Translate

Popüler Yayınlar

3 Mart 2012 Cumartesi

Olympus E-M5 Sensör bulunuyor (İddiaya göre) 'Tamamen Yeni'

Neden hala% 0.0004 şüphe edilir?

Olympus sensörü "Live MOS" sensörü olduğunu ilan etmiştir. Orada Live MOS teknolojisini sadece bir lisans vardır ve bu Panasonic. Bu yüzden Olympus'un adamlar isteksizliğine rağmen, gel ve itiraf, biz OM-DE-M5 Panasonic sensörü olduğunu biliyoruz.

Yani soru 0.0004% kadar yüksek olmayabilir.
Aslında Canlı MOS Oly bir marka olduğuna eminim. Yani hepsi de, uygulamak istediğiniz yapabilirsiniz.


Aslında Live MOS bir Oly markasıdır eminim. Böylece istediğiniz bir şey uygulayabilirsiniz.

Ne yazık ki bu doğru değil. Sanki Olympus ABD'de marka "Live MOS" için bir ilk uygulama hepimizin bildiği gibi Live MOS, Panasonic ürünüdür muhtemelen çünkü onlar, o aracılığıyla takip etmedim yaptı görünür iken.Uygulama cevap Olympus 'başarısızlığın bir sonucu olarak, Ağustos 3, 2009 tarihinde terk edildi.

"Olympus Imaging Corp" LIVE MOS SENSÖR Marka Uygulaması. - Seri Numarası 77560520 :: Justia Markalar :: Justia Markalar

Panasonic LUMIX DMC-G3, Pana 20mm, 14-45mm, 45-200mm, Olympus 45mm.







 Marka aşağıdaki tarihlerde başına Olympus verildi:

Dosyalama tarihi: 6 Ocak 2006
Kayıt tarihi: 2 Şubat 2007
Son kullanma tarihi: 6 Ocak 2016
Durum: Kayıt yayınlandı



Bu durumda oldukça emin. Hangi, IMO, oldukça talihsiz bir durumdur.

Özellikle DR önemli bir gelişme gibi görünen, onlar bizi tekrar bir alt taban iso verilen olamazdı hiçbir sebep yoktur. ISO 200 ve f 1.7 iyi arkadaş değildir.

Baş, en az ISO 200 şimdi biraz daha temiz olması gerektiğini, ancak yine de hayal kırıklığı yaratıyor.
Bir Sr resmi zaten neden olarak kaydı (video) gitti. Onlar pazar taleplerini nedir Yüksek ISO performansı OM-Ge odaklı. Onlar M43 biçimi vs düşük iso performansı çok daha hızlı odaklanmak için 4/3 objektif * Ar-Ge ileri taşıyarak daha ilgili görünüyor.

Ben dahil çoğumuz gibi cleanish iso 3200 ve 6400 çok iyi karşı yeterince seksi değildir ne yazık ki bir iso 100 hatta iso 50 ama istiyorum ...

Cehennem, biz hala hala kayıp çok daha önemli şeyler varken insanlar her zaman geliştirilmiş video performansı için sorduğunu duyuyorum:

1. Native ISO indirin
2. taşıyıcı bakın
3. DR iyileştirme (başka 2 EV)
4. Hızlı Telefoto
5.. Manuel Odaklama Live View Focus (vs 7-10x zoom)
__________________
Ben her zaman Sigma DP2s izlemekte idi ama çok kısa gelişler ile benim tek vücut olmak. Son olarak uygun kamera kendimi tedavi. Bir bir kit lens ile Olympus EP-2. 20mm/1.7 yakında vardı ve eski bir zum eklenmesi gerekir. Hala manzara fotoğrafçılığı için kullanılan DP2s alabilirsiniz .. Bu Fovean görünüm hakkında bir şey. Herkes bir PS aksiyon çoğaltmak varsa, lütfen bana bildirin.
 

 GX1 tabanı ISO DxO ile ölçülen, 160 veya 146 olduğunu.

Zaten E-M5 @ ISO 200 hakkında söylenmiştir.
Yanılıyorum. Bir manzara shooter (çoğunlukla) olarak, hız sensörü ilgilenmiyorum ve bu yüzden ISO ben 50 söylüyorlar düşük taban cesaret edebilir?


Eğer ISO 50 5D Mark II kontrol söylemek cesaret varsa.

Bu biraz daha ağır ve pahalıdır. Ama cesaret biridir.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder