı ve sadece güzel.
Ayrıca, A ABD oluşturacak ediyorum - bu yüzden sadece bu haykırmak - ARSENAL GO! Evet, bize Amerikalıların bazı futbol / futbol Tanrı'nın yaratılmış en iyi spor olduğunu fark edecek kadar akıllıdır.
Wenger rağmen gitmek ... Üzgünüm dostum vardır, ama çok uzun süre oldu.

    
Siz aslında zaten İspanyol şampiyonu olarak Birleşik Krallık'a geri dönmek istediğini söyledi mi José Mourinho, işe gerekir - Emin için bu yıl olacak olan. Hemen hemen bir sonraki iki yıl içinde en az bir kez şampiyon olacağını etmesini sağlayacaktır - sağlanan Arsenal iki veya üç iyi oyuncular almak için para var. Ben bir Benfica hayranıyım ama Birleşik Krallık'ta iyi gibi kulüp Arsenal.
Çünkü 3 boyutlu bir 3DS satın aldı.Devasa bir fiyat etiketi için, Vita sadece başka birEl 2D.

   
    Gerçekten çok kibirli bir bildirimde fanboy Jerry budur. Öncelikle, Nintendo şimdi bile, o emin eşekçe 249 $ fiyat etiketi açıklama yapmadı için, 3D hile satışları yardımcı olacağını ... komik umut için, üretim öncesi sağ kadar "3D" ekleme hakkında oldu düşünmedim o?

    
Nasıl harika eki için çalışıyor? PS Vita sadece başka bir 2D el ne kadar komik, ama o sistem için zaten aksesuar eklemek zorunda.

    
Ayrıca, Vita bir "dev" bir fiyat etiketi yok. Çok, çok, çok makul (Eğer 3DS tarafından yan YouTube tarafında videoları görmek var, neredeyse gülünç var) Samsung 5 "OLED ekran için uygun fiyatlı var. Bir 4 çekirdekli işlemci ve grafik bir dışarı vuruluyor var Kotaku.com gibi eski beyzbol parkı. en saygın web sitelerine bu kötü çocuk kapısının en az  $
299 çıkışı (wi-fi versiyonu) olmayı bekliyorduk.

    
Eğer 3D 3DS aldıysanız bunu pil ömrü, geniş bir üst ekran, iki joystick ya da bu "başka bir" 2D sistemi vardır, tüm diğer şeyler için değildi biliyoruz, sizinle bu  dışarı rock .

        
Oyun hakkında bir şey bilen herkes Nintendo yıldır 3D deneme olduğunu bilir ... Hiç Virtual Boy duydunuz mu? Artı GBA ve Gamecube ile 3D deneyleri olmuştur. Bilgi eksikliğini Jerry tezyif adresinden girişimi gülünç olduğunu.

        
Vita kendisi temelde vay, ben zaten bir PS3 var, taşımak ve gülünç EXACTY aynı oyunu oynayabileceğiniz bir ev konsolu sadece birkaç metre ötede benim Kanepe üzerinde Uncharted Vita oynarken oturma fikri bulabileceğiniz bir PS3 olduğunu.

        
Yani bunu işlemci ve çift sopa için bir PS Vita aldı? Biz oyun inovation ya da orijinal bir şey olduğu için değildi biliyorum.
            
PS3 ile hemen hemen aynı güce sahip olan bir taşınabilir aygıt istemez Peki kim? Yanıtınız aptal ve Vita fiyatı hakkında, ben de aynı mal oldu lansman de 3DS az hatırlıyorum, ama o buna değer, dolayısıyla büyük fiyat bir kaç ay sonra bırakın olmadığımı anladım ...
Bana bu Zelda daha iyi olduğunu hayal etmek çok zordur: Gameboy Advance (Geçenlerde edindiğiniz) üzerinde Past için bir bağlantı. Ben hayal meyal eski bir rüya gibi haritalar hatırlayarak, 18 yıl önce trod yolu üzerinde yürümeye çalışıyorum. ANYHOO Ben bu makinenin çevresindeki yutturmaca bir sürü var biliyorum ve etkilenmemesi için hevesli değilim, ama şu anda bunu kontrolsüz, ağlayarak benim çekmeceye oturur benim PSP gibi çok fazla görünüyor.

    
Bu, 2001 nedir? Sana iyi şanslar.

        
Gerçekten şans inanmıyorum rağmen toplanması ve retro ve eski teknoloji düşkünlük şans unsuru kesinlikle yoktur. Ben ilk geniş bant internet gördüğümde bana (dışında tabii 9/11) tüm 2001 araç BTW, ben çok teşekkür ederim 1991 yılında yaşıyorum.
çok fazla metafor kullanmaktan kaçınmalısınızVe iyi bilinmemektedir konular için onları tutuyoruz

    
Eğer Internet Robin Hood, kimlerdir?
Wow büyük bir konsol gibi geliyor. Ben fiyatı ucuz olduğunu düşünüyorum. Bu ev oyun sistemleri ile karşılaştırıldığında bir çok geliyor, ama haklı cep telefonları / medya aygıtları karşılaştırarak, dediği gibi, fiyat çok iyi görünüyor.

    
Bir * adil * fiyattır. Eğer neler yaptıklarını bakarsanız, bu kötü değil. Tek başına 5 "Samsung ekran Kotaku.com ve CNET gibi Çoğu web sitesi bu kötü çocuk değilse daha fazla, yaklaşık $ 300/wi-fi açılışında $ 350/3G mal olacağını düşündüm ne kadar. Kim bilir maliyeti.

    
Ayrıca, ne zaman * moronlar * "bir PS3 daha That" diyecekler Sadece bu sistemi 6 effin 'yıl önce geldi gerçekleştirmek ... mantık bu insanlar için çok belirgin değildir.

    
Ben 3DS seviyorum ve bu sistem de müthiş potansiyeli gösterir.
Tescilli bellek kartları yine? Sony olsa ben artık o geçmişte var olabilir.
ive bu en iyi aygıtı benim için ps1 beri playstation bağımlısı oldu .. Eğer, internet oynamak, film izlemek, vb sesler olabilir. . Yani herkes orada bir ekstra psvita pls bana biri T_T vermeliyim
Ben Manchester PS Vita odalarında bir go oluncaya kadar PS Vita çok şüpheliydim. PS Vita inanılmaz. Bir oyun Im ve bu benim için bir el konsolu üzerinde istediğiniz her şeyi sunuyor.
Sizin fiyat karşılaştırma saçma olduğunu. Sorun şudur:250 $ teselliEğer PSN başlıklar 100 $ Oyunları kaydetmek ve indirebilirsiniz 32 GB hafıza kartı yüzdenvita oyunları 30-45 $ her (size mağazadan satın daha fazla ise)Bir Vita, güzel büyüklüğünde hafıza kartı ve üç oyun için $ 500 arıyoruz
vs32 GB ipod 300 $iPad oyunları $ 1-10, her (çok telefon ve iPad üzerinde çalışacak)- Dead Space ve Sokak Figher gibi bazı oldukça büyük oyun olsun ... seçim için yüzlerce vardır. IPod ve üç oyun yaklaşık $ 330
Ben meçhul, wipeout ve her zamanki PS başlıkları için vita almak olacak. Ama ben bir form sarp bir indirim için İntoko bir hoşnutsuz erken benimseyen alabilirsiniz sadece.

    
Ipod / pad / zad / nad / etc video oyunları oynamak gerçekten video oyunları oynamak değildir. Cihazınızı araç / eğerek oyun içi şeyler kontrol etmek zorunda Özellikle. Bu uğursuz var!

    
Bu konuda ne diyorsun? Barely herkes bir 32GB kart gerekir gidiyor. Bu nedenle tasarrufu oyunlar - Çoğu kişi sadece oyunları oynamak için gidiyoruz. Bunun için ihtiyacınız olan şey bir 4GB kartı.

    
Ve tüm yaptığım 3 oyunları ile "fiyatlandırma" şişirmek olduğunu. Neden bir oyun? Bir 700 $ sistem olduğunu - Neden 9 oyun demek değil! * Gözler * haddeleme


        
Sana cevap beslenmek için yağsız forumlarına yapmak için iyi bir şey olsaydı size sormak üzereydim, ANCAK ... üzgünüm, çocuklar! Burada trol ile hemfikir var, ÜÇ oyunlar için ödemek zorunda değilsiniz. Heck, muhtemelen WipEout 2048 (evet, lol, hayranıyım) karşılığında Küçük Deviants ticaret olacak. Ben her zaman sadece Monster Hunter Vita kadar benim PSP dijit keyfini çıkarabilirsiniz ... Ah demek, ve eğer oynamak istiyorsan, sadece büyük ve harika PS ... er E-ZGamer sormak ... Ben "SEN" demek. Bu kısaltmalar Lanet olsun! Neyse, ben gerçekten Vita satın sabırsızlıkla bekliyorum. Hadi, vergi!
Bu gibi PSN başlıkları indirmek ve oynatmak mümkün mü: Dead Nation, Castle Crashers, vs .. veya benzeri hatta uzun metraj ps3 başlıklar: Dead Space 2, Red Dead Redemption, Infamous 2, Mass Effect 2? Yoksa bu sadece bir hayaldir?

    
Bilmiyorum. Benim bahis vita için bu başlıkların bazı portları olacak olmasıdır.
        
Bu sorunun cevabı hayır. En iyi durumda, bazıları uzaktan oyun (böylece etkili PS3 bir sunucu olarak davranan ile Vita bunları çalabilir) ile uyumlu olabilir, ama onların pek çoğu için nefesinizi tutun olmaz.

        
Ben gelecekte PS Vita oyun potansiyeli başlıkları bu tür herhangi bir fark fark olmaksızın, el mümkün olacak anlamına gelecektir olarak, ancak bir sorun olduğunu sanmıyorum.
   
harika görünüyor. ayartılabilir.

Dahil olmak üzere bu >> "OyunlarıUncharted: Altın Abyss, Ünite 13, Wipeout 2048 (garip sermaye "E" vetümü) Herkesin Golf, ModNation Racers: Road Trip, Reality Fightersve Little Deviants oda hala üzerinden sola, karttaki capably sığacak. "Şüphesiz bu demoları değil, tam oyunlar, değil mi? Ben çok dolu oyunlar hepsi bir 16gb.Please confirm.Nice makaleye sığdırmak mümkün olacağından şüpheliyim btw :)


    
Tüm tam oyunlar. Bellek bana doğru hizmet ederse, Uncharted yaklaşık 3.3GB de en büyüğüdür. Hepsi yoğun, dolayısıyla uzun yükleme süreleri sıkıştırılmış konum.

Tescilli bellek kartları yine? Sony olsa ben artık o geçmişte var olabilir.


    
Benim deneyimim gerçekten önemli olmamasıdır. Siz genellikle cihazın içindeki kalıcı kartı varsa ve cihaz (bir PSP, bir video kamera, fotoğraf makinesi) kullanarak bıraktığımda birkaç yıl sonra kartın hızı çok yavaş veya kapasitesi çok küçük etkili için kullanabilirsiniz. Bu yüzden, sonunda, bu kartlar oldukça fazla cihazın bir parçası olan düşünüyoruz. En azından bu benim 10 yıllık bir deneyim oldu. Ben ömürlerinin çoğu için cihazlar kullanmak eğilimindedirler. Eğer sürekli vites değiştirmek, bu geçerli olmayabilir.
  
Ben 3DS pil ömrü konusunda parçası kadar sizinle birlikte oldu. Bir başka fanboy-Cılk incelemesi, ben aramaya devam edeceğiz: (

    
Sen, Zlarp daha yanlış olamazdı. Ben bir 3DS sahibi ve büyük bir hayranıyım, ancak, benim gerçek dünyada test, Vita benim Nintendo cihazın daha fazla çalma süresi kadar teklif duyuyorum. Yani gerçekte dayalı bir görüş var, değil "cılk".

    
Ben aynı anda önümde iki cihaz var gibi ben objektif bir görüş sunabilir. Sana bir ya da diğer bir fanboy olduğumu düşünmek hayal kırıklığı yaşıyorum. Ben kendi veya şimdi Nintendo DS, DS Lite, DSi, 3DS için yazılım sahip olduğu ve gözden geçirdik. Bundan önce bir Gameboy, Gameboy Color vardı ve kısa bir süre için Sanal Gameboy vardı. Ben de (ve hala) bir Sony PSP ve Sega Game Gear ve çok sayıda Game & Watch taşınabilir sahibi var. Eğer iOS ya da Android saymak isterseniz, ben birkaç iPhone'lar, iPad'ler 1 ve 2, iPod touch, Samsung Galaxy Tab 10.1, Samsung Galaxy Not ve Sony Ericsson Xperia Arc S. oldu

    
Sony PS3, Ninendo Wii ve Xbox 360, orijinal Xbox, PS2, PSOne, Sega Megadrive, SNES, hakkında ben de, el konsolu arenadan var uzakta Stepping ait veya kendi ve Yorumlar / dergi düzenlenmiş / yapılmış ve sunulan TV şovları Nintendo 64, Game Cube, oyun PC, Neo Geo, ZX Spectrum, Commodore 64, Commodore, Amiga, Atari ST ve mütevazı Atari 2600 Video Oyun Sistemi.

    
Hangi Tüm yeni bir konsol, oyun cihazı veya oyunun kendisi test ederken bana değerli, yapıcı kararlar vermenize yardımcı.

    
Yani evet, ben bir fanboy, oyun ve birçok harikasından bir fanboy duyuyorum. Ve utanmadan bu yüzden de. Sadece herhangi bir aygıtın belirli.

    
Yani bazıları diğerlerinden daha iyi ve bu durumda değildir demek değil, PS Vita 3DS daha iyi bir avuçiçi oyun konsolu ... Ben bir ya da diğer müttefik değilim, çünkü ben vardı lüks bir - bir görüş onları yan yana test ederek geldi.
 
        
N3DS sadece topal görünüyor ve sahip olmak için değil yeterince iyi bir neden. Öte yandan Vita eşleşecek özellikleri ile güzel bakar. 3D bir hile olduğunu, 3 yıl içinde ölmüş olacağım. Tanrı Vita korusun. Ama fiyatı biraz aşağı gider sadece.
     
            
Âyetlerini ve oyun için hiçbir şey katmayan 3d söyle: 3d seni baş ağrısı :) çek yeniden var seçilmiş biri biri olan bahse hile olduğunu
         

                
Codycoventry: Bekle, sistemin bazı insanlar için sorunlar neden olduğunu işaret ederek, kendi deyimi çürüttü konum? Mantık sizin güçlü noktası değil, değil mi?
          

    
Yani birileri bir şey söylüyor objektif zaman kapalı olsun? N3DS pil ömrü korkunç ve kabul edilemez olduğunu; Biliyorum, ben kendi.

    
Bu makalenin "fanboy" olduğunu söylemek için, sadece büyük olasılıkla en büyük fanboy olduğunuzu kanıtlıyor. Bir düşünün ... Eğer bunu yapabiliyor!
 
    
Vita ve 3DS arasındaki pil ömrü uygun bir karşılaştırma için bu video göz atın.

    
http://www.youtube.com/watch?v=T9vJJEt0MwQ ...



KAYNAK Pocket-lint

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder