Translate

Popüler Yayınlar

8 Mart 2012 Perşembe

ComScore: abone sayısı ABD 100 milyon, Android ve iOS tırmanmak için kullanılan oluşuyordu ulaştı





Oh, ComScore. Android ve iOS yükselişi, RIM ve Microsoft'un aşağı iniyoruz: Ayda bir akıllı telefonlar için yeni bir pazar payı rapor ve aynı konuyu teklif gibi görünüyor her ay çıkıyor.Nihai rapor, Apple 1.4 atladı iken detayları Ocak ayı sonuna kadar üç aylık süre, yüzde 2,3 'ten Google'ın mobil işletim sistemi bir artış gösterir, bunun aksine, RIM, yüzde 2 düştü muhtemelen WinMo içerir ve Microsoft (Windows Phone) bir puan düştü. Bireysel OEM pazar payı hala LG cansız ve Apple bir kaç puan yukarı fırladı ise Motorola, bu yüzden biraz hiç batırılmış. Belki de raporda en önemli unsur ABD akıllı telefon sayısı nihayet abonelerine 100 milyon aştı olmasıdır. Inanılmaz bir hızla büyümeye Sayma gibi görünüyor, o ulaşılabilecek imrenilen 200 milyon kilometre taşı önce korkunç derecede uzun olamaz.KAYNAK
ComScore



Chart: U.S. Smartphone Platform Share Jan-2012Description: The number of U.S. smartphone subscribers surpassed the 100-million mark in January, up 13 percent since October to 101.3 million subscribers. Google Android ranked as the top smartphone platform with 48.6 percent market share (up 2.3 percentage points) followed by Apple with 29.5 percent market share (up 1.4 percentage points). RIM ranked third with 15.2 percent share, followed by Microsoft (4.4 percent) and Symbian (1.5 percent).Source : comScore MobiLens, Subscribers Age: 13+, 3 Mo. Avg. Ending Jan-2012Tags: smartphoneAuthor: comScore, Inc.charts powered by iCharts



Bu, tüketicinin reddetme Windows Phone ile hiçbir ilgisi yoktur. Harika bir işletim sistemi var. Sorun tamamen taşıyıcı desteği ile yatıyor. Verizon ve Sprint dürüstçe bunu reddediyor. Onlar her shittiest ilk gen Windows phone biri vardı ve satmaya çalıştı ve Windows telefonu sadece satmak olmadığını söylemiyorum.
AT & T Titan ve Samsung Focus, S ile iyi Windows telefonlar var ama emin perakende çalışanlarının Android telefonlar bir denize karşı bu iki yüzden 4G itmek söylendi değilim.Hatta, Windows telefonu reklamını gördüm sadece bir T-Mobile, ama Microsoft azim olduğunu ettiği bir şey varsa o, büyük 2. değil. Sanırım Windows 8 çekirdek hareketli sonuçlarını biliyordu eminim, hatta henüz bitmiş değil. Onların uzun vadeli düşünüyor eminim ve Windows 8 ve Windows Phone 8 herşeyi bahis. Uzun vadede amorti eğer Göreceğiz.Yani temelde bu Apple gerçekten köpekbalığı atladı ettiğini teyit etmektedir.Yani Google Android bile hala iOS üzerinden neredeyse 1 tam puan kazandı! haha ... Google% 2.3 kazandıkça% 1.4 kazanç, Apple iOS bırakarak!Ve Apple'ın büyük bir ürün sürümü ile var! ;-P Plus + aralığında yine Google tutulması ve Apple kazanıyor!
Sizin ahmaklık aslında daha beni şaşırtıyor. Tabii ki iCrAppleholics zaten başlıktan çok bir hikaye herhangi bir derin okumak için beklemeyin! ;-P ..... Apple CrApplism kavramları için aptalca Allegiance sizin uyuşmuş kafatasında implodes önce muhtemelen CrAppleholics Anonim olacak düşünmek gerekir!

WP başarısızlığı tüketici odak grup driven development üzerinde güven klasik sonucudur. WP bunu yapmak için yola koyulur ne çok iyidir çok şık bir arayüz vardır - bilgilerinizi daha hızlı erişebilirsiniz. Ve bunun etrafında onların ilk reklam kampanyası yaptı. Şey, insanlar sadece bilgi için kendi telefon bakmadı tercih ediyorum söylüyorlar, bu yüzden olabilir ise onlar her ne olursa olsun onu (reklam, onların çocukları futbol oyunu, IIRC izlerken) yaptıklarını oldu dönebilirsiniz yani, hiçbir şey gerçekten bu kadar uzak olabilir. Hepimiz çok Mikey ondan kendimizi dikkatini daha 1saat amaçsızca etrafında koşmak izlemek istiyorsunuz ebeveyn olarak kendimizi düşünmek istiyorum, ama bu gerçeği değil. İnsanlar telefonları dalıp seviyorum. İnsanlar akılsız oyunlar oynamak ve anlamsız metinler (kendi dahil) gönderebilir. İnsanlar her fırsatta kendi telefon çekin - hatta çok sosyal ortamlarda. Bir çocuk futbol oyunu civarında bak - 1/2 ebeveynlerin telefon dışarı olacaktır. Ve inan bana, kanser tedavisi için kullanmıyorsunuz.McDonald's'ın insanlar size anlatacağım için bir odak grup var, bunlar düşük kalorili, az yağlı, sağlıklı gıdalar gibi.Google Android başarısı sınırlı "açıklık" için aşağı

 
Microsoft'un WP7 yapılan biraz daha açık ziyade Apple'ın duvarlı bahçe stratejisi için gitmek isterdim - sadece Apple iyi O içeri başarılı olmak için hazır olduğunu bir strateji, kendi her, benim Android ile mutluyum - duraklamalar, donuyor, parçalanma ark :)

Eğer açıklık demek, cihazlar her türlü durumu gibi, onun değil MS hatası aygıtı üreten nedeniyle ön ve arka uç dahil maliyeti için WP7 kullanmak istemiyorum ... oh aslında bu onların hatası olduğunu. Microsoft bunu bir WP7 cihaz geliştirmek isteyen herhangi bir şirketin izin verecek, şirketler sadece meraklı değiller. Şimdi bir işletim sistemi gelişimsel standı noktası olarak açıklık demek eğer, iyi MS bir işletim sistemi geliştiricisi ve her zaman onların OS verdiği karşı olduk ve büyük olasılıkla asla değişmeyecek.sideload apps yeteneği doğal, flaş yeni ROM / istediğiniz gibi çekirdekleri, vb gibi açıklık. ABD'de Android telefonlar yaklaşık 48mm kullanıcı var. aynı tema teklif gibi görünüyor her ay: Android ve iOS kadar gitmek, RIM ve Microsoft'un aşağı gitmek. Daha fazla gibi: "Android kadar Apple daha hızlı gider"bu tema çok her ay olur.Sayılar yukarı tırmanan ve onlar bile henüz onların en iyi cihaz piyasaya henüz .. Nokia da tablet cihaz, onlar dahil edeceğiz tipi teknoloji söndürür düşünebiliyor musun Wp7 ve 7.5 beta OS gibi gerçekten ... Gerçekten henüz WM 6.5 tüm özelliklerini bile bulunmamış Ve bunu biliyorum Hepsi eksik özellikleri ve pencereler 8, Xbox ile yakın entegrasyonu ile WP8 bıraktığınızda, kurumsal özellikler nihayet olgun olacak Ayrıca diğerleri arasında Nokia ve HTC Mart ve Nisan Çin sonunda cihazların başlatıyoruz unutma değilsin Çin'de bir milyar telefonu aboneleri için ilk ülke Bu pazarın onda yakalayabilecek bile Yani yaklaşık 100 milyon cihazlar konuşuyordunuz İnsanlar bu oyunu çok erken safhalarda hala unutma eğiliminde  Kim akıllı telefonlar ile Çin ve Hindistan yakalar muhtemel lider olacak Telefonlar dönemin büyük miktarlarda üzerinde fiyatlandırılan Hero telefonları Çin ve Hindistan için ABD ve Avrupa'da
Bir Nokia fan ne de bir Microsoft hayranı ne olmuştur, ama hızlı aklımı değişiyor Windows 8 Beta kullanarak var. Ben masaüstü işletim sistemi olarak aynı işletim sistemi çekirdeğini kullanıyor WP8 büyük olasılıkla bazı kafasında darbe olacaktır katılıyorum. Dünya Microsoft Masaüstü üreticinin donanım bütün bir sayıda değil sadece kendi işletim sistemi kullanmanız için kurulmuş olmakla birlikte, rakiplerinden çok ediliyor. Şimdi de WP8 ile onun yolda, biz hakkında her platformda, Windows tahakküm tekrar konuşuyor sahip olduğunu ve Apple hatta Google bunu durdurmak için bir dua yok! Bu ne sadece düşünen gerçek hayat deneyimi açmak bize getirecek var. Onlar Android veya iOS knock out olmayabilir, ama ne Microsoft doğru yönde tüm dönüm kendi dişlileri aldığında rekabet mümkün olacak Korkarım!
% 3 Android cihazları değerinde iPhone'lar ve 3 yıl değerinde 5 yıl ile rekabet etmek zorunda zaman - gerçekten Windows Phone platformu 2 pazar artırmak için bekliyor musunuz?
Ben okuma Kimden ne Windows Phone pazar yavaş yavaş artmakta ve müşteri memnuniyetini derecelendirme özellikle Nokia Lumia 710 yüksektir.
Ayrıca sadece 1 ana taşıyıcı 2. nesil cihazlar var ve hala Android ve iOS tarihinin bir sel ile rekabet ediyor düşünmek zorundayız. T-Mobile Androids sel ile rekabet 710 ve Radar 2 telefon var ve diğer tüm taşıyıcılar 1. nesil cep telefonu var.
Lumia 900 ve HTC Titan pazar vurur bile hala çünkü eski WinMo6.5 cihazların azalacaktır. Muhtemelen yaklaşık 2 alt satıra WP marka bekliyoruz -% 3 işareti ve o zaman Windows 8 gelmeliyim vurur ve ne zaman pazar payını yavaş yavaş artırmalıdır.
Bu yüzdeler oranına bağlıdır ki dikkat edin. WP7 oranında düştü bile Yani, onlar büyüyen değildir anlamına gelmez. Sadece iOS ve Android hızlı büyüyor anlamına gelir. Nitekim olarak, sadece% 1 aşağı gidiyor iOS ve Android hem de öyle ürkütücü giderek artan oranlarda olduğu dikkate awesome.Microsoft için "harika" olarak bu numaraları canlandıracak bazı ciddi Spin doctoring budur.Bu kadar etkileyici değil, o, sağduyu denir. Eğer yanlış hatırlamıyorsam "Microsoft" numaraları da Windows Mobile telefonları yer alıyor ve bunların kullanımı muhtemelen önemli ölçüde düşmektedir. Windows TELEFON satış bazı gerçek büyüyen görebilirsiniz Windows MOBİL düşüş ile karşılaşana kadar öyle değildir. Ama sonra tekrar, ilk yorumcu olarak şunları söyledi: numaraları oranı değil, bireysel satış gelişmeler dayanmaktadır. IPhone ve Android 30 kat daha fazla cep telefonu satan yana Microsoft aynı süre içinde, 300% daha fazla cep telefonu satmak ve hala sadece pazar payı yüzde 0.5 daha çok pay alabilir, vs. Windows Phone tadını çıkarın. Uzun hala desteklenen gibi, ben numaraları oyun hakkında çok fazla gerçekten umurumda değil.
Tamamen katılıyorum, ne komik haber kuruluşları son zamanlara kadar bu işlere bu kadar odak değildi olmasıdır. Bu konuda bu şeyler raporlama değer SADECE teknoloji marketi olarak da olsa görünüyor. Ben teknoloji endüstrisinin diğer bölümleri için numaraları gördüm son kez hatırlayamıyorum. Her şey akıllı telefonlar ve tablet odaklanmış gibi görünüyor ve size gerçeği söylemek biraz sıkıcı getting.Bir dip notu, gerçekten bir şirket mali açıdan ne kadar iyi olduğu umurumda değil, ne daha yararlı olacağını paranın karşılığını en iyi bang ya ne bu ya da satın almak için en iyisi olacaktır. Ben memnuniyetle neredeyse hiç pazar varlığı olan bir şirketin iyi anlaşma sunan bir TV, akıllı telefon veya pc para bastırmak istiyorum. Bu bilgi değil aynı zamanda en son stok ve kazanç raporları, benim için daha önemli görünüyor. Ben bu şirketlerin herhangi bir yakın zamanda yatırım ilgilenen değilim, ben ise bunun için özel bir mali web sitesine gidin olacaktır.
Çok doğru. Kendimi bir Android adamım, ve kesinlikle Nokia WP7 telefonlar serin bakmak düşünüyorum, ama sonunda, bu telefon, ve bundan hoşlanmadı ve pfft, sonra ne isterseniz onu yapar eğer, fanboys görmezden.
MS yakında her zaman uzak olmayacak ve Xbox herhangi bir gösterge ise, size iyi desteklenmiş bir telefon olduğundan emin olmak için kanamaya ve kanayacak.
Tüm bu konularda Mike ise sonunda. Birisi kendi satın memnun ise, ben onları hiç onlar seçti matter what için mutluyum. Sizin için en iyi olanı biliyorum çünkü sadece bir aptal, farklı söylerdim.
Insanlar fakir RIM söyleyerek neden bilmiyorum.100 milyon abonesi% 15 korkunç bir sayı gibi görünmüyor.
birçok kişi hızlı bir şekilde işaret gibi, RIM, bazı mobil firmaların aksine, hala karlı. Ama insanlar eğilim devam ederse sonsuza kadar pazar paylarını devam edemez, çünkü "kötü RIM" deyin. onlar 1-2 yaklaşık% / ay kaybediyorsun. şirketi kurtarmak için tek şansımız, yeni işletim sistemi Q4 kadar gelmez. Daha sonra tarafından iyi% 10'un altında olacak.
Ben BB10 oyuna geri getirebilir, Bence çalışabilir. Ama çıktığında, onların iyiliği için, daha iyi mükemmel olması, ya da onlar kurtaramazsınız bir noktaya alabilirsiniz.
Aslında robot vs iOS gerçek bir fikir edinmek için iphone taşıyan sadece bu taşıyıcılar ile sınırlı numaraları görmek güzel olurdu. Bu iphone taşıyan ülkede sadece 3 taşıyıcı olduğunda bu android> iphone söylemek kolaydır. Ben daha android telefonlar yok olduğunu savunarak değilim. Daha çok var. Ama ben seni Sprint, Verizon ve AT & T bakarsanız iPhone yüksektir ve ima iPhone tüm taşıyıcılar mevcut olsaydı o zaman muhtemelen android sonra daha yüksek bir pazar payına sahip olacağını iddia edemez. Tüm bu göstermek için gider, android iyidir çünkü belki android yüksek bir pazar payı ve öyle olduğu sonucuna ulaşabilirse olduğunu görmek için android fan erkek çocuklar için yerin biraz dışında olduğu zaman elinden gerçekten durumu sadece bir an meselesi.
Görelim. Top 3 büyük taşıyıcılar. Çevresi ne, 350 milyon toplam nüfusu ise 260 milyon bazı müşteriler (kaba tahminler, ben yaptım değil Google bu). Kaç fazla ihtiyacım müşteriler? IPhone da bazı bölgesel taşıyıcıları olduğunu sanıyordu, ama emin değilim. Apple kendilerini IMO tarafından ios ile çok iyi tek başına ayakta yapıyor. Belki, sadece belki bazı insanlar istedikleri telefon aldım. Bu taşıyıcılar belli bir taşıyıcı üzerinde özel bir telefon istedim bu yüzden onu satın almak için fırsat var, tüm ülke hakkında sadece kapsamaktadır.

Ben mearly bir soru sorulmaktadır. O Verizon ve AT & T iPhone içinde Android sonra daha yüksek bir pazar payına sahip olduğunu benim anlayış. (Ve ben bunun için geçerli bir ölçü bulmak için arıyorum) doğru olduğunu Eğer yukarıda benim ifade doğrudur tutacaktı. Bu iPhone, tüm operatörlerde mevcut olsaydı, o zaman android yüksek bir pazar payına sahip olacağı bu tamamen olası olurdu. İnsanlar ne teklif telefonlar daha sonra nedenlerle taşıyıcıları ile sopa. Bu taşıyıcı cep telefonlarına çağrı özgür olmaları ve aile veya arkadaş tüm üzerinde çünkü ben bir taşıyıcı sopa ile birçok insan biliyorum. Bir ailesi plan üzerinde hiç hatları aynı zamanda, özellikle eğer sona Contracts da bunun içine oynar. Eğer onlar iphone istiyorsa onlar geçiş olacağını söylemek için bu kadar kesin ve kuru olduğunu iddia edemez. Herkes bu seçim vardır. Herkes sensin.

Herkes bendim söylemedim. Ben herkes emmek ne kadar kötü söyleyerek rağmen, çünkü sınırsız veri ve herhangi bir cep ücretsiz cep telefonu Sprint muaftır. Sadece ABD'de cep telefonu kullanan insanların çoğunluğu işaret Im iPhone taşıyıcılar üzerinde bulunmaktadır. Bro Sakin ol. Sadece bir gözlem oldu. Ailemde herkes Sprint seçimi ile Android kullanan tüm üzerindedir. Bir böğürtlen hariç uzatıyorum (hukuk kardeş) ve ben 4S almak için tavsiye onu. O siri seviyorum, ve ne kadar büyük görünüyor olurdu biliyorum. Kardeşim onun için bunu elde etmek için yeni bir iPhone veya iPhone5 beklemek istiyor. Tüm Android hayranları elma ahbap nefret, ya da ben ona atıfta olmazdı.

Android birkaç reklam araları ile favori gösteriyor uzun bir sezon gibidir "Walking Dead" "Quantum Leap" "Star Trek" vb .. Bu heyecan verici bir platformdur ve OEM Android kararlıyız. Onlar şimdi, iOS onun tek alternatifi taahhüt değildir. Çizgi roman aşağıdaki değil Walking Dead Bunun yanında, mükemmel bir gösteri olduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda istiyorum daha Biraz daha az eylem. Star Trek bilimkurgu tanımlamak yardımcı klasik bir gösteri. Ben gerçekten Quantum Leap izledim hiç, o yüzden yorum yapamam. Öncül çok özgün olmasına rağmen. Android iPhone yıllık bırakma ve Sprint için hareket yıpranmış ve hala iOS daha Q fazla müşteri kazandığı oldukça etkileyici. % 4 windows mobile 6.5 ve% 0.4 pencereleri telefonu.
/ Windows Phone için yırtın. Ben gerçekten sorunun ne olduğunu bilmiyorum. Tabii, istediğiniz / henüz, bu yüzden Android kullanan bulunmamış özellikler gerekir güç kullanıcı var. Ama bir akıllı telefon sahibi çoğu insan için, Windows Phone ihtiyaç duydukları her şeyi kapsar, ve bence rekabet daha iyi bir iş yapar. Bazı tedbirler göre, herhangi bir işletim sistemi (http://blog.amplifiedanalytics ... en yüksek kullanıcı memnuniyeti vardır ve büyük bir şeyin gerçek iPhone 5 veya Android ile olur sürece anekdotal söylerim, kendimi görmüyorum yakın gelecekte Windows Phone vazgeçerek.
Peki anlaşma nedir? Sadece reklam mı? Ekosistem siper? Ben WP7 herkesin dua için cevap olduğunu düşünmüyorum ya da blok en büyük oyuncu olması gerektiğini, ama onun güçlü verilen bunu BU fazla pazar payına sahip beklediğiniz
MS Windows lakap dökümü gerektiğini düşünüyorum. İğrenç var. Kimse bir telefon olarak "bilgisayar" kullanarak düşünüyorum istiyor."Windows TV.": MS Xbox istemediler şükür Yaptılar düşünün. Eğer EVER satmış mıydı sizce? (Cevap "hayır" dır)  çoğunlukla en karmaşık, "bilgisayar" gibi mevcut işletim sistemi, neredeyse% 50 pazar ve melodi seçmiş olmasıdır.Daha fazla işlevsellik sahipken, düzgün iOS veya WP daha yapılandırmak ve kullanmak önemli ölçüde daha fazla çaba ve uzmanlık gerektiren ben Android TOO karmaşık olduğunu söylemiyorum, ama ben iddia ediyorum unutmayın.Onlar en complicatedd seçtik çünkü insanlar Android alıyorsun? yeni bir sözleşme ile elli dolar oldu çünkü benim MIL HTC Android telefon satın aldı . Bu en karmaşık oldu ÇÜNKÜ Ben bunu aldım demedim dikkat edin, sadece o durumda olduğunu gözlemliyorum. Onlar bir iPhone / Android ve birkaç var almadan önce bir WP7 cihaz çalıştı, arkadaş / arkadaşları sormak ettik. Çoğunluğu sadece UI alamadım. Bu yalındır öyle görünüyor, ama sadece mantıklı ve günlük kültür günün bir parçası haline gelmiştir simgelerin ızgara çok farklıdır.
Ben olmayan bir çok teknoloji meraklısı dostum o apps bulamadık ki vardı o keskin adam olmayabilir, ama gerçekten, WP7 (teknik adamlara değil en fazla olan) kullanıcıların çoğunluğu için biçilmiş kaftan değildir. Insan bir ev almak ve bir süre onunla oynayabilir, ben şey farklı olurdu eminim, ama ne zaman omuz üzerinden squaking temsilcileri ile yoğun bir perakende alanda, tanıdık (Android / iPhone) ne en çok sahip olacak kişi ile gidecek. Bilinmeyen (WP7) ile gidiş için büyük bir hesaplaşma yoktur.
Ben ay WP7 ve ben kendi sorunları gibi özetleyebiliriz1. Adı: Windows bu düzenli millet korkutuyor, karmaşıklık hissi verir. Bunu ilk elden biliyorum.2. Fayans: Bir ya sev ya bak nefret vardır. Ne yazık ki, ilk bakışta bir telefon gibi görünmüyor.3. Zamanlama: Bu IOS ile rekabet edebilecek bir yarı-kapalı bir sistem olarak inşa edilmiştir. Android oyunu değiştirdi sonra geldi. Ne yazık ki, açıklık isteyen kişiler Android ile gitmek. Kapatıldı İnsanlar IOS ile gidin.4. Pazarlama.5.. Elop. O gerçekten konuşmayı durdurmak gerekir. O steroid bir fanboy gibi geliyor ve bazı insanlar kızdıran. Kimsenin burada ABD'de Nokia hakkında bir bok verdiğini yeterince kötü.
 KAYNAK:
ComScore

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder