Translate

Popüler Yayınlar

5 Şubat 2012 Pazar

En iyi 100 $ altı kamera / dizüstü bilgisayar çantası?

Size sorular var biliyorum ve dünyayı kurtarmak için yeterince cesur iseniz, cevaplar için soruyorsunuz, burada yapmak çıkışıdır. Bu hafta Engadget onun yarı-profesyonel fotoğrafçılık şirket için bir kamera çantası gerektirir Joseph (o Atlanta dan), bir soruşturma yapmak. Kendi bir soru göndermek, görüntülemek istiyorsanız, Engadget.com iletişim adresinden bizimle irtibata geçin.

      "Gel benim tüm ekipman taşımak nasıl, ben son zamanlarda yarı-profesyonel fotoğraf dönüştü ve ben bir sorun var. Ben bir DSLR gövde (Nikon D90) için yeterli olduğunu bir kamera / laptop çantası bir olan 15-inç dizüstü bilgisayar, 3 veya 4 lens ve flaş ya da iki. Bütçem fazla 100 $ germek edemem ve dayanıklı ve hava koşullarına dayanıklı almak gerekir. Üslup hiçbir tercihleri ​​(sırt çantası, messenger çanta, vb) var, ben sadece bir ihtiyaçyardım için büyük, tüm dişli çanta uygun fiyatlı. sayesinde taşımak ve tutku gadget adamlar tutmak! "

Bu kit değerinde 3.000 $ yürütecek çünkü, bir çanta üzerinde çok fazla eksik gerektiğini sanmıyorum. Ev sahibi bir Lowepro Fastpack 250, maliyeti 99,95 $ onun tek dezavantajı bir tripod veya kablo için yeri olmadığını, bu nedenle yalnızca geçerli kablo ölüme, bir kaç lens yuvası feda etmek zorunda. Diğer insanlar bireysel cepleri Crumpler ( "7 Milyon Dolar Ana Sayfa" gibi uygun bir Crumpler 150 $) veya ne yazık ki paketi değil KataKTD,,, bir dizüstü bilgisayar kol ile standart bir durumda kullanılmasını önerdi. Eğer yorumcu ne düşünüyorsunuz? Eğer uzak DSLR girişim izin vermeyeceğini bütçe çanta nedir? Birlikte başarabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder