Translate

Popüler Yayınlar

13 Şubat 2012 Pazartesi

Ask Engadget: öğrenciler için en iyi tablet?


Sizin sorularınız var biliyorum ve burada, cevap isteyen, dünyayı kurtarmak için yeterince cesur olup olmadığını sorun yapılması gereken vardır. Bu hafta Engadget planet zıt tarafları üzerinde Joe adlandırılmış isteğe Guys bir çift koymak yükseköğretime bunların talihsizliklerinin tablet şeklinde bir çözüm hem. Size gelen bir istek göndermek için arıyorsanız, sormak bize bir çizgi lütfen  Engadget com .

Yeni Zelanda Joe yazıyor:

Ben bir tıbbi durum bir sürü ikinci yıl öğrencisi değilim, ağır fiziksel yollarla yuvarlak taşıyamaz. Ben kağıt üzerinde ders kitapları ve notları için bir yedek olarak kullanabileceğiniz tablet bakıyordum. Ben bana okumak düzenlemek ve PDF'leri ve E-Kitaplar yorumda gün A4 kağıt ekran ve bir kamera, bir dizi sayfalık görüntüleri var PowerPoint sunumları, sağlar açılan tablet, kalem ve yazılım lazım ders kitapları alabilir - ama 600 dolarlık bir bütçe var. Teşekkür ederiz!

Joe Amerika, şunları yazdı:

Ben, benim öğretmenime yayınlamak olmayan bir sınıf dahil ediyorum, onun güç noktaları ve el yazısı notlar çok hızlı konuşuyor. Ben bir dizüstü dökerek, ama ben istiyorum adam olmak istemiyorum. Orada fiziksel bir klavye mi sessiz, ya da bir gerçek olarak iyi çalışacaktır ekran klavyesini?

Düşüncelerimiz bir kalem vardır hayal kırıklığı ThinkPad Tablet, iyi bir kamera ve pil ömrü sekiz saat ise, firmaya atladı. Eğer klavye EX Panelli sessiz oynamak için güzel olmasını seçebilir, daha sonra iki Joes gibi - ama biz ne biliyoruz? Aşağıda yorum yapın bilgeliği paylaşmak istiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder