Translate

Popüler Yayınlar

13 Mart 2012 Salı

BMW SXSW dikişli entegrasyonu başlattı


BMW ve Mini Apps Bağlantılı teknolojileri ile donatılmış araçların içine popüler iPhone app on-demand yayını işlevselliği entegre Dikişli ile ekip oldu BMW SXSW duyurdu. Biz Austin Kongre Merkezi salonlarında BMW'den Robert Passaro karşılaştı ve bize bugünkü lansman öncesinde güzel bir BMW 650i Cabrio içinde Dikişli seçkin bir demo verecek kadar nazikti.IPhone app özellikleri çoğu arama yeteneği de dahil olmak üzere, aracın müzik sistemi kullanılarak bulunabilir, geribildirim vermek ("Daha fazla Like This" ve "Dinleyiciler Ayrıca gibi"), ve özel istasyonlar oluşturmak / kaldır - albüm sanat hatta görüntülenir gösterisi bilgiler yanında yüksek çözünürlüklü.






bmw Group ortaklarıyla Dikici Dikici radyo yapmak iPhone App bmw Apps ve MINI bağlı hazır
• Dikici radyo istek üzerine ve kişiselleştirilmiş erişim sağlar üzerinde
5.000 radyo gösterir
• Gösteri sırasında 12 Mart 2012 SXSWi Konferansı Austin, Teksas debut için gelecek araç içi uygulama tümleştirme

Woodcliff Lake, nj – 12 Mart 2012.... bmw Group ve Stitcher Dikici akıllı radyo iPhone App çığır açan bmw Apps ve MINI bağlı teknolojileri ile donatılmış araçlarda ile uyumlu hale getirmek için işbirliği. Bir kez tam, bmw ve MINI müşterileri Dikici'nın isteğe bağlı akış servisi bmw Apps ya da MINI bağlı seçeneklerle donatılmış araçlarda benzersiz özellikleri kolayca ve güvenle erişebilir olacaktır. bmw Group gelecek Dikici iPhone App medya için bir prototip sırasında Güney Austin, Teksas, Southwest Interactive (SXSWi) konferans tarafından Pazartesi, Mart 12 sergileyecek.

Uwe Higgen, Almanya'nın Münih kentinde dayalı Uluslararası bmw AppCenter ağ Başkanı, "Vaat ettiğiniz gibi bmw Group Dikici gibi büyük, yeni hizmetler MINI bağlandı ve bmw Apps, çığır açan platformlar aracılığıyla dünya çapında müşterilerimize sunmaya devam ediyor" dedi. Dikici uygulaması geliştirilmesi yoluyla sürekli yeni hizmetler Silikon Vadisi ve büyük Kuzey Amerika pazarı için izci bmw AppCenter Mountain View, Kaliforniya, başlayacaktır.

Entegrasyonu tamamlandığında Dikici iPhone app iTunes App Store sorunsuz nerede kolayca olabilecekleri arabaya entegre edilecek Dikici'nın eşsiz eğlence özellikleri bir dizi sağlayacak basit bir güncelleme zaten tanıdık bmw iDrive ve MINI bağlantılı sistemler kullanılarak ameliyat. bmw Apps ve MINI bağlı platformlar için prototip Dikici app-ecek showcase aşağıdaki benzersiz özellikleri:

• Sorunsuz entegrasyon ve kontrol Dikici'nın Hizmetleri aracılığıyla kolay arar sağlayan aracın infotainment sistemi, içerik, görüşünüzü ("Daha bu gibi" ve "Dinleyici de gibi") ve hızlı ileri yeteneği ve denetim geri sarma
• Yeteneği oluşturmak veya isteğe bağlı özel istasyonlar kaldırmak için
• Yüksek çözünürlüklü görsel görüntü albüm sanat ve son bölüm, süre ve dinleyici zaten dinledi bölüm olup olmadığı gibi uygun Haritayı/bölüm bilgileri

Dikici, aşağıdaki özellikleri sunar:
• Kişiye özel çalma dinleyici favori gösteriyor
• Dikici tavsiye dinleme tercihlerini doğru yeni gösterir ve içeriği temel alan diğer programlar
• Podcast ve canlı radyo isteğe bağlı geniş seçimi
Genel değerlendirme 4.5 yıldız tüketici ve iTunes App Store In Haberler kategorisinde sıralaması 1 • Dikici SmartRadio sahiptir


Sync bir ford sürücüsü, dikiş bir BMW sürücüsü kadar kötü değildir. Hala, bir inek gibi bir araç tüm bu bilgi ve eğlence şeyler olması kesinlikle saçma ve tehlikeli olduğunu düşünüyorum. 18 yaşında bir kız onu starbucks frappachino yudumlarken yolda araba ve onun cep telefonunda konuşurken, makyaj  kadar tehlikelidir. Telefon / aux port üzerinden Pandora'nın ben arabirimi üzerinden iPod kablosu ile birlikte kullandığınızda daha az güvenli olduğunu söyleyebilirim. Aslında BMW isteğe bağlı olarak BMW Apps yaptığı aptalca buluyorum. Peki tüm bunlar gösteriyor size iphone / ipod ile ilgili ne oynamak için araba ekran ve denetleyici kullanabilir ki?itunes / pandora / a Aux kablosu gibi bir şey ile herhangi bir radyo / podcast ... onu destekleyen HERHANGİ araba oynayabilirsiniz ... arabaların% 99 gibi hangi bir aux portu var.

Bu Pandora uygulaması ekranda entegre kullanılan tamamen farklı bir deneyim. Bu gezinmek için kolay, sizin telefonunuz için her zaman ulaşmıyor ve bir küçük x ile can sıkıcı Pandora reklam pop-up yok senin sürüş esnasında dokunun çalışıyorum. Benim telefonda bir geçiş kodu vardır ve sürüş sırasında AUX yoluyla kullanıldığında bu daha da kötü yapar. Çok daha güvenli bir entegre ve daha büyük bir ekranı kullanarak.
Her iki şekilde de, şimdi bir yıl BMW Apps kullanarak oldum, bu şeyler yeni değil, onlar gösteriliyor app yeni. Nasıl her SXSW blog girişi başlığında "SXSW" oldu yani? Biz bunu aldığınızda - SXSW çünkü çok havalı. Fikir güzel, ama temelde bunu yapar her şeyi sonrası ana üniteleri vardır. Ve aslında daha işlevsel görünüyor. Ben eski BMW gibi ama yeni olanları çoğu için bir tat kazanılmış değil. Sonra tekrar ben volvo 850S ve OG Saab 900'lü gerçekten seviyorum. Bu uygulamalar ve araba UI içine entegre bir programa sahip olmak için harika bir fikirdir. Ben onlar belki sesli komutlar daha uzun sürer veya henüz programlı henüz dışında sesli komutları karşı iDrive ile ilgili arama kullanılan neden emin değilim.  (web / apps) film ve interaktif ekledi: http://sxsw.com/interactive Her App Premium Teknoloji Lüks iPhone Paketi ile yalnızca bir 5000 $ seçenek yani o BMW var.
Lexus benzer "fare" monitör kurulumu vardır. Bu araba sistemi UI oluyor nasıl aşırı karmaşık az saçma getting. Sadece bir ekran ve akıllı telefonlar için bir bağlantı sağlamak ve yoldan çekil!
Ben stitcher entegrasyon gibi, ama benim deneyim olduğunu topuzu tabanlı menü büyük bir arıza olduğunu. BMW Hadi, neden ekranına ulaşmak için öne eğilmeden dokunuş tabanlı ekran navigasyonu için multi-touch pad parça dahili bir değiştirin değil arayüzü iyi ise bunu kullanmak  daha güvenli ve hızlı olduğu için. Dokunmatik ekranlar bir araba kullanmak için daha güvenli bir yolu yoktur, kelimenin tam anlamıyla yoldan gözlerini almadan bir şey yapamazsınız. Bunun yerine, direksiyon ses seviyesini değiştirmek / parça atlama kontrolleri monte Hangi kullanabilirim ki? Veya üzerinden ulaşmak ve dokunmatik ekran? Gerçekten aynı fark. Açıkçası daha karmaşık eylem daha uygun bir dokunmatik olduğunu. Ben ikisine de sahip.
BMW sürece ABD oldum gibi için onların geriye bakmak sallanan edilmiştir. Izgara, farlar, vücut şekli, ve iç paneller, rozet pozisyonu bak. Bu onların yeni araba eski model DNA görmek kolay ve başkalarının milyonlarca yaptığı gibi, bunun için onları seviyorum. BMW 3 aslında TL (34.000 vs 36.000) $ 2,000 'dan ucuzdur. BMW daha küçük bir motor TL'lik 6.4 saniyeye kıyasla bir az at TL daha güç, ancak 5.9 saniyede BMW isabet için 0-60 sahiptir. Acura 3700 £ ağırlığında ve BMW 3400 £ ağırlığındadır olarak BMW ayrıca, yanı Acura sonra daha sıkı açabilirsiniz. BMW stok run-flat lastikler de köşelerde büyük bir fark yaratmak.

Bu dönemde daire bir avantaj olduğunu düşünüyorum? Bak sana ne diyeceğim ... Düzenli lastikleri için çalışma daire takas ve çok daha iyi sürüş kalitesi keyfini çıkarın. Bu bana güvenin.
BMW bir fayda olarak bu saçmalıklar satıyor, ama gerçekten bir dolar ve her şeyden çok daha fazla yer tasarrufu var. Çalıştırmak daire istiyorsanız Ayrıca, ben onlar kabaca% 40 neyin normal lastikleri maliyeti yukarıda olduğuna inanıyoruz.
Evet, bütün mesele de budur! Eğer "en üstün sürüş makinesi" arıyorsanız, size yol daha hissediyorum gibi sürüş daha "sert" yapmak istiyorum. Plus zor tekel altında az eğrilmesine ve bana daireler burada büyük bir fark yaratabilir çalıştırmak güven lastiklerden daha keskin direksiyon yararı var. Şu anda benim JCW Pirelli P-zero işletilen daireler çalıştırın. Ben Eagle GT (POS) ve şimdi kullanmak run-flat lastikler daha az sportif hissediyorum, her ikisi de Continental Extreme Kişiler denedim. Ayrıca bir yedek lastik taşımak zorunda değil kilo kaydedin. BMW bir nedenle bu konuda tamamen unapologetic olmuştur ... Eğer daha yumuşak bir araba istiyorsanız bir BMW istemiyorum, ve başka yerde iş alabilir. Dürüst, hatta çalışma daireler ile 3 ve 5 serisinin sürüş mükemmel. Çok çok yumuşak değil sıkılaştırmak değil.
Bu uygulamalar arasında geçiş istediğinizde aslında telefon tıklamanız gerekir.  BMW aslında Facebook ve Twitter entegre. Bu orta konsol bakarken twitter linki bakarak daha kötü ne olabilir, demek?Bu uygulamalar serin, ancak bu şeyler bile teklif olmamalıdır sürücüleri cam üzerindeki ekran yukarı zorunlu başkanları (HUD) olmadığı sürece.
Benim BMW'nin UI şimdiye kadar çalıştığım en kötü UI. Bu arama onun sefalet dışarı koymak gerekir. Bu mobil elektronik olası en kötü yönü onlar arabada koyarak konum uygulamalar vardır. Beni yanlış anlamayın, ben araba kendisi sürebilirim kullandıkları sürece hoşsun düşünüyorum. Neden herkes bu saçmalığa ihtiyacım veya yenilik olarak bunu düşünürdüm! Araba şirketleri, daha hızlı duracaktır araba yapmak için sopa daha kolay kontrol dışı dönmeye ve daha fazla yakıt verimli olmalıdır.  Basit çözüm - Eğer, 3.500 $ ne kaydedilir ve gerçekten geriye gitmiş olabilirdi. Sen, kadranları ve gösterge ve düğmeleri ile bir ac olan bir radyo biliyorum.



Gerçekten BMW, kaynaklarının birer ... nt% kullanarak çünkü, onlar arabanın performansını dinamikleri üzerinde daha az zaman harcamak düşünüyor? Bir BMW X vs her incelemesi bak, onlar her zaman zevk borç sürüş, kullanımı, performans olarak açık ara galip olarak çıkıyor. App ve eğlence geliştiriciler birkaç takım neden değiştirmek için gidiyor herhangi bir neden göremiyorum.
Eğer bunlardan herhangi birini kabul edebilir BakınBMW daha hızlı durdurmak olunBMW daha fazla yakıt verimli haleBMW kolu eğrilerinin daha iyi yapmakHer zaman en iyisini yapabiliriz. Ben aldım neden güzel bir araba var, bu.Bir varCD çalarUydu RadyoAM / FM radyoiPod / iPhone Bağlantı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder