Translate

Popüler Yayınlar

15 Şubat 2012 Çarşamba

Alcatel bir QWERTY klavye ile OT-915, gingerbread MWC başlıyacağına azsöyledi

 Eğer Alcatel isek, "cheesiest Android cihazlardan biri?" Olarak nitelediği nasıl telefonda artırmak , bir slayt form faktörü monoblok hareket renkli düğme ve dokunmatik ekran ekleyin. Bu OT-915 kadar oldukça fazla meblağlar doğruladı için kombine bu ay Mobil Dünya Kongresi'nde resmi başlangıcını yapması bekleniyor  Electricpig iddialar . önceki hafta kendisi için konuşur: çünkü burada sözkonusu BlackBerry KIRF bir düğme düzeni ve stili sınırları ile tam QWERTY cihazdır. Diğer özellikleri arasında 2.8 inç ekran, 240 x 320 dokunmatik ekran, 5 megapiksel kamera, WiFi, FM radyo, 11.9 mm kalınlığında ve Android 2.3 işletim sistemi olarak profil içerir. Birleşik Krallık merkezli Electricpigraporlar, telefon belirsiz bir tarihe Blighty karşı karşıya, ama bize ulaşacak başka hangi (genellikle ABD-dışı) piyasaları bilmiyorum. Şu an için orada bu resim ile baş başa bırakıyoruz ama biliyorsunuz biz Barcelona fuar alanında .Klavye bu tip Android kullanıcıları istediğiniz olup olmadığını merak ediyor. Orada böyle bir çözümü bir niş ilgisi olabilir mi? Benim eğlence bütçe sonunda yılda RIM satış her zaman bir talep olduğunu düşünüyorum. Ben ancak, akıllı metin tahmini ile kullanım eşdeğeri, ve otomatik dilbilgisi denetimini kolaylığı sunan bir Android telefon görmedim. Hala garip çok az QWERTY Android telefonları bulabilirsiniz. İlk başlatılan zaman ben hatırlıyorum, Android iPhone.Nobody gibi karşı "birçok farklı form faktörleri üzerindeki önemli silahlarından biri çalıştırma yeteneğini lanse gerçekten dürüst olmak gerekirse rahatsız Eğer "ucuz BlackBerry sahipleri", "memnun BlackBerry sahipleri" ve örtüşen Venn şeması muhtemelen yeterince büyük olduğunu düşündüm olurdu çünkü bu, ilginçtir!

KAYNAK Electricpig



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder