Translate

Popüler Yayınlar

4 Mart 2012 Pazar

Razer orca vs Sennheiser pc151


 

Razer orca vs Sennheiser pc151. Bazı insanlar için oyun için kullanılan en iyi kulaklığı bir seçimi, bazen kolay değildir. Bu çeşitli faktörler neden olur, bu bir pazarda ürünlerin lot oldu. Bu makalede, ben hedefi seçim yapmak size yardımcı oluyor olan Razer orca ve sennheiser pc151 arasındaki karşılaştırmaya çalıştık. Bu makalede sadece fiture düzenlenen oraları Bu ürün kullanıyorum olanlar için biraz gözden tanımladığını, altı çizilmesi gerekiyor. Iyi ya da kötü bir ürün belirlenmesi denemek için bir şekilde kendinizi çekinmeyin.
Razer orca vs Sennheiser pc151 arasındaki karşılaştırma, ben Razer orca ile başlayacağızRazer Orca Oyun ve Müzik Kulaklıklar"Razer orca" Özellikleri- Cush Fit - hafif üzerinde kulak içi tasarım saatlerce bir laidback rahat uyum sağlar.- Dinlediğiniz Clarity - Harekete geçin ve kristal netliğinde, bassline damla duyuyorum.- Tak ve Switch - Eğer MP3 çalarınızda üzerinden geçiş yaparken uzatma kablosu erişim kolaylığı için oyun teçhizat bağlı tutun.Razer orca vs Sennheiser pc151
Sennheiser pc151 & Razer orca







Aşağıda amazon kullanıcıdan aldığı bir derlemedir.Ben Razer mağaza yoluyla onları almadan önce bir süre kulaklık bu çifti araştırdım. Ben iyi bir çifti gereklimüzik ve benim bozuk Bose Triports yerine oyun için kulaklıklar. Yani bana eleştiri kırmasına izin -
Comfort - Bu kulaklıklar gerçekten güzel hissediyorum. Bez kulaklıklar müzik veya oyun birkaç saat için güzel, ama bundan sonra oldukça kaşıntılı hale gelir. Onlar büyük nefes, benim Triports kötü yoksun olduğu bir şey var. Genel olarak, bu kulaklarınıza tüm terli ve brüt yapmayacağız harika bir duygu kulaklık vardır.
Dayanıklılık - Bu kulaklıklar plastikten yapılmış, böylece MW2 öldürüldü olsun sonra yerde karşı atıyorlar edebilmek için beklemeyin. Sokakta benim iPod dinlerken ben gerçekten bunları kırma konusunda endişelenmenize gerek yok ben şahsen, bu benim kınamak dışında herhangi bir yerde onları yapmayız. Genel olarak, çok fazla hasar alabilir kulaklık bu aren'ta çifti.
Ses Kalitesi - Ben çok bu kulaklıkların ses kalitesi hakkında şaşırdı. Benim Bose Triports Orcas karşılaştırılabilir her ikisi de inanılmaz bas ve mediumlarını vardı. Oyundaki sesler çok iyi üretilmektedir. Ben PS3 MW2 oynamak ve insanları bunları kesmek için biliyorum nereden geldiğini duyabiliyorum. Genel olarak ses yetenekleri ile çok mutlu oldu.
Gürültü - Çok zayıf gürültü azaltma. TV seti iken benim bilgisayarda müzik dinliyordu. Söylemeye gerek yok, benim şarkımı Maury "Sen baba vardır." Diyerek TV müzik veya oyun ses ve ambiyans atmaya yüksek olmak zorunda değildir ile çok iyi anlaşamadılar, bu yüzden kapatarak tavsiye ederim Oyun o kadar önce tüm diğer dikkat dağıtıcı.
Görünüş - Sen onların resimde ne kadar parlak görüyor musun? Peki bu kişi bir daha parlaktır. Ben şahsen, görünüm gibiama ben daha muhafazakar insanlar neon kireç göz uzaklaşmazsın nasıl görebilirsiniz. İki kulak fincan ayarlayıcılar tarafta seyir tatlı zevksiz, ama orada bir anlaşma çok da büyük değil.
Toplam: müzik ve bilgisayar oyunları için iyi bir çift ilgileniyorsanız eğer bu kulaklıklar olacaktı. Sana şehirde iPod (Lady Gaga ile karıştırılarak polis sirenleri duymak istemiyorsanız) kulak verirsek onlardan uzak kalmak veya kireç yeşil görünümünü sevmediğim olacaktır. Ben bunları benim Bose Triports için bir yedek olarak 4/5 ver.
Tamam .. Şimdi hareket ve sennheiser pc151 aittir görmekGürültü Önleyici Mikrofon ve Ses Kontrolü ile Sennheiser PC 151 Binaural Kulaklık"Sennheiser pc151" Özellikleri- Ayarlanabilir ve ultra konforlu bir kafa bandı- In-line ses kontrolü ve sessiz mikrofon- Mikrofon mute switch'i- Uzun oyun seansları için internette sörf Perect veya PC üzerinde çalışıyoruz.
ve bu kulaklık kullanılarak yapılmış görüşümBenim mevcut kulaklık sadece bir Plantronics audio 650 USB gibi görünüyor, ama bunun için USB dongle yok. Ben bunu kullandımSkype ve online eğitim videoları anlatmaya. Ben Dragon NaturallySpeaking 10 satın zaman, ben bu gürültü-Sennheiser mikrofon satın yüzden benim doğruluğunu artırmak istedim.
Out-of-the-box baktı ve büyük hissettim. EQ Ben geçmişte sahip olduğunuz diğer Sennheiser kulaklıklar gibi, biraz garip, ben bunu seviyorumolsa, çünkü rock müzik sesi harika yapar.
Benim Plantronics kulaklığı aksine, kulaklık köpük ve kulaklarım çok ısınırsa onları tutar, biraz "nefes" izin verin. Ben bir anda saat giymek bile Ayrıca çok rahat.
Mikrofon tamamen farklı bir hikaye. Sesim teneke çalar ve mikrofon YOLLU daha arka plan gürültü alır. Bu ejderhanın ile farkı bir sürü yapmak için görünmüyor, ancak Skype için kesinlikle kötüdür ve ben videolar anlatmak için kullanabilirsiniz yolu yoktur.
Ben Sennheiser sesi seviyorum, ama bu kulaklık hiç bir gürültü engelleyici mikrofon olarak kabul edilemez. Ben temelde paramı boşa çünkü hayal kırıklığına uğrattı. Göz önüne alındığında benim Plantronics, ben biraz daha Sennheiser mikrofon maliyeti yaklaşık% 50 daha fazla olduğunusonucu ve tiksinti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder