Translate

Popüler Yayınlar

2 Mart 2012 Cuma

Sürüm 7.0.0.43 paket 44 Yüklendi. Windows XP makinesine. Yazılım "Preparing Sync Preview" askıda kalıyor.


Sonra komple yeniden başlatma sonrasında 2. kez çıkarılır ve yeniden kurulması, yeniden yüklenmiştir. Sonra herhangi bir USB çatışmalar sağlamak için takma biriminden bilgisayar kaldırılır ve tekrar yeniden başlattım. Yine rutin aynı noktada kilitleniyor. Son derece sinir bozucu.
Onun Windows NT Emin? Masaüstü Yazılımı destekleyen Windows eski sürümü Windows XP SP3
Ben bir kullanıcı nihayet ilerledi 30 dakika da çalıştı. .. Bu yüzden bir süre bu "hazırlama sync önizleme" oturup izin deneyin ... daha uzun.

Windows 7 ile aynı sorun

Bu konuda başka bir forum var - - ama hiçbir çözüm (henüz) Bu pek bir sorun gibi görünüyor.
aynı şey oluyor bana ... Bir Torch var
Windows Vista Bina Sync listesinde dondurucuda, V7.0 yükledikten sonra
 Beta sürümleri ve insanlar ürünlerini işe yaramazsa havaya uçurmak denemek olmadan bu hack sürümlerini verir. Sinir bozucu! Nasıl tekrar iphone daha iyi bir iş aracı RIM edilir? Arghhh Bunun yerine bu telefon bir iPhone almam gerektiğini, pişmanlıklar pişmanlıklar pişmanlıklar!
Ben yeni güncelleme silme ve her şey iyi çalışıyor sonra tekrar 6.1 versiyonunu indirmek için bu linki kullanılmalıdır
http://www.softpedia.com/progDownload/BlackBerry-D esktop-Manager-indir-140754.html

windows 7 ile aynı sorun. bu askıda kalıyor ve ben 2 farklı dizüstü bilgisayarlar ve 2 farklı telefonla ile çalıştı!

Nasıl geri düzeyde Desktop Manager mı?
Bu benim, Crackberry.com bulunan henüz denemedim bir sözde çözümdür:

"Çözüldü"

Şu anda kullandığı ne olursa olsun RIM üzerinden Intellisync veri dönüştürme ile ilgili bir sorun gibi görünüyor.
Cihaz verilerini yedekleyin.
Cihazınızdaki verileri silin
Outlook blackberry cihaza tek yönlü eşitleme gerçekleştirin.
Bundan sonra, iki yönlü eşitleme çalışması gerekir.
Ben artık "hazırlanması senkron önizleme" diyalog kutusu çıkar. "
Eğer çalışırsa bana bildirin, ben biraz dışarı da deneyeceğim.
Birinci bölümde çalıştı, tek yönlü senkronizasyon olduğunda hiçbir asmak yoktu. I sonra bir iki yönlü eşitleme yaptım Ama yazılım hala aynı yerde asılı.
RIM, bize sus yapmak için tekrar bize ücretsiz uygulamalar sunacak!



Bir çözüm Bulundu

Uddate Organizatör Sync "Hazırlanıyor senkron önizleme" sırasında asmak için son adım neden sonra, ekleme / kaldırma programları ve benim PC yeniden başlatılması kullanarak Masaüstü yöneticisi kaldırıldı
Sonra Blackberry web sitesinden kurulum dosyasını indirdiğinizde, sonra el = üzerindeki verileri değiştirmek için senkronizasyon yapılandırılmış "cihazınıza One Way sadece" (outlook Rehber, Ajanda, Görevler ve notlar ve o veri için birincil kaynaktır tamamlandı )
1 yönlü eşitleme iyi çalıştı.
Sonra Cihazınız ile bilgisayarınız arasında iki yönlü geri veri senkronizasyonu ayarları değiştirildi.
O zamandan beri çok iyi çalıştı
Çok heyecan alamadım - Ben bütün bu dün, dün aynı sonuca vardı, ama bugün sorun yine ortaya çıkmıştı, ve erken thismorning yana "hazırlanması senkron önizleme" oturmuş oldu - o şimdi burada

sorunun ardışık sync bir düzine sonra tekrar göründü vardır ....
Apple için iyi bir pazarlama stratejisi mevcut BB sahibi için büyük bir indirim vererek IPhone için bir anahtar sunması gerekir.
Bu Arıza / Hata benim senk ile çalışma yaptı eski bir noktaya geri yükleme windows 7 yapıyor düşünüyorum, ama gerçekten o kadar sorun gitmek istemiyorum.
Herhangi bir yorum veya önerileriniz? biz sadece bir düzeltme beklemek gerekir?
Benimkiyle aynı şey, 6.1 geri döndü ve iyi çalışıyor. Onlar bile bu hakkı elde edemezsiniz zaman birkaç gün içinde olması gerekiyordu yeni oyun yazılımı hakkında çok fazla güven vermiyor.
Gerçekten hayal kırıklığına! Şimdi Kadar Ben BB vs iPhone benim kullanımı tüm arkadaşlarımla savundu ettik, ama ben pazarda daha iyi hizmet artık o kadar emin değilim. DM7 kaldırın ve gerçekten benim bilgi senkronize etmek gerekiyor, çünkü önceki bir sürümünü yeniden yüklemek zorunda kaldım.

Benim burada BlackBerry toplum ile aynı fikirde olmak zorunda: benim BB tutmak için bir ilke nedeni, ve iPhone ve Android arkadaşları ile konuşma, doğrudan Outlook ile eşitleme için benim ihtiyaç kaldığında BB defedning için. DM 7.X nihayet "önizleme" üretilen ve çalışmaya başlamış olmasaydı DM 6.X mevcut değildir, çünkü hayat zor olurdu. RIM, başarılı gibi DM gibi bir kritik güncelleştirme tanıtmak zaman, şirketin gerçek bir sorun yaşıyor.
Goggle gidin ve Desktop 6.1.0 bulabilirsiniz ...
(Yükseltme sonra, ben de aynı sorun vardı.)
Ben yazılım tutulur, senkronizasyon özellikleri, sıfırlama ve yeniden kurulmuştur.
    İlk olarak, I Outlook'tan cihaza, tek yönlü bir senkronize olarak yaptı.
    Ben bir senkronizasyon yaptım. Yavaş, ama çalıştı.
    Sonra bir iki yönlü eşitleme olarak ayarlayın.
    Ben bir eşitleme yaptım ve işe yaradı. (Biraz daha hızlı bu sefer.)
    Ben Outlook Takvim kontrol ve dün benim güncellemeleri telefondan yoktu görür. No biggie.
    Ben "sadece gelecekteki öğeleri" onay kutusunu unclicked ve tekrar bir senkronizasyon yaptım. Bu kez "hazırlanması Sync önizleme" daha uzun bir zaman aldı. (Bir çok uzun) (Painfully uzun) (Tamam, gerçekten acı daha uzun) (Tamam, astı)
    Tamam, bu sorunun bir parçası olabilir gibi görünüyor. Yeni yazılım zaman içinde geri gidemez. Ben ileri görüşlü duymuş, ama bu çok saçma. Hmmm
    Peki, bu henüz bir çözüm değildir. Kinda takvimde geçmiş olayları senkronize etmek gerekir. Belki bu yazılım işletmeler için indended değildi ... oh. bekleyin .. 
Ben burada her şeyi denedim ve sonunda 7.0 altında tekrar çöker.
Ben bir yaşlı vardı o yüzden indirme klasöründe 6 sürümünü yükleme koyduk başına.
Tamamen 7 kaldırıldı ve 6 tekrar ve yaptım gibi bu çıktı önce sadece ince ÇALIŞMA yapılmaktadır ....

http://www.blackberryforums.com/rim-software/253387-archived-rim-desktop-software.html

Bu özel bir yedekleme ve uncheck Sosyal Feeds yapın.
Nasıl yedekleme veya eşitleme gelirleri görün ve bize buradan bildirin?
Ben Windows XP sistemi üzerinde çalışmak üzere 7.0.0.43 var:
1) Seçilen aygıt> cihaz unutma
2) yeniden cesur 9900 yeni bir ortaklık kurmak
3) (bilgisayardaki tüm ajanda verileri silme) cihazdan bilgisayara tüm ajanda verilerini senkronize seç
4) başarıyla senkronize
5) 2-yönlü eşitleme için tercihleri değiştir
6) başarıyla tekrar senkronize
Sadece DTS iki yönlü eşitleme de, benim PlayBook yedeklemiyor askıda. Ben iki yol benim Torch 98.910 üzerinde tek yönlü senkronizasyon, ama olamaz. Ben Windows XP kullanıyorum. Aynı şey benim Windows Vista bilgisayarda olur. Kim bu sürüm aslında çalışacak emin olmak ve bunu kontrol gerekirdi onayladı. Çalışmıyor, bir DTS güncelleme serbest bırakmak için iyi, RIM, görünmüyor.
RIM (eğer bu olmuyorsa, o zaman bir yerlerde bir mağarada onu göbeğinden tefekkür gerekir) var bu sorunu biliyor mu, onlar yapmalıyım en az onlar düzeltmek için yapıyor ve DTS o kadar yüklenmesine izin verilmez ne iletişim olduğunu sabitlenir.

Bu özel bir yedekleme ve uncheck Sosyal Feeds yapın.
Nasıl yedekleme veya eşitleme gelirleri görün ve bize buradan bildirin?
Crackberry üzerinde intihar görevi için girenlerin elde etmeye çalışıyorlar.
Sorun çözüldü
Ben Downloader önceki çalışma sürümü http://www.blackberryforums.com/rim-software/25338 7-arşivlenen-rim-masaüstü-software.html
Artık benim geçerli sürümünü güncellemek olmayacaktır.
RIM, hala değer bir çeşit varken Ben Ebay benim satmak ve bir iPhone satın alacak. Ben bu yıl sonundan önce bankrupty olacak bahis.

Sorun çözüldü

Sadece sürüm 7 kaldırıldı ... eski sürüm 6 indirme ediyorum ... ve tekrar yükseltme asla. Ne de yine Blackberry satın alacak. Onlar iPhone'lar ve Androids pazar payı kaybettim ve neden merak ederler?
Eğer $50 ödemek istemiyorsanız. RIM transfer olması için öncelikle Cep Telefonu Sağlayıcı arayın.

İnsanların bu konu üzerinde oluşturduğunuz diğer bir düzine konuları birkaç yılda yaptı. Bugün.
Herhangi bir mesaj yardımcı olursa
1. Eğer tıklayınız Button gibi mesajınızın altında (ler) size yardımcı oldu.
2. Sonrası "Çözüm?" Sizin için münhal işaretleyerek, iş parçacığı çözmek Lütfen!
Bak Horizon Kablosuz Çevrimiçi BB onarım, parça ve aksesuarlar için
3. Ücretsiz yükleyin BlackBerry Protect temas ve veri yedekleme için bugün.
Birisi ... sorunu "sync görünüm hazırlama" olan:
Benim için bir şey, bir çözüm deneyin ...
Bu özel bir yedekleme ve uncheck Sosyal Feeds yapın.
Nasıl yedekleme veya eşitleme gelirleri görün ve bize buradan bildirin?
Crackberry üzerinde intihar görevi için girenlerin elde etmeye çalışıyorlar.
Harika ... Onu çözmek olacak eğer ben bilmiyorum, ben bunu yapardım, biliyor GEREKEN tek bir kişi tarafından söylendi.
Herhangi bir mesaj yardımcı olursa
1. Eğer tıklayınız Button gibi mesajınızın altında (ler) size yardımcı oldu.
2. Sonrası "Çözüm?" Sizin için münhal işaretleyerek, iş parçacığı çözmek Lütfen!
Bak Horizon Kablosuz Çevrimiçi BB onarım, parça ve aksesuarlar için
3. Ücretsiz yükleyin BlackBerry Protect temas ve veri yedekleme için bugün.


Benim 9300, OS 7.x, bu sorun vardı ve ben BB veya masaüstünde ya, hiçbir sosyal yayınımız var, ve uzun zaman önce BB tüm sosyal beslemeleri kaldırıldı vardı.
Onun Windows Eğer sizin kontrol paneli üzerinden Dsesk üst yöneticisi kaldırmak zorunda. Vesion 6 indirin ve yükleyin. Ayrıca muhtemelen DTM içinde senkronize parametreleri sıfırlamanız gerekir
http://www.softpedia.com/progDownload/BlackBerry-Desktop-Manager-Download-140754.html


çözüm

Belki bir "gerçek" bir çözüm, ama kaldırarak ve yeniden daha kolay. BB tur 9630, Win7 işletim sistemi, rehber MS-Outlook senkronizasyonu, takvim, notlar, görevler: Bu benim set-up olduğunu. Genellikle iki yönlü senkronizasyon yapmak, böylece cihazı ve bilgisayar güncel hem de veri. Bu *** etrafında çalışmaya *** KEY olduğunu.
Masaüstü yazılımı tüm oganizer verileri kapatın. Tek ve synch tek açın. Ben not / notlar ile başladı ve ben sadece her iki cihaz / bilgisayarda bir kaç. Iki synch yaptım, ve o hata "sync önizleme hazırlanıyor" hayır, çalıştı. Cihazın ve bilgisayarın bir not ekleyerek synch, test edilmiş ve başarıyla synched.
notları kapatın ve görev açın, başarı, yukarıdaki gibi aynı şeyi yaptı. Ben karar "geçmiş" unsynched öğeleri keşfetmek yaptı.
Denenmiş sonraki, tek yönlü (Outlook cihaza) temasların synch. Yukarıda belirtildiği gibi bu yana, genellikle (ya da ben öyle sandım) kişileri senkronize tuttu. Synch geçmiş "hazırlanması senkron önizleme" almak için bir dakika kadar sürdü ama çalıştı. Daha sonra, iki yönlü açık hem de kaydedilmiş eklenir ve tekrar çalıştı.
kontakları kapalı, ve takvim ile aynı şeyi yaptı. Ne yazık ki çok düşündüm ve bazı nedenlerden dolayı çift girdileri (bu hafta önce) sadece "geçmiş" benim bakış eklenen daha fazla çatışma (geçmişte, gelecekte değil). Ancak, hata aracılığıyla var ve her iki cihaz / bilgisayardan bir rekor ekledi.
Tüm ajanda öğeleri açık ve şimdi iyileştim synchs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder