Translate

Popüler Yayınlar

4 Mart 2012 Pazar

Ücretsiz Sony Vita Dev Kitleri Çıkışı verebilimi?

Ben gerçekten onun için App gelişimini teşvik gibi Sony Vita ile tüm çıkmak umuyoruz. Benim için, Vita çok güçlü bir el ve "kayıp" olamaz. Gerçekten PSN Diğer uygulamaları görmek ve sadece büyük şirketler zaten yani, Skype, Facebook ve Netflix, ancak gelen ve Devs ve küçük işletmeler değil umuduyla çıktım.Android SDK Sony ve Vita SDK SDK için Apple ücret yılda $ 99, (ben zaten bildiklerinden) ücretsiz mi? Peki, gerçekten geliştiriciler çekmek değildir £ 2800 dokunuyor. Beni şaşırtmak iki başka şeyler 1 bulunmaktadır.Birleşik Krallık, ABD ve Japonya'da 2 yılında sadece. Onun C # kullanarak. Üzgünüm, ama Sony engelli sevilimin, çoğu uygulamalar C + + ve deneyimli geliştiriciler için kullanılan C + +, neden size zor yapıyoruz. Sonucu Dahası, neden bu üç ülke ile sınırlıdır?Dünyada 193 ülke arasında sadece bir tane yani eh-_-Ne düşünüyorsunuz, sizce biz Vita bekleyebilirsiniz noktayı çünkü orada ben sadece senin mantığını görmek app Store?

Şahsen, benim vita birçok uygulama indirebilirsiniz şüpheliyim. Benim oyun şimdi sevgili Vita yapılacaktır iken, iPhone hala Facebook tüm zamanımı sahibi. Temelde alışkanlığı nedeniyle ve ben mümkün olduğunca oyunlar için hafıza kartlarına kadar değerli yer kazanmak olacaktır. Ancak bu kuşlar veya kızgın PACMAN olarak oyun uygulamaları bir indirme elde olurdu. Ben analog çubuğu kullanarak benim vita üzerine PACMAN oynamayı seviyorum. Eski moda.










Street Fighter x Tekken - Seth Killian Röportaj
Capcom'un Seth Killian rekabetler, mücevher sistemleri ve ucuz taktikleri konuşuyor.



SFXT  ile ilgisi yoktur Diablo 3.Hala Seth (SF4 karakter) nefret ediyorum. Teleport, mesafe ve sonicboom özel başlatabilir. Her nasılsa HP eksikliği diğer karakterler üzerinden avantajları kıyasla önemsiz görünüyor.Hahaha iyi bir sonu oldu evet.Ben daha fazla oynamak için ne kadar dövüş oyunu bilmiyorum bir süre sonra, bu dizi http://goo.gl/pyitg gelen orijinal olmayan daha kolay olduBu sürüm Tekken X Street Fighter yapana kadar bekleyemem.Ben Street Fighter hayranıyım rağmen ben Tekken X Street Fighter karşılaşırsanız nasıl merak ediyorum.Seni duyuyorum! Fireball saldırıları Tekken de mantıklı gelmiyordu. Onlar faydasız ateş topu saldırıları tarafından kolaylıkla kenara steped bırakılabilir.Namco Bandai kaldırmak nasıl DNO. 3D uçağı Street Fighter karakterleri olun savaşçıları 3D ve 2D avcı koyarak çok daha güçtür, bu ilginç olacaktır. Şimdi olsa bana :) x onun Streetfighter Tekken için"Bana bir parçası ol": Killian Shoulda hemen sonra dedi ki teleportedSonunda sevdim, ama o notta, ben gerçekten bu oyunu daha ucuz ışınlanma hamle ve kaçınılmaz bir güç kampanyalar ile tüm patronlar yok umuyoruz. Ben 4 Dead or Alive yana oynadım, her avcı tecrübesi var ve onlar gerçekten berbat görünüyor.DOA4 Alpha Seth SF4 olduğu gibi, pahalı değildi ve nedeni ışınlanma olduğunu.
Bir düşünün, anında bir karakter kısmen invunrable yapma ışık hızında B hamle noktadan noktaya hareket! Işınlanma hamle genellikle cezalandırılabilir, ancak her zaman tabii ki hız avantajına sahip atış çünkü hala yeterli olmadığını oyunları mücadelede!
IMO, Teleport oyunları kavga çıkarılması gerektiği her zaman!Eh, Akuma eskisinden farklı o kadar çalmıyor tahmin ve Ogre muhtemelen çok kötü değil. Ayrıca sadece iki sağlık patron olarak, içlerinden biri karşı mücadele olduğunu işitme, ben iyimser hissediyorum.SETH Killian DLC DAHA ÜSTÜN MARVEL VS SALMAYIN LÜTFEN. CAPCOM 3!Bunlar DLC olmayacaktır. Onlar oyunun üçüncü sürümü tıpkı edeceğiz. Bu Capcom rulo nasıl olduğunu. lolBu oyun dengeli mi? Ben hiç dövüş oyunları hakkında sormak tek soru.Aynı soruyu ben de her zaman sor!Ben sadece bir hayal edebilirim, Street Fighter vs Mortal Kombat, hem 2D.5 'yeni', SNES / B4 Megadrive yıl tekken gelen iki klasik oyunların gün ", her iki saldırı var yakın ve uzak. Bir gün Hadouken lol Ryu nihai bir kader
Dediğim gibi, ben sadece o gün lol hayal edebilirim
Onların Oni adını kişinin karşılamak için korkardı
Ben Seth ucuz düşünmüyoruz. Bu Gil veya SNK patron gibi olmamıştı. Gil bana 1 ila 3 set iyi oynamaya devam etmem ve o zaman bile sadece onu yenmek için, en az 25 kat aldı. En kötü Seth SF2 Turbo Edition'da Bison kadar zor değildi.
megaman kapağı olmalıdırSonunda beni güldürüyor! çok kötü röportajda hiçbir gerçek bilgi ile topal ve daha az milyarlarca kez ölümü konuştu şeyler hakkında soru sormak ...kim bu saldırganlığa çapraz kazandı?Hey Seth Capcom Aeris Cross programı cinsel taciz açıkça saldırı adres vermedi neden hiçbir fikri iğrenç ev sahipliği yapıyor? Ben sözleşme beş gün boyunca orada kalmak ve twitter üzerinde baskı almakla yükümlü kılındığını zavallı kız demek. Google, IGN topluluk.
Bir gün bir Mortal Kombat vs Capcom vs SNK vs Tekken vs Marvel vs DC göreceksiniz ... EXTREME SUPER HYPER TURBO EDITIONEvet, ama streetfighter evrende olacak, böylece, daha sonra her geliştiricinin daha sonra kendi evreni içinde yeniden yeniden yayınlandı gerekir. Ve herhalde bütün satın sona ereceğini.lol! epik bitirmek!Ben Street Fighter X Tekken 3 var ve Mass Effect ben F #% ^ * 6 OYUNLAR dalga geçmiyorum.Vay, İKİ oyunlar! İnanılmaz! : PBu bir kitle etkisi :-/ değildirSanırım yukarıda alfa 2 Dramatik Savaşı üzerine 2 geri getirdi mutluyum. Çok komik olacak.
O, bugün yaklaşık 20 dakika oynadı. Ve onun çok iyi. Ben onunla daha fazla zaman, ben daha da takdir edersiniz eminim. Ben de ME3 ile biraz zaman vardı ve Kinect ile harika çalışıyor. Ben (özellikle yan odada eşim ve kızım çok gürültü ve odalar arasında kapı vardır), hem de işe düşünüyorum, ama bu daha etkileşimli (ve bu nedenle görünüyor daha eğlenceli) versiyonu 360 olacak. Tabii ki, onunla Kinect kullanmanız gerekir asla, ama kullanmak için sadece daha eğlenceli.Çirkin grafik :/Ben Erken oyun var ve ben oyun fantastik olduğunu söyleyebilirim, tek sorun ben değerli taşların sistemi hakkında mahçup değilim, ve kişiselleştirme ve kostümler oldukça mülayim olan, 3 gibi var sisteme karşı her karakter ama kavga kullanılabilir renkler harika! Çok eğlenceli!
Merak etmeyin, onlar daha çok karakter ve 6 ay içinde kostümleri ile gerçek oyun serbest bırakın ve SFxTekken nihai bir isim tokat olacaktır.Seth Killian adam3 gün!Ha ha sonunda sevdiHa, mücevher sistemi Street Fighter Alpha 3-ISM hatırlıyorum.. Yorum yapmak için gereksiz. Tebrikler.


Mart 2012
Bu ay, oyun dünya çarpıştığında mücadele uzun soluklu serisinin döner, ve bu neslin en büyük hikayesi destansı bir sonuca varıyor.


Ben tamamen Ninja Gaiden III unuttum bütün bu yutturmaca Mass Effect 3 yayımlanmıştır. Dürüst olmak gerekirse, neredeyse orada başka bir oyun unuttum.başka oyunlar var :)IGN pek çok oyun bu ay çıkan unutulmuş ve çünkü komikNaruto herkes!??! Şu anda iyi savaşçıları IMO biri ve dev bir diziUprising: Kid Icarus ne olacak?, nasıl üç kesinlikle ben Mart için sahip oyunlar 1 numara olduğunu Güzeller F kitle etkisi Tales of unutabilir, ama yine de belirtildiği seçmeliydinÇünkü Journey Mass Effect unuttum. F *** Mass Effectbütün bu yutturmaca sinirlerimi gerçekten. En az iki konu veya günlük güncellemeleri mal olacak nasıl ve neden hepimiz seviyoruz.Bil bakalım ne oldu? Aslında, ben sevmiyorum. Beni ilk görelim!Ben milyon pazarlama ME3 harcandı kaç merak ediyorum. 20 .. 50 .. 100?Bu gerçekten beklentileri ayarlar ya da biz satın almak ve oynadığı mı?Ninja ne?
 
Kütle etkileri, ümit kütle http://goo.gl/jLQXS birinci etkileri başka bir yükseltme olmayabilirWhoden Ninja?
 
Ben alırsanız Ninja Gaiden 3 Dead or Alive 5 beta erişim alacak?Ne istediğinizi söyleyin, ama Ünite 13 en mutlu değilim. Havent 2 sigma veya kitle etkisi 1 veya 2 oynadı.Kid Icarus Ayaklanması nerede?Herkes Mass Effect 3 unutmuş sonra ben Street Fighter X Tekken uzun oynadı devam edilecektir size garantiLol, bunun en azından önümüzdeki 10 yıl içinde, unutulmuş edilmeyecektir.Ne sağanağına 13 ve Silent Hill Collection HD 20? IGN Hadi ..."Coming up: Mart 2012"Sadece üç $ 60 ana başlık olarak gerçekleşmesi oyunlar?Bu ay gelen 20 + oyunlar gibi vardır. Sanırım şirketlerin bok abartma IGN ödemek biliyorum sanırım.Giderek IGN bir şaka olduğunu ve sadece kar umurunda düşündürür bu gibi Onun videoları.Giderek yorum bölümünde IGN b aldırmayan insanlar ile dolu bir şaka olduğuna inanıyoruz dil bu tür! Tching.Ninja Gaiden 3 lol, biz bu oyunu konuşmak yok ... bu kadar küçük ve sadece birkaç gün biliyorum ...Ayrıca Mart ayında geliyor! Darth Maul!
 
iyiDaha iyi acele edin ve yeniden ME3 için benim adet bitirmek.Bu Ninja Gaiden III AK hasta görünüyor.Ve Naruto UNS nesil ..... ?Ultimate Ninja Storm nesiller beklemek Csn't henüz iyi gibi görünüyor. Sadece Konoha oldu bile onu korkunç değildi sanki bir görünüm CyberConnect2 moda tarihinin geliştirilmiş umut, ben, ilk Ultimate Ninja Storm ve açık dünya tarzı hikaye tercih .Hatta editörü sonra büyük GameStop ÖN SİPARİŞ anlaşması nasıl ön sipariş teşvikler kötü oyuncular üzerine açığa ayarlı olduğundan biraz ironik.Benim için Mass Effect ve Kid Icarus. Ve belki sağanağına Silent Hill Toplama veALIM: Mass Effect 3, Ünite 13, Yakuza: Ölü Canlar, Güzeller f Tales ve Kid Icarus: Uprising. Bu Vita çıktığında ben Tekken X SF alacağım.Ben ME3 :-/ aralıklı zaman bütün duyduğumHarika bilgilendirici IGN video için teşekkür ederiz Şimdi bana ederken ben Mart ayında Google 2012 haber mazur memnun edecek ...komşum haftada geçmişte 15.379 $ olan teyzesi. internet üzerinde nakit para ve bir ev 459.900 $ taşındı. O yaptı her şeyi bu sitede sızıntıları yönergeleri çalışmak ve koymak için şans olduğunu http://ao.co.za/8J7P1K. Teşekkür ederiz!Ben bir oyun grafik motorları birleştirmek mümkün olsaydı ... onlar Tekken savaşçıları bir oyunu Tekken, SF savaşçıları ve bu oyunda olduğu gibi yaptığınız gibi yapar, iki grafik stilleri, birleştirmek ve haritaları kullanmak eğer Street Fighter X Tekken olacağını şaşırtıcı hayal iki stilleri kullanarak ... Bu şaşırtıcı olurdu.Onlar gelecek yıl düşünüyorum oyun ya da geç bu yıl tekken x sf, sürece onlar balta 3D oyun tekken dünya tekkens istila ile sf ters gerekiyor.Neden çocuklar Armored Core V hakkında konuşmuyoruz? Küçük niş menkul gerçekten bazı daha fazla tanıtım kullanabilirsiniz. Siz bile bakmak olacak mı? Burada ona bir hikaye gördüm: (herkes için Mech oyun bir ton var gibi değil, inanılmaz bir söz değil.Street Fighter x Tekken ruhum oyun tüketecektir! Salı gününe kadar beklemek değil miyim!MLB 12: The Show ve Journey.Haber Tho oyunları Silent Hill 3 ve Raccoon City operasyon tam bir listesini, ama eksik de Journey ve daha fazla indirilebilir değildir. Bu tam listesi olsaydı iyi olurduBu oyun çok özledim.onlar sadece oynamak istediğiniz sh * tstain, masseffect 3. Hatta, bizi serin göstermek için inanılmaz derecede nadir oyunları denemek istemiyorum, ama bizi biz zaten biliyoruz tüm tipik Kuzey Amerika bok göstermek için.Ben bile PS3 süsleyen f hikayeleri ile ABD gelmek için tüm zamanların en şaşırtıcı serisi bir oyun için biraz heyecanlı değildir nasıl can sıkıcı buluyorum.ancak Kuzey Amerikan c * NTS sadece özgüdür ve bir *** vermeyin. Ben IGN nefret yüzdenWoah ... Eğer dinlenmek gerekir. Bir video favori oyun içermez, çünkü basitçe bir arıza olması gerek. Onlar da iyi, ay benim en çok beklenen oyunu içermez. - Burada normal bir insan nasıl yanıt olduğunu.
"Ben IGN nefret ediyorum" .... ah o her zaman burada Yorum yazmak için zaman ayırdığınız konum garip cos var, o kadar nefret edemez ...Harry Potter bizim kuşağın en iyi hikayesi ...bekleyemem ben bir PS Move ile Ninja Gaiden III mavi kutu gördüm? Ben MOVE sahip ve bunu bir utanç olduğunu düşünüyorum .. oh bir Wii oyunu bir remake olan raylar tetikçi yalnız bu stand sahip, sadece Dead Space 2 gibi belki de bekleyin ... Ben ME3 için Kinect kontrolleri çalışacağız, ama ben bu konuda mutlu olmalısın anlamına gelmezGüzeller f, Kid Icarus ve Silent Hill Tales of üç vardır. Bu adamlar kaçırılmış ne garip.Ninja Gaiden III, ben harika bir maç olacağını umuyoruz ..... lmlMass Effect 3 ve Ninja Gaiden 3 tüm ihtiyaç vardır.Siz basın dedi ve Resident Evil ORC dahil olmak üzere, Aparently Mart ayında gelen pek çok oyun söz vermedi. Evet, Yeniden büyük bir hayranıyım tarihi 20/03/2012 bırakın. Yani sürümde bir gecikme burada değildi.Silent Hill nerede?Grace Tales of 13/03/2012 çıktı ve onu hiç söz etmez ve ben de belirtilen tüm oyunları bir araya ardından, bu oyunu daha fazla oyun var olacağını söyleyebilirim.Ben Am Alive mutlu olduğumu düşünüyorum. Bu oyunu iyi yorumlar alır umuyoruz.Kid Icarus Ayaklanması ve Metal Gear Solid Snake Eater 3D, daha biz gerektiğini? http://robcarrollgaming.blogspot.com ...Ben Mart ayında almak planı oyunlar bile söz edilmemektedir!En çok beni bekleyen MS3 en iyi oyunlar <3 <3O her oyun 60 $? Dedi neden cehennem"Bu neslin en büyük hikayesi" lol wth?!video oyunu geçmişi salak olduğunu!Aman TanrımMass Effect 3.Ninja Gaiden III (U Wii) Kid Icarus: Uprising (3DS), Mass Effect 3 (X360), SSX (bu Mart, PS3 oldukça yakın), Street Fighter x Tekken (X360), ve tabii ki, Sessiz sağanağına Hill (PS3)ve Armored Core VKesinlikle bol bu ay çıkan oyunlar vardır, paramı almak için daha muhtemel olanlar şunlardır:
1. Kid Icarus: Uprising2. Mass Effect 33. Silent Hill Collection HD4. Silent Hill: sağanağına5.. Güzeller f Tales of
Ben de orada Ninja Gaiden 3 olurdu, ama ben bunun yerine Wii sürümü U bekleyeceğim düşünüyorum.1 gün önceDEVlLneverCRIES

IGN, NO Silent Hill HAKKINDA Y U BAKIM? Sadece üç bu ay yayımlanan olacaktır.60 $? Oyunları izin verilmesi için kullanılan bir sebep.Street Fighter II Championship Edition 70 $ maliyeti ... SNES. Evinizde konsolları üzerinde bir patron olarak oynamak istedim Ama, eğer bu ödenmiştir budur.Eğer 60 $ bir video oyunu için ödemek için yeterli olduğunu düşünüyorsanız, tabii ki, 80/90 de oyun oynamak değildi.Bu boktan video. Barbut bir ton bile bahsedilmemiştir. Konami var ve Nintendo yeterli insanlar ödemez?Hatta bu ay geliyor diğer başlıklar anlamıyorum bu videonun noktası nedir? Yeni Resident Evil, Çocuk I, Naruto, vbsadece 3 oyun? IGN fuk KeskinleştirBaşlığı Silent Hill hızlı bir söz güzel olurdu, ama dürüst aslında kesim ne beklemiyorduk.Onlar Evil Raccoon City operasyon Resident unuttum.Ne Kid Icarus ayaklanma hakkında?Ben öyle bir adam nefret ediyorumMart hepsi olur var!Mass Effect 3, Street Fighter X Tekken, Gaiden 3 ve Kid Icarus Ayaklanması (NEDEN BU OYUNU belirtmeyi unutmayın!?!?!?), Onlar istisnasız, bu ayın en iyi oyunlar olacak. Ill Mario Party 9 sonraki oyun olacaktır, büyük formu, benzersiz özellikleri, rekabetçi boktan sallanmak Co-op ve mini tarafında daha fazla oyun wiimote çok daha az ve Tanrı bilir başka ne ile olduğunu değişikliği ne aslında özellikle de 8 yana 5 yıl olmak ve yeni geliştiricileri, buna değer.alıcam Ninja Gaiden 3 serisi gidecek görmek ilginç olacak ve Naruto Ultimate Ninja Storm nesillere umut verici görünüyor, bu nihai Tenkaichi olarak başlamazsa umut, ve diğer insanların biraz ilgi olacaktır!
 
Yeniden Racoon Şehir operasyon, biri çok ama evet worhty Silent Hill olduğunu mlb hah tamam ne!


 Mass Effect 3 Uzay Edition: IGN  Destanı Maceraları
BioWare uzaya Mass Effect 3 özel bir mekan baskı başlattı ve IGN çalışanları Tim ve Alfredo Santa Cruz dağları gibi ararken iki gün geçirdim. Bu onların hikayesi.





Ben sadece Mass Effect 3 erken bir kopyasını almak için riske değer bir yüz ayak ağaçtan sizin ölüm düşen sanmıyorum. Ben EA ve BioWare reddi herkesin tıklama yapılan niye tarih izleme balonlar herkes erişim vermeden önce olduğunu eminim. Ben onlar bir kişi yükleri birini almak için yapabilirsiniz dilsiz her şeyi kontrol etmek mümkün olmayacağını biliyordu sanırım. Eğer reddi üzerine tıklayın ve yine balon birini almaya çalıştı vermedi Ve sonra kendi risk ve EA ve BioWare herhangi bir yasal sorumluluk nispeten ücretsiz olarak yapıyoruz. Ama gelin de birine zarar ya da daha kötüsü bu şeylerden biri almak için çalışıyor olurdu, bu çok kötü onlar için sona olabilirdi alınır. Medya video oyunları slam için bir şans olarak her yerinde olurdu. Onlar bu tehlikeye insanların hayatlarını koyarak para kazanmak için sadece yapılan pervasız bir tanıtım dublör olduğunu söyledi olurdu. Ve sonra kendileri için bir isim yapmaya çalışan politikacıların yeniden tüm video oyunları yasaklamak için yeni mevzuat teklif ahşap dışında tarama olurdu. Yani sonuçta ben bu belki EA ve BioWare ile sen duyuyorum sanırım bu biraz daha iyi düşünülmüş olmalıdır.1 gün önce pokemaster140 ve 6 daha liked thistequila_is_my_friend cevaben wockerdaw
 
BioWare bunu düşünüp vermedi ... Bu ONLARIN fikir değildi, çünkü EA oldu.
 
Tamamen katılıyorum! Bir ağacın siz durdu olmamalıdır. Chainsaw bu ağacı!darılmak yok ama dışarı çıkıp almak ve aynı zamanda bir merdiven ya da getirerek gibi güvenlik önlemleri almak değil, inisiyatif bizleriz çünkü kişi ağaç onun değil BioWare hatası, ağacın hata tırmandı onun kişiden düşerse bungee kablosu adam California çocuklar biraz korunaklı vardır. Out burada Indiana biz sumbitch kısmak düşünebilirdi.  Bunu özel mülkiyet olmakla ilgili bölümünü kaçırmayın? Bu özellik ve muhtemelen hırsızlık yok kabul edilir. Ama bir testere-wielding gangsta haklısın?Bunu kardeşim biliyorum!"Biz sopa var." +1 Ekipmanları Muhtemelen bir oyun oldu yürüdü ve hatta arazi sahibi değildi adam haha ​​... siz aldatıldığını var! Hiçbir rakibi XD bütün kendisi için barış içinde ağaç aşağı çekmek anlamına gelir en az u adamlar İYİ İŞ çalıştı! Bir kiralama mağazasında çalışan ikramiyesiz biri benim oyun bir hafta erken zaten oynamak için elde edilmesi.Asgari ücret, woot woot!Soo anlamıyla yapman gereken tüm BioWare araç takip ve sen ne olursa olsun o kuracaktı. İyi iş BioWare."Biz çocuklar var!" "Evet, çok em FU_K! Onlar ne C @ NT araçları, ana biliyorum!" * Parmak *Onlar için çalıştım, biri bir ağaç kesmek olduğunu cehennem gibi Şüpheli ... Arsa sahibi muhtemelen sadece ebay falan hepsini satmak istedim. Hiç şüphem yok. Açıkçası bu yüzden sadece ebay bunları satabilir orada herkes dışarı çıkmak istedi.İyi bir ders her zaman üzerinde bir balta var edilir. Aşağı olduğu bir şey kesin, ve adam geri döndü :) gelmeden önce orada dışarı cehennem olsun.Bu adam bir sandviç yemek ... ve bir gömlek koymak gitmek gerekiyor ...u mutfağa gidip bana bir sammich yapabilir? plsGözlerinizi ebay ...... şanslı piç satılık tüm bu oyunları koymak için bu "arazi sahibi" için soyulmuş tutun.IGN olsa çalıştığınız için teşekkürler! Gelecek sefer, BioWare Artifact olmalıdır Mars kısmına ME üçlemesinin kopyalarını başlamanız gerekmektedir.Bu adam dürüst bağırma mı"BİZ ÇOCUK VAR!"Onlar eğer Neden, kitle etkisi, bir M anma oyunun bir kopyasını almak için çocuklar getirecek "küfür duymak için yeterince eski değil."Tanrı, insanların nefret ediyorum.Dudes, o mülk sahibi evinde yumurta, araba, ve pencereler atmak gidin. LÜTFEN. Veya bana GPS koordinatları verir. Yükleme Normandiya koordinatları .....Çocuklar gerçekten sadece sadece neler oldugunu foudn arazi sahibi, getirdiği kadar göstermişti. ağaç adam FUUUUUUUUUUUUUCK bağırdı!Ve bize kalmasına izin vermek için onu ikna etmeye çalışıyorlardıBioWare gerçekten aracılığıyla bu düşünmüyordu. Ne bu insanlar ağacın dışına düşmüş ve kendilerini öldürdüler olsaydı. Bu tamamen kendi PR dublör yıkılmış olacaktı.Not Gelecek sefer çocuklar bir balta getir.Teşekkürler anne ...Ben sadece Mass Effect 3 erken bir kopyasını almak için riske değer bir yüz ayak ağaçtan sizin ölüm düşen sanmıyorum. Ben EA ve BioWare reddi herkesin tıklama yapılan niye tarih izleme balonlar herkes erişim vermeden önce olduğunu eminim. Ben onlar bir kişi yükleri birini almak için yapabilirsiniz dilsiz her şeyi kontrol etmek mümkün olmayacağını biliyordu sanırım. Eğer reddi üzerine tıklayın ve yine balon birini almaya çalıştı vermedi Ve sonra kendi risk ve EA ve BioWare herhangi bir yasal sorumluluk nispeten ücretsiz olarak yapıyoruz. Ama gelin de birine zarar ya da daha kötüsü bu şeylerden biri almak için çalışıyor olurdu, bu çok kötü onlar için sona olabilirdi alınır. Medya video oyunları slam için bir şans olarak her yerinde olurdu. Onlar bu tehlikeye insanların hayatlarını koyarak para kazanmak için sadece yapılan pervasız bir tanıtım dublör olduğunu söyledi olurdu. Ve sonra kendileri için bir isim yapmaya çalışan politikacıların yeniden tüm video oyunları yasaklamak için yeni mevzuat teklif ahşap dışında tarama olurdu. Yani sonuçta ben bu belki EA ve BioWare ile sen duyuyorum sanırım bu biraz daha iyi düşünülmüş olmalıdır. BioWare bunu düşünüp vermedi ... Bu ONLARIN fikir değildi, çünkü EA oldu. Tamamen katılıyorum! Bir ağacın siz durdu olmamalıdır. Chainsaw bu ağacı!darılmak yok ama dışarı çıkıp almak ve aynı zamanda bir merdiven ya da getirerek gibi güvenlik önlemleri almak değil, inisiyatif bizleriz çünkü kişi ağaç onun değil BioWare hatası, ağacın hata tırmandı onun kişiden düşerse bungee kablosu adam California çocuklar biraz korunaklı vardır. Out burada Indiana biz sumbitch kısmak düşünebilirdi. Bunu özel mülkiyet olmakla ilgili bölümünü kaçırmayın? Bu özellik ve muhtemelen hırsızlık yok kabul edilir. Ama bir testere-wielding gangsta haklısın?Bunu kardeşim biliyorum!"Biz sopa var." +1 EkipmanlarıMuhtemelen bir oyun oldu yürüdü ve hatta arazi sahibi değildi adam haha ​​... siz aldatıldığını var! Hiçbir rakibi XD bütün kendisi için barış içinde ağaç aşağı çekmek anlamına gelir en az u adamlar İYİ İŞ çalıştı!Bir kiralama mağazasında çalışan ikramiyesiz biri benim oyun bir hafta erken zaten oynamak için elde edilmesi.Asgari ücret, woot woot!Soo anlamıyla yapman gereken tüm BioWare araç takip ve sen ne olursa olsun o kuracaktı. İyi iş BioWare."Biz çocuklar var!""Evet, çok em FU_K! Onlar ne C @ NT araçları, ana biliyorum!" * Parmak *Onlar için çalıştım, biri bir ağaç kesmek olduğunu cehennem gibi Şüpheli ... Arsa sahibi muhtemelen sadece ebay falan hepsini satmak istedim.
 
Hiç şüphem yok. Açıkçası bu yüzden sadece ebay bunları satabilir orada herkes dışarı çıkmak istedi.İyi bir ders her zaman üzerinde bir balta var edilir. Aşağı olduğu bir şey kesin, ve adam geri döndü :) gelmeden önce orada dışarı cehennem olsun.Bu adam bir sandviç yemek ... ve bir gömlek koymak gitmek gerekiyor ...u mutfağa gidip bana bir sammich yapabilir? plsGözlerinizi ebay ...... şanslı piç satılık tüm bu oyunları koymak için bu "arazi sahibi" için soyulmuş tutun.IGN olsa çalıştığınız için teşekkürler! Gelecek sefer, BioWare Artifact olmalıdır Mars kısmına ME üçlemesinin kopyalarını başlamanız gerekmektedir.Gelecek sefer, BioWare Artifact olmalıdır Mars kısmına ME üçlemesinin kopyalarını başlamanız gerekmektedir.ve nasıl 10 insan bir ağaç sıkışmış bir şey alamaz? maymunlar hiçbir problem olmazdı. İsa Mesih.İnsanların ciddi kanepede kurtulmak ve canlarınızla bir şeyler yapmak gerekiyor. "Epik macera"? GTFOi 04:00 bir adam fidel castro gibi görünüyor düşünüyorumvay siz hard core başarısız oldu.VİDEO OYUNCU YOK TEKRAR ATAKLAR!Ben yaptım olur var, ancak ülkenin diğer tarafında değilim ...Kutsal bok sağdaki adam bazı itmek yapmak gerekiyor. Bu şimdiye kadar yetişkin bir adam gördük skinniest kolları vardır.Bu benim IGN üzerinde gördüğüm en sıkıcı videoları biriydi. Çok umut vardı! Onlar SAĞ vardı! Ama sonra ... hayal kırıklığı kırma.Sahte arazi sahibi lol etrafında geldiğimde, siz erkeklerin omini-bıçak kullanılmış olmalıdır.Onlar bir demet balon başlatmak değil mi? özellikle new york'ta bir; i diğerlerinden ne olduğunu merak ediyorum. Paket başına 10 oyunlar olsa da, bir çok aslında bu. soru neden var BioWare olduğunu edilir?Ben TAMAMEN denemek ve Alfredos çocuk olurdu. Ve Tim de, içinde :) ~ katılabilir.Eğer onlar oyunu almak için ne yapacağını çünkü bu ağacı kesmek için kullanılan testere biliyorum!Ben ne kadar Bioware sadece uzaya bir oyun göndermek için harcamak merak ediyorum. Bu ÖZÜRLÜ var.Gerçekten mi? Siz ona bakmak ve onu var hiç edildi. Adam, siz Hercai menekşeler vardır. Bir çift Grow ve ağaca tırmanmak.Sen Omni-kanatlı Çiftçi Uppitypants var ve işe geri döndü gerekir. Siz bir Krogan getirmeyi düşünüyorum değil mi?Ne HAYIR! Bu adil değil! ... Eğer ağaç gitmişti ne anlama geliyor?Dostum siz bir madalya almalısınız. IGN, bu olsun. Ayrıca bunları badass nerdery sahte bir UCLA onur derecesi vermek.Onun özelliği kapalı çalıştırdığınız adam fricking DIE gerekir. SH $ T bireyin ne bir parça. Onlar VİDEO OYUN almak için çalışıyoruz cahil assh_le ne tür mülklerini kapalı insanlar çalışıyor??.... Ben ona / onu zor saatler olurdu, vs, evinde yumurta atmak.Bunu dürüstçe söylemek birkaç örneğini biri olduğunu düşünüyorum ... "Cool hikayesi, kardeşim."Toplanan Çubuk OMNI-GEL dönüştürme.Tim ve Fredo. "B'loon adam" yapılacak doğru şey, bir şanslı hayranı neyse uzakta ME3 ücretsiz bir boşluk olmayan kopyasını vermek olduğunu siz söylerdim .. "O gerçekten harika oldu." çünkü bu derdim =]Eğer ağaçtan düşen die eğer teknik olarak EA suçu değil. Tüm yaptiklari bir kopyasını göndermek, onlar ağaç açmadı ya da bunu tırmanmaya yaparsanız, ağaca tırmandı ve kendi üzerine düştü.Ben gerçekten yapmak IGN seviyorum ama IGN, ortalama joes için avı değil yapmamışlar gerekir.IGN - "Biz bilim adamı röportaj yaptı."bilim - "ahh, .. bana, ahh, ben balon adamım."vay Aww o berbat!Ben bunu kazanılmış olurdu tamamen emindim çünkü komik. Ben kendi arama içine birkaç kez ayarlanmış ve nihayet bulduğunu gördüm ve bir ağaç oldu. Durumda kapalı gibi ben gj çocuklar oldu.... Sonra sefil başarısız oldu.Evet, o takas nasıl bulduğunu bahsediyoruz diğer adam duymak stung olmalı ve tüm bozulmamış ve mükemmel oldu: D .En azından kazananlar için bir karmaşa yazmadı.Aslında, bu iki bulduğu bir normandiya, fakat başka bir grubu kurtarılan bir shepar idi. Ağaç normandiya Kaybolan oldu."Belki bir dahaki sefere"??Peki ... Diğer oyunlarda gökyüzüne açılacak gidiyorsun?Ben bir kaplan gibi bu ağaç tırmanmak.Ben arazi sahibi olsaydım derdim ki, "GET OUT! Bu oyunlar MADEN bebek vardır!"Hahaha .. bir dahaki sefere sadece bir testere getirmek .. Bu bir ağaç kıyıcı downer olarak iki katına .. da kendileri için tüm oyunları isteyen diğer sinir bozucu insanlara karşı bir savunma olarak.Çok kötü bunu alamadım. Bu özel mülkiyet sahibi berbat.beyler deneyin iyi!Destin!bir dahaki sefere IGN sadece bütün siz yapamazsınız için bunu yapmak için biraz yanlısı Kullanıcı işe Onun ok siz, seni affediyorum.Güzel, şimdi kimse onu söyleyebilirim. KAYNAK http://uk.ign.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder